KN Geplaatst 13 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2011 Bruinwerker :-D _O_ Die kende ik nog niet:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 13 januari 2011 Share Geplaatst 13 januari 2011 Die gozer is echt een held, altijd knokken en heerlijke opmerkingen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 13 januari 2011 Share Geplaatst 13 januari 2011 Het is een aantal keer aangeven, maar hiervoor hebben we gewoon het Serie topic. Aangezien ik geen andere keus had dan het sluiten van het topic over The Big Bang Theory, gaat hier ook een slotje op. Ik heb intern een idee gepost voor een subboard net zoals Muziek, dus we wachten het even af. Tot die tijd kan dit gewoon in het Serie topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 14 januari 2011 Share Geplaatst 14 januari 2011 Goed bezig, weer open. Vandaag was wel oke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2011 Ja was wel te doen vandaag. Als Lorena maar niet dood gaat ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Sjors is veeeeeeeeeeeeeeeel knapper jongeee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Sjors is ook wel nice, maar die Gigi is toch wat 'geiler' om het maar kort door de bocht te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2011 Sjors is veeeeeeeeeeeeeeeel knapper jongeee! Klopt. Alleen Lorena mag er ook wel wezen. Net als Charlie en Nina en Rikki ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Die Nina is echt net een zwijntje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 17 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2011 Was weer leuk ;c Hoe heet die ene meid? Waarmee Bing wat heeft/had? In het echt dan he, heb het gevoel haar ergens van te kennen :cab: Laat maar ;c Juliette van Ardenne. Uit Zoop :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 18 januari 2011 Share Geplaatst 18 januari 2011 Hoe is het met Lorena afgelopen? Kon gisteren niet kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 18 januari 2011 Share Geplaatst 18 januari 2011 Vol met haar hoofd op zon steen maar nu is het weer goed en ook weer tussen haar en jack:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 18 januari 2011 Share Geplaatst 18 januari 2011 Lekker realistisch ook dat ze elkaar daar allemaal tegenkomen :-D Achja kan me er mee vermaken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 18 januari 2011 Share Geplaatst 18 januari 2011 \heerlijk om te zien hoe Ludo altijd maar loopt te fucken als ze ergens op bezoek zijn:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 27 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 27 januari 2011 Hehe Danny baaaas :dance: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jamie-010 Geplaatst 27 januari 2011 Share Geplaatst 27 januari 2011 Haha Ik merk wel dat de serie word bekeken voor het vrouwelijk schoon erin :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 28 januari 2011 Share Geplaatst 28 januari 2011 En terecht, die Lieke van Lexmond jung _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 28 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 28 januari 2011 Eens. Deze week maar 2x kunnen kijken :( ;c Owja Daantje weet jij nog wat leuks. http://forum.manutd.nl/showpost.php?p=2750191&postcount=866 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 januari 2011 Share Geplaatst 28 januari 2011 Downloaden is illegaal king :P... Die Amber(julliette ofzo) mag er van mij ook wel weer uit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 7 februari 2011 Share Geplaatst 7 februari 2011 Sowieso gaat het fout met ludo en die ander Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 7 februari 2011 Share Geplaatst 7 februari 2011 En Noud? Is er vandaag nog iets gebeurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 7 februari 2011 Share Geplaatst 7 februari 2011 Ja me moeder zei dat ludo noud heeft aangereden, da was het eind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 7 februari 2011 Share Geplaatst 7 februari 2011 Aah, ik zag niet wie het was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 8 februari 2011 Share Geplaatst 8 februari 2011 Kijken jullie serieus naar deze pulp?? ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 8 februari 2011 Share Geplaatst 8 februari 2011 Noud maar ze zullen wel zeggen dat het iemand anders was ofzo. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten