Ginola Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Ik vond het ook maar zo-zo, deze twee nieuwe afleveringen. Wel beter dan het vorige seizoen, maar toch weer af en toe dezelfde grappen (met Marshall die de bruiloft verpest, maar dan met eerst drie schijnbewegingen zeg maar: been there, done that). Maar ik moet toch al zeggen dat de die-hard fans (Gino voorop) mij af en toe wat met een gekleurde bril lijken te kijken, zoals ik dat stiekem ook heb met Entourage. Ik blijf het wel volgen, omdat het lekker low minded is en prima wegkijkt, maar de originaliteit is de serie al een tijd verloren. Gelukkig wel voor het eerst in twee seizoen weer een keer hardop gelachen, al weet ik niet meer waarom, maar dat is een goed teken. Ik vond er heel veel om te lachen. Bv: Die pastor die de football vangt, een freaking Browns wedding (are you serious?!?!), de Lebron-jokes, de random Finnen die Ted willen zien huilen, Barney die twijfelt over zijn stropdas, Barney die blijft hangen bij de diner en dan ineens een nekbrace heeft, Beercules!, drinken voor twee (het gaat zo echt soms) en het einde met Victoria bracht echt een dikke glimlach op m'n gezicht want zij is zo lieeeevvv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Ik vond ze nog niet echt top, maar wel alweer wat beter dan de afleveringen van seizoen 6. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje schraal dat hij teruggaat naar Victoria. Wel mooi dat de voorspelbaarheid er wat uit is :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Jonge Victoria is net zo fijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 september 2011 Auteur Share Geplaatst 22 september 2011 Ik vond ze nog niet echt top, maar wel alweer wat beter dan de afleveringen van seizoen 6. Dit is voor mij dus de reden @ brilletje, kijk teveel series om stug door te gaan met een serie die me al een tijdje niet weet te overtuigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Jonge Victoria is net zo fijn Of toch. En ze maakt cupcakes :<:<:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Ik lees net op facebook over de volgende aflevering dat Ted de slutty pumpkin gaat ontmoeten, gespeeld door Katie Holmes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Vond het 2 leuke afleveringen, hopelijk wordt het weer een sterk seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 27 september 2011 Auteur Share Geplaatst 27 september 2011 Aflevering was goed te doen vandaag. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Ik durf niet in dit topic te kijken :( Ik heb de afgelopen 'tijd' alle 6 seizoenen gekeken in een iets te korte tijd. Waar kan ik de eerste aflevering(en?) van S07 vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Piratenbaai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Aflevering was goed te doen vandaag. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Mennn wat een cliffhanger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Ik moet echt beter leren zoeken op PirateBay. Maar ok. Enorme fan hier, moet soms gewoon echt lachen. Vorig seizoen zag ik de grappen verrassend vaak aankomen, ook al maken de andere seizoenen alles goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Seizoen 6 was ook wel wat matig, alleen op het einde werd het weer iets beter. En het lijkt erop dat die lijn wordt doorgezet, want tot nu toe is seizoen 7 vrij goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 27 september 2011 Auteur Share Geplaatst 27 september 2011 Ik moet echt beter leren zoeken op PirateBay. Maar ok. Enorme fan hier, moet soms gewoon echt lachen. Vorig seizoen zag ik de grappen verrassend vaak aankomen, ook al maken de andere seizoenen alles goed. VTV of TvTeam zijn de uploaders van HIMYM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Ik google gewoon altijd op 'naam serie'+'SxxExx'+'720p torrent' (How I Met Your Mother S07E03 720p torrent) en pik dan gewoon een torrent. Easypeasy, doe ik met iedere serie. Alles ook minimaal op 720p, mijn oogjes zijn verwend. :) En als ik dit niet mag zeggen: onze hond heeft mijn boek met huisregels opgegeten. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axdratic Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Benieuwd of Barney die das ook een heel jaar gaat dragen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Ik google gewoon altijd op 'naam serie'+'SxxExx'+'720p torrent' (How I Met Your Mother S07E03 720p torrent) en pik dan gewoon een torrent. Easypeasy, doe ik met iedere serie. Alles ook minimaal op 720p, mijn oogjes zijn verwend. :) En als ik dit niet mag zeggen: onze hond heeft mijn boek met huisregels opgegeten. :( Je kunt ook gewoon de torrentsgoogle gebruiken: http://www.torrentz.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 Of gewoon RLSlog.net Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 Ik download series altijd van http://www.eztv.it Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 Benieuwd of Barney die das ook een heel jaar gaat dragen :D Sowieso wel, kan niet anders. Betekent dus ook dat zijn bruiloft zeker nog een jaar verder ligt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 Ze kunnen toch ook een settlement hebben, of een nieuwe bet die de oude overruled? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 Barney kennende gaat hij in ieder geval alles eraan doen om er onderuit te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 Sowieso wel, kan niet anders. Betekent dus ook dat zijn bruiloft zeker nog een jaar verder ligt Hoeft niet, want Lily komt binnen en zegt iets van... Ga je die (zwarte) das aan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten