Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Dakar Rally

Justin

Aanbevolen berichten

Bij de motoren zal het vooral weer gaan tussen Coma en Despres, hopelijk wint Despres. Bij de auto's vind ik alles best als er maar een Hummer wint ;c

Jammer dat Vladimir Chagin is gestopt met Dakar, wat een held is dat _O_ Kabirov doet ook niet mee, dus de twee belangrijke mensen zijn weg. Toch verwacht ik wel dat Kamaz wint, beestenwagens zijn dat _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bij de motoren zal het vooral weer gaan tussen Coma en Despres, hopelijk wint Despres. Bij de auto's vind ik alles best als er maar een Hummer wint ;c

Jammer dat Vladimir Chagin is gestopt met Dakar, wat een held is dat _O_ Kabirov doet ook niet mee, dus de twee belangrijke mensen zijn weg. Toch verwacht ik wel dat Kamaz wint, beestenwagens zijn dat _O_

Chagin en Kabirov die niet meedoen: :cry:

Kans voor de Nederlanders bij vrachtwagens: groter geworden (y)

Vanavond overigens de eerste uitzending. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dakar eist dodelijk slachtoffer tijdens openingsdag

media_xl_4543615.jpg

© afp

De openingsdag van de Dakar Rally is overschaduwd door een dodelijk ongeval. De Argentijnse motorcoureur Jorge Martinez Boero is tijdens de eerste etappe om het leven gekomen. De 38-jarige Zuid-Amerikaan werd na een zware crash naar een ziekenhuis in vertrekplaats Mar del Plata gebracht, maar overleed niet veel later aan zijn verwondingen. (tma)

Wtf :|

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb dit gevonden:

De 38-jarige Argentijn crashte zondag zwaar tijdens de opening van de rally. Hij raakte bij de val zwaar gewond aan zijn hoofd en borst. De dokter die binnen vijf minuten ter plaatse was, constateerde een hartstilstand. Martinez werd gereanimeerd, maar op weg naar het ziekenhuis in Mar del Plata overleed hij.

Verdwaald

Martinez debuteerde vorig jaar in de rally. In de vijfde etappe ging het mis. De Argentijn moest worden gered door de organisatie toen hij werd vermist in de Atacama-woestijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slecht begin voor Al-Attiyah. Mini's oppermachtig en Robby Gordon op een nette plek, maar die had dus hoger kunnen eindigen, want hij hielp Nasser naar de finish. Jammergenoeg geen beeld bij de vrachtwagens, maar gelukkig wel winst voor een Nederlander. Bij de motoren zaten Knuiman en Verhoeven er ook goed bij. (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Franse motorcoureur Da Costa botst op koe

De Franse motorcoureur Bruno da Costa is vandaag tijdens de tweede etappe van de Dakar Rally in Argentinië zwaargewond raakt door een botsing met een koe.

De 38-jarige Yamaha-coureur werd met een helikopter naar het ziekenhuis overgebracht. Volgens een lokaal radiostation verkeert de Fransman niet in levensgevaar. De motor ging in vlammen op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie het nu ook, ja. Vorig jaar andersom, dus ging er vanuit dat het nu ook nog zo was.

Nasser Al-Attiyah trouwens etappewinst vandaag. _O_ Robby Gordon derde. _O_

qatar_flag_64.png

Hehe, jij bent een echte Al-Attiyah fan toch? Of meer Hummer?

Mijn favorieten zijn in ieder geval Despres en Ullevalseter bij de motoren, bij de auto's heb ik geen echte voorkeur en bij de vrachtwagens ook niet echt. Was vorig jaar grotendeels voor Sainz en Chagin, maar die doen beiden niet mee :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Deijne stond stil, maar is nog niet uitgevallen he. Volgens mij wachten ze op hun servicetruck.

Edit: Oh nee, je had gelijk Platina.

23:22 Definitief over voor Tonnie van Deijne

Het team meldt dat het definitief over is voor Tonnie van Deijne en zijn navigator Jac Gillis. Reparatie van het technische probleem bleek niet mogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites