Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Californication

Vegas

Aanbevolen berichten

Lew Ashby _O_ seizoen 2 was inderdaad fantastisch

Vond dit seizoen vrij aardig. Kwa sfeer en setting was het sowieso weer perfect, alleen waren sommige gebeurtenissen echt veel te erg over de top, een beetje van: wij zijn californication, hier kan alles dat absurd, extravagant, sex drugs en rock & roll is. Soms wat onrealistisch imo. Beetje te veel de nadruk daar op gelegd.

Seizoen 1 en 2 = onovertroffen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 359
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

The Sopranos alum Michael Imperioli has joined the upcoming seventh season of Showtime comedy series Californication for a major recurring role. He will portray Rick Rath, a successful old-school television producer who will play a key role in Hanks (David Duchovny) latest venture.

imperioli__130409151409-275x363.png

http://www.deadline.com/2013/04/michael-imperioli-joins-californication/#utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

:< :< :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha heel kut voor hem, zo'n ratterige boy. Wel leuke aflevering verder, heb al die personages gemist, stuk voor stuk bazen. Hoef alleen die kid niet meer te zien, heb haar altijd fucking irritant gevonden.

Ja, same. Ook nog enorm lelijk, zal daar wel aan liggen.

Redelijk episode, mooi dat het terug is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie is zijn moeder dan??

[tekst]Oh, dat weet ik niet. Mijn reactie was in de zin van "ik zag het aankomen" zeg maar. Ben wel benieuwd wie de moeder is, zal er waarschijnlijk wel goed uitzien, waardoor het weer wat moeilijker wordt voor Hank :D[/tekst]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[tekst]Oh, dat weet ik niet. Mijn reactie was in de zin van "ik zag het aankomen" zeg maar. Ben wel benieuwd wie de moeder is, zal er waarschijnlijk wel goed uitzien, waardoor het weer wat moeilijker wordt voor Hank :D[/tekst]

Was in de preview te zien:

[spoiler=spoiler]Heather Graham:

Heather-Graham-Maxim-magazine-2013-07.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeh raar dat die er al op staat, ga hem wel gelijk kijken.

Sinds vorig seizoen wordt iedere week de volgende aflevering al gestreamd op de Showtime website, waardoor je eigenlijk dus steeds een week voorloopt qua kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites