Kweekie Geplaatst 2 april 2013 Share Geplaatst 2 april 2013 Lew Ashby _O_ seizoen 2 was inderdaad fantastisch Vond dit seizoen vrij aardig. Kwa sfeer en setting was het sowieso weer perfect, alleen waren sommige gebeurtenissen echt veel te erg over de top, een beetje van: wij zijn californication, hier kan alles dat absurd, extravagant, sex drugs en rock & roll is. Soms wat onrealistisch imo. Beetje te veel de nadruk daar op gelegd. Seizoen 1 en 2 = onovertroffen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Kwaliteit lag in de eerste seizoenen inderdaad wat hoger, maar blijf het ontzettend grappig vinden. Ben dan ook blij dat er een zevende seizoen aan zit te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 10 april 2013 Auteur Share Geplaatst 10 april 2013 The Sopranos alum Michael Imperioli has joined the upcoming seventh season of Showtime comedy series Californication for a major recurring role. He will portray Rick Rath, a successful old-school television producer who will play a key role in Hanks (David Duchovny) latest venture. http://www.deadline.com/2013/04/michael-imperioli-joins-californication/#utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter :< :< :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 10 april 2013 Share Geplaatst 10 april 2013 Vet :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 april 2013 Share Geplaatst 10 april 2013 Oooh shit, Chris in Cali. Als dat maar goed gaat. (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 18 april 2013 Share Geplaatst 18 april 2013 Als ik Hank was had ik sowieso voor Faith gekozen, ik vind Karen niet eens lekker. Sterker nog, ik vind de meeste vrouwen waar Hank mee ging mooier/lekkerder dan Karen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 18 april 2013 Share Geplaatst 18 april 2013 Je zou toch denken dat je na zes seizoenen wel door hebt dat het in the end niet draait om de lekkerste te palen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 april 2013 Share Geplaatst 18 april 2013 Neejoh ekte liefde draait sowieso om uiterlijk want de lekkerste chick is de ware (H) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 18 april 2013 Share Geplaatst 18 april 2013 IRL ja ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 23 april 2013 Share Geplaatst 23 april 2013 Neejoh ekte liefde draait sowieso om uiterlijk want de lekkerste chick is de ware (H)Ja precies! fuck die echte schoonheid zit van binnen shit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 24 april 2013 Auteur Share Geplaatst 24 april 2013 Karen man :( Droomvrouw. Echt het type waar ik instant verliefd op zou worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 12 april 2014 Share Geplaatst 12 april 2014 Begint morgen weer _O__O__O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 o lawd dat einde .. :/ lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 Haha heel kut voor hem, zo'n ratterige boy. Wel leuke aflevering verder, heb al die personages gemist, stuk voor stuk bazen. Hoef alleen die kid niet meer te zien, heb haar altijd fucking irritant gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 Haha heel kut voor hem, zo'n ratterige boy. Wel leuke aflevering verder, heb al die personages gemist, stuk voor stuk bazen. Hoef alleen die kid niet meer te zien, heb haar altijd fucking irritant gevonden. Ja, same. Ook nog enorm lelijk, zal daar wel aan liggen. Redelijk episode, mooi dat het terug is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 Haha dat einde. Wist al wel dat Hank [tekst]zijn moeder had geneukt, maar dat die irritante gozer waarschijnlijk zijn zoon is had ik niet verwacht :-D[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 Haha dat einde. Wist al wel dat Hank [tekst]zijn moeder had geneukt, maar dat die irritante gozer waarschijnlijk zijn zoon is had ik niet verwacht :-D[/tekst] Wie is zijn moeder dan?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 Wie is zijn moeder dan?? [tekst]Oh, dat weet ik niet. Mijn reactie was in de zin van "ik zag het aankomen" zeg maar. Ben wel benieuwd wie de moeder is, zal er waarschijnlijk wel goed uitzien, waardoor het weer wat moeilijker wordt voor Hank :D[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 [tekst]Oh, dat weet ik niet. Mijn reactie was in de zin van "ik zag het aankomen" zeg maar. Ben wel benieuwd wie de moeder is, zal er waarschijnlijk wel goed uitzien, waardoor het weer wat moeilijker wordt voor Hank :D[/tekst] Was in de preview te zien: [spoiler=spoiler]Heather Graham: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 De tweede aflevering staat ook al online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Deze week begonnen, wat een heerlijke serie:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Oeh raar dat die er al op staat, ga hem wel gelijk kijken. Wie is zijn moeder dan?? Dat werkt niet als spoiler hè, best veel users gebruiken die blauwe skin en dan kan je het nog gewoon lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Oeh raar dat die er al op staat, ga hem wel gelijk kijken. Sinds vorig seizoen wordt iedere week de volgende aflevering al gestreamd op de Showtime website, waardoor je eigenlijk dus steeds een week voorloopt qua kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Tweede aflevering was leuk. Paar keer dikke grijs om m'n gezicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Heb ik altijd wel met Californication, heb nog nooit gehad dat ik me echt verveelde terwijl ik naar de serie keek, terwijl ik dat bij heeeel veel andere series wel eens heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten