Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

South Park

Big Mike

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 234
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Inderdaad, een van de reden waarom deze serie lang op de banlijst zal staan van series die mijn kids niet mogen zien (mocht het tegen die tijd nog uitgezonden worden). Ook die afleveringen met dat Kerstverhaal van Cartman (in het hele begin) is gewoon echt te ziek voor woorden eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, een van de reden waarom deze serie lang op de banlijst zal staan van series die mijn kids niet mogen zien (mocht het tegen die tijd nog uitgezonden worden). Ook die afleveringen met dat Kerstverhaal van Cartman (in het hele begin) is gewoon echt te ziek voor woorden eigenlijk.

Die Christmas Critters aflevering is zo gruwelijk goed, m'n favoriete aflevering :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste vond ik zeker erg goed. Alleen het einde vond ik helaas minder. Alsof ze opeens dachten: shit we hebben maar 20 minuten dus moeten we even snel stoppen. Ontzettend jammer als je het mij vraagt.

Wat ik verder nog jammer vond, was dat de stemmen van Steve Jobs en Dr. Phil niet overeen kwamen. Normaliter is dat bij South Park wel het geval. Toch was het een goede aflevering en ben ik benieuwd naar nieuwe afleveringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die aflevering dat Cartmen schaamhaar koopt, en dat die daarna z`n ouders van die jonge laat vermoorden :D

En dan zegt stan of kyle nog zo mooi, damn, maak nooit ruzie met Cartmen hehe

"Scott Tannerman must die"_O_

Maar de beste blijft toch echt die ene over Youtube.

Dat ze Butters "What, what in the butt" laten zingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kyle, you still have to lick my ballsssssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond de vorige twee nogal flauw, enige leuke was dat ze de comedy awards van comedy central wat belachelijk maakten. Ze zouden gewoon weer eens een aflevering moeten maken zoals "The Return of the Fellowship of the Ring", "Scott Tenorman Must Die" en "Casa Bonita". Ben dat inspelen op de actualiteit wel een beetje beu om eerlijk te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites