vinnypassy Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Volgen we dit nog op de voet? Ik wel, vooral omdat de sfeer uit S01 en S02 (komedie met serieuze, melancholische en idealistisch romantische ondertoon) zo tof geschreven was. Maar ik vind het nu toch wel wegzakken hoor. Flauwe grappen, steeds weer dezelfde situaties en niets meer van die donkere, kritische klanken die het zo sterk maakten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Ja ik volg het nog. S07 is wel vermakelijk, maar sinds S05 is het niveau toch een stuk minder. S01 en 02 zijn nog altijd de GOAT, 03 en 04 ook erg tof imo, maar daarna wordt het minder.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Ik vind vooral [tekst]die zoon[/tekst] ook verschrikkelijk irritant. Zo overdreven slecht geacteerd, ongelooflijk. Zelfde geldt voor Karen op bepaalde moment, sterke overacting hoor. Jammer. Maarrrr. Het kijkt nog wel prima weg, ik vermaak me nog wel en die nieuwe donkerharige chick is wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Ik ben een maand geleden begonnen met kijken, nu op de helft van seizoen 4. Seizoen 2 vond ik echt meer dan geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 4 juni 2014 Share Geplaatst 4 juni 2014 Helemaal bij hier. Laatste episode was leuk bedacht met al die flashbacks, maar vond het helemaal niets. Voor de rest nog heerlijk vermakelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 30 juni 2014 Share Geplaatst 30 juni 2014 Afgelopen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 30 juni 2014 Share Geplaatst 30 juni 2014 Feels :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 1 juli 2014 Share Geplaatst 1 juli 2014 Is dit het allerlaatste seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 1 juli 2014 Share Geplaatst 1 juli 2014 Is dit het allerlaatste seizoen? Ja. Vind het echte zonde dat dit de volgende Showtime serie na Dexter is die volledig is afgetakeld na de eerste vier goede seizoenen. Was daarna alleen nog maar aardig en dit seizoen was bij momenten echt om te huilen zo slecht. Ga Hank Moody wel missen, geweldig personage en ben heel benieuwd wat David Duchovny nu gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cazimir. Geplaatst 1 juli 2014 Share Geplaatst 1 juli 2014 Laatste twee maanden ook rustig aan alle seizoenen nog eens bekeken, om komende week ergens maar eens aan het zevende seizoen te beginnen. Had echt moeite om seizoenen 5 en 6 door te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 maart 2015 Share Geplaatst 21 maart 2015 Heel seizoen één er vanavond doorheen gejaagd :D. Wat een geweldige en zeer relaxte serie zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 De eerste vier seizoenen nu gezien. Deze serie ligt me echt perfect zeg, heerlijk :<. Seizoen vier was het beste en drie het minste maar mijn mening, ben benieuwd hoe de laatste drie seizoenen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten