Kyrill Geplaatst 28 juni 2012 Share Geplaatst 28 juni 2012 75 euro :) Alleen geen NL subs maar die gebruik ik toch nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 augustus 2012 Share Geplaatst 10 augustus 2012 The moment has arrived. Ik ga nu de allerlaatste aflevering van seizoen 6/6.2 of seizoen 7 hoe je het ook wilt noemen kijken. Machtig zeg dit is by far mijn nieuwe favoriete serie nu al bijna een week. Six Feet Under moet genoegen nemen met plaats 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2012 Goed bezig. Laat maar weten wat je van het einde vindt. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 augustus 2012 Share Geplaatst 10 augustus 2012 Erg goed en tegelijkertijd teleurstellend. Het was zo plotseling .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 12 augustus 2012 Share Geplaatst 12 augustus 2012 Ik ben ook begonnen, maar ga deze serie rustig bekijken. Wil 't niet spoilen voor mezelf, dus 1/2 afleveringen per dag tops. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 31 augustus 2012 Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ik ben ook begonnen, maar ga deze serie rustig bekijken. Wil 't niet spoilen voor mezelf, dus 1/2 afleveringen per dag tops. Dat gaat je niet lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 4 september 2012 Share Geplaatst 4 september 2012 p6rFZPbe7BI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 september 2012 Share Geplaatst 6 september 2012 Tip FRS heeft de Box nu met 60 euro en 50% kassakorting dus voor 30 op te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 Net weer een aflevering zitten kijken (ben erg zuinig met The Sopranos). S05E03, waarin [tekst]Junior wegloopt van huis om zijn broer Johnny te zoeken. Was even behoorlijk slikken om Junior zo te zien. Wel echt fantastisch gespeeld door Dominic Chianese. Petje af.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 4 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 4 oktober 2012 Heb je die met die begrafenis al gezien waar hij zingt? Over 'met gevoel' gesproken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 4 oktober 2012 Share Geplaatst 4 oktober 2012 Heb je die met die begrafenis al gezien waar hij zingt? Over 'met gevoel' gesproken. Ja, dat liedje heb ik hier toen ook gepost ;) Jezus, wat was dat mooi. Afsluiter van seizoen drie is dat, meen ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 (bewerkt) Ik kwam dit dus laatst tegen op internet, over het einde. Een hele dikke spoiler: [spoiler= ]Voor als je tijd over hebt. Ik heb niet alles gelezen, kostte me teveel tijd. Maar voor de liefhebber is het prima leesvoer. Ik vind het overtuigend, maar wat zijn jullie theorieën over het einde? http://masterofsopranos.wordpress.com/the-sopranos-definitive-explanation-of-the-end/ Vooral de theorie over hoe ze dat hebben gedaan met de POV-shots vond ik overtuigend. 17 december 2012 bewerkt door Bono Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 17 december 2012 Auteur Share Geplaatst 17 december 2012 (bewerkt) Even snel doorgelezen, vrij interessant is een behoorlijk understatement. Misschien binnenkort eens uitgebreid lezen, maar het oogt zeer plausibel. Geeft eens te meer aan wat een topserie het is en dat het meer is dan alleen stoere maffia-ongein. Oh trouwens, [MENTION=5206]Bono[/MENTION]: bedankt dat ik de serie nu nog liever nóg een keer wil zien. ;c 17 december 2012 bewerkt door vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Ja shit he ik kon het ook al niet laten om weer eens wat op te zetten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Ik had dit stuk ook al eens eerder gelezen ja. Zeer interessante leesvoer en bewijst eens te meer hoe briljant deze serie in elkaar steekt. [spoiler=Einde]Het maakt het einde er ook zoveel genialer op. Ieder die per se een definitief gesloten einde wil krijgt dat ook, als degene maar bereid is om daar lang genoeg naar te graven binnen de serie. Want zoals David Chase zei "It's all there". En daarnaast is er voor iedereen die daar geen behoefte aan heeft nog genoeg ruimte voor eigen interpretatie en fantasie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 27 december 2012 Share Geplaatst 27 december 2012 Ben weer begonnen met kijken, wat een heerlijke serie. Alles al gezien, maar op de één of andere manier toch nog spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 27 december 2012 Share Geplaatst 27 december 2012 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 30 december 2012 Share Geplaatst 30 december 2012 The Sopranos Season 4 Ep 12, dat etentje bij Meadow. Geniaal. :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Rust in vrede, James 'Tony Soprano' Gandolfini Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Damn, ik ben net bezig met The Sopranos (einde seizoen 1) :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Wow. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yannick Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Tijd om die dvdbox nog eens van onder het stof te halen dan. Voor jou, Tony. Held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Nooit echt een gevoel gehad bij de dood van een celeb, maar dit vond ik echt kut om te horen. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Vandaag begonnen met The Sopranos. Dat ik dit nooit eerder gekeken heb, wat een niveau (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 24 juli 2013 Share Geplaatst 24 juli 2013 Nog maar drie afleveringen :cry: [spoiler=laatste seizoen]Chrissy :cry: Mijn aversie tegen Tony begint nu toch wel steeds meer vorm te krijgen de laatste afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten