Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Dragonball Anime

Big Mike

Aanbevolen berichten

Volgens wiki wel volgens mij :p Maar sorry voor het door de war halen van Cold/Cooler..

Het laatste gelezen powerlevel is van Trunks net voor het gevecht met Freeza (5) en alle andere powerlevels daarna zijn schattingen gebasseerd op uitsprake tijdens de serie/in tijdschriften.

Maar ik kan het je wel precies vertellen, King Cold is sterker dan de mechanische Freeza (de sterkste Freeza) omdat Piccolo en/of Tien voordat Freeza op Aarde land zeggen ''It's Freeza, and there's a bigger power with him'' of iets in de richting, waarmee ze Cold bedoelen. Of Cooler sterker is dat is lastig in te schatten omdat de films lastig in het verhaal geplaatst kunnen worden. Het zal ongeveer dit zijn Freeza - Cooler (heeft een extra transformatie) - King Cold (zie je alleen in zijn base form, en is dan al sterker dan Mecha Freeza) op basis van zwak naar sterk. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zucht, ik heb de serie weer helemaal uitgekeken. Meest epische serie ooit, gewoon te geweldig. _O_

Favo personages:

1. Goku

2. Hercule Satan

3. Master Roshi

4. Gohan

5. Vegeta

6. Future Trunks

7. Goten & kleine Trunks

8. Fat Buu

9. Piccolo

10. Krillin

Echt altijd kapotlachen met Satan, zeker in de Buu Saga. :D

Op naar GT, nog nooit gezien trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wutttttttttttttttt!????

Zal toch niets worden. Van DBZ kan je gewoon niet zo'n film maken.

En toch blijven ze ermee bezig. Het ziet er in ieder geval beter uit dan de Hollywood versie als ik de foto's mag geloven. Volg @DBZ_Saiyan_Saga op twitter maar voor info.

Av6PzjHCQAAVOEO.jpg

AsYbarmCEAEbTOI.jpg:large

AssxdH9CQAAuDce.jpg:large

At6Yn37CIAAQBhS.jpg:large

AuYsstwCEAMDAlo.jpg:large

AvbQb1ECIAApX97.jpg:large

Au8D8AxCAAAHqAK.jpg:large

Nappa, Krillin, Gohan en Piccolo :< :< De laatste foto is trouwens Tien, ben benieuwd naar Goku en Vegeta.

Link naar opmerking
Deel via andere websites