Lars. Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Nee ik volg gewoon de Amerikaanse uitzendingen. Die worden altijd uitgezonden op zondagavond(volgens mij?) en die download ik dan op maandag. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Oeps daar ging wat mis :cab: Verwijder deze maar mods ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Nee ik volg gewoon de Amerikaanse uitzendingen. Die worden altijd uitgezonden op zondagavond(volgens mij?) en die download ik dan op maandag. ;) Ze worden uitgezonden zondagavond dus. Oke, nou dan weet ik wanneer ik ze dan moet downloaden:D:D. Wat een steengoeie serie. Vind het nu wel jammer dat die Sasha Bingham weg (lijkt) is. Wat een geil wijf man!!_O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 2 maart 2011 Share Geplaatst 2 maart 2011 Lars jij bent goed bezig! Ik ga meteen de nieuwe aflevering bekijken.. Ben echt heel erg benieuwd hoe hij het met die geile advocate laat aflopen:D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 2 maart 2011 Share Geplaatst 2 maart 2011 Ze worden uitgezonden zondagavond dus. Oke, nou dan weet ik wanneer ik ze dan moet downloaden:D:D. Wat een steengoeie serie. Vind het nu wel jammer dat die Sasha Bingham weg (lijkt) is. Wat een geil wijf man!!_O_. Dat is inderdaad een geil wijf (L) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 2 maart 2011 Share Geplaatst 2 maart 2011 Zo, dat was best een gare aflevering. Ze moeten nu toch wel weer met humor komen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2011 Zo, dat was best een gare aflevering. Ze moeten nu toch wel weer met humor komen hoor. Zat genoeg humor in hoor. Toffe aflevering, zat wel ff te kijken toen bleek dat Sasha de dochter was ;e. En Charlie, wat een baas _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 2 maart 2011 Share Geplaatst 2 maart 2011 Die moeder van Sasha is wel een milfje hoor imo :< En Sasha is inderdaad super lekker :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 7 maart 2011 Share Geplaatst 7 maart 2011 Donders wat is die chick van Runkle een freak:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 7 maart 2011 Share Geplaatst 7 maart 2011 Nu ff nieuwe episode kijken :) Hmm Peter heeft wel gelijk :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 7 maart 2011 Share Geplaatst 7 maart 2011 Weer een enerverende aflevering. Kan ook niet wachten tot de volgende week. Verder moet die Hank eigenlijk een relatie beginnen (mocht hij worden vrijgesproken) met zijn advocate. En ja, die vrouw van Runkle is echt een FREAK:|:-D. Moest echt ff lachen om wat ze deed net xD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 7 maart 2011 Share Geplaatst 7 maart 2011 Hebben jullie nu al de aflevering van volgende week gezien of zit ik nu fout? Die van gister op CC was wel weer nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 8 maart 2011 Share Geplaatst 8 maart 2011 Wij kijken gewoon de Amerikaanse uitzendingen ;) Daar zitten ze nu al bij aflevering 9 van seizoen 4, terwijl ze op CC net begonnen zijn met seizoen 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 8 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 8 maart 2011 Wij kijken gewoon de Amerikaanse uitzendingen ;) Daar zitten ze nu al bij aflevering 9 van seizoen 4, terwijl ze op CC net begonnen zijn met seizoen 4. Dat dus. Hij was weer fijntjes gister, die Peggy _O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 8 maart 2011 Share Geplaatst 8 maart 2011 Inderdaad, 9e aflevering. Echt een verslavende serie. Vanaf seizoen 1 al gewoon een topper:). En met die lekker wijven neukende Hank Moody. Je zou er bijna jaloers op worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 9 maart 2011 Share Geplaatst 9 maart 2011 Ik vraag me eigenlijk al tijden af hoe ze dat filmen en shit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 Aflevering 10 staat aan. Gaat wel sloom, maar vanavond maar ff kijken:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 Runkle in de rechtzaal, geniaal :D! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 Echt he :D "Because the woman in question was a squirter, a squirter! Ooh I'm sorry, a female ejaculater." En dan die kop erbij :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 Dat was idd wel geniaal. Maar ik heb echt HAAAAT aan clifhangers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 Ja ik vind het zo jammer dat de afleveringen altijd zo kort zijn. Beter maken ze ze wat langer, is een stuk leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 Ik vraag me eigenlijk al tijden af hoe ze dat filmen en shit? met een camera Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 15 maart 2011 Share Geplaatst 15 maart 2011 Vond dit overigens wel een wat mindere aflevering. Gebeurde niet zo heel veel. Alleen zoals eerder gezegd een cliff-hanger. Nja, nu weer wachten op volgende week... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 15 maart 2011 Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik vond het wel een goede aflevering. Mooie trip down memory lane + geniale oneliners. Geweldige X files referentie ook aan het begin; I look like a fucking FBI agent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 22 maart 2011 Share Geplaatst 22 maart 2011 Godallemachtig, ze laten die straf voor Hank natuurlijk wel over op de laatste aflevering. Vind het jammer dat het zo gerekt wordt allemaal.. Maar volgende week zondag wordt een prachtdag. Formule 1, Californication en meer:D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten