Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

HBO: The Sopranos

vinnypassy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 131
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

The moment has arrived. Ik ga nu de allerlaatste aflevering van seizoen 6/6.2 of seizoen 7 hoe je het ook wilt noemen kijken. Machtig zeg dit is by far mijn nieuwe favoriete serie nu al bijna een week. Six Feet Under moet genoegen nemen met plaats 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kwam dit dus laatst tegen op internet, over het einde. Een hele dikke spoiler:

[spoiler= ]Voor als je tijd over hebt. Ik heb niet alles gelezen, kostte me teveel tijd. Maar voor de liefhebber is het prima leesvoer. Ik vind het overtuigend, maar wat zijn jullie theorieën over het einde?

http://masterofsopranos.wordpress.com/the-sopranos-definitive-explanation-of-the-end/

Vooral de theorie over hoe ze dat hebben gedaan met de POV-shots vond ik overtuigend.

bewerkt door Bono
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even snel doorgelezen, vrij interessant is een behoorlijk understatement. Misschien binnenkort eens uitgebreid lezen, maar het oogt zeer plausibel. Geeft eens te meer aan wat een topserie het is en dat het meer is dan alleen stoere maffia-ongein.

Oh trouwens, [MENTION=5206]Bono[/MENTION]: bedankt dat ik de serie nu nog liever nóg een keer wil zien. ;c

bewerkt door vinnypassy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had dit stuk ook al eens eerder gelezen ja. Zeer interessante leesvoer en bewijst eens te meer hoe briljant deze serie in elkaar steekt.

[spoiler=Einde]Het maakt het einde er ook zoveel genialer op. Ieder die per se een definitief gesloten einde wil krijgt dat ook, als degene maar bereid is om daar lang genoeg naar te graven binnen de serie. Want zoals David Chase zei "It's all there". En daarnaast is er voor iedereen die daar geen behoefte aan heeft nog genoeg ruimte voor eigen interpretatie en fantasie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites