Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Chuck

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 225
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Seizoen valt tegen, al is het einde dan wel weer hard. Eerste 2 á 3 afleveringen waren zwaar onder de maat.

Heb nu t/m ep 6 (vs. The Curse) gezien en het valt mij helemaal niet tegen. Heeft misschien niet het niveau van de beste afleveringen van seizoen 2, 3 en 4, maar is beter dan de slechtste afleveringen uit die seizoenen wat mij betreft. Zeker in seizoen 4 vond ik een aantal erg matige afleveringen zitten. Dat gevoel heb ik nu nog niet gehad.

Hoop overigens wel dat er duidelijkheid komt over wat er nou precies aan de hand is/waarom [tekst]een deel van de CIA achter Cuck aanzit[/tekst]. Vond dat namelijk tegenvallen bij seizoen 2 en 3, we wisten toen dat [tekst]The Ring en Fulcrum slecht waren, maar welke motieven ze hadden bleef onduidelijk. Zelf zagen ze zich immers als ware patriotten, maar wat er dan volgens hen niet deugde aan de CIA bleef in het ongewisse [/tekst]. Hoop dat dat nu wel opgehelderd wordt. Verder ben ik benieuwd of [tekst]de intersect weer terugkomt of dat het nu zo blijft[/tekst]. Heb geloof ik niet echt een voorkeur, ben gewoon benieuwd. Overigens, jeej voor Carrie-Anne Moss.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net aan seizoen 1 begonnen, aflevering 2.. het is beetje nickelodeon niveau, maar wel vermakelijk.. wordt het nog wat sterker qua verhaal en zo, of blijft het zo vlak? ;c

Het wordt allemaal veel sterker en veel vermakelijker. Eerste seizoen vond ik persoonlijk ook erg mager en soms cheap, maar de seizoenen erna maken het goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, thanks, dan blijf ik nog even kijken.

Wel raar om 'Masuka' te zien als Chuck's baas hehehe

Verschillende personages uit The O.C. komen ook in Chuck voorbij wat wel grappig is om te zien. Dit komt waarschijnlijk doordat Josh Schwartz voor beide series verantwoordelijk is.

Meende dat jij ook fan was van The O.C. ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is echt een hele slechte serie!! Ben nu bij 1x09, maar het lijkt een ontzettende low-budget tienerserie nog steeds :S Ik wil doorkijken omdat volgens jullie het vanaf seizoen 2 beter wordt.. maar dan moet er echt veel veranderen..

Pieter, komt goed! Eerste seizoen is in principe te negeren, daarna wordt het leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens, [MENTION=33]Pieter[/MENTION], verwacht ook niet iets enorm goeds; geen The Wire qua comedy ofzo. Het is een zeer vermakelijke, charmante, lichtvoetige serie met een aardig gegeven, leuke acteurs en behoorlijke verhaallijnen. Tegelijk is het hier en daar ook flauw, onsamenhangend en kan de uitwerking van het plot soms wat beter. Maar absoluut de moeite waard om te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boys, dit is echt een waanzinnig slechte serie! :cab: Ik weet niet waarom ik nog kijk, waarschijnlijk omdat je niet echt hoeft op te letten en dus tegelijk andere dingen kan doen, maar het gaat echt nergens over!! Ben bij eps 12 en elke aflevering is nog steeds hetzelfde :cab:

Ik had het wel verwacht, is geen serie voor jou ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op basis van de reclame op t.v. op dit moment en de lovende kritieken van [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION] zou ik Boardwalk Empire eens proberen. Zelf niet gezien, maar lijkt me wel een serie die jij zou kunnen waarderen.

Hmmja. Seizoen 1 vond ik technisch inderdaad wel heel tof, maar persoonlijk deed het me dan niet zo heel veel. S02E01 een tijd terug ook op gezet, maar de tweede is er nog niet van gekomen. Trekt ook nog niet echt, maar wil het ergens wel graag verder zien. Maar toch niet héél graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites