Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Talentenjachten

Mentos

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 435
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kanshebbers??

Ik denk dat de groep van jongens (Gary Barlow) de sterkste is, zit veel talent in. Ik denk dat Frankie, Craig, Janet en Mischa het ver kunnen schoppen. Ik ben zeer benieuwd.

Heb de rest nog niet beluisterd hoor maar die Frankie is zangtechnisch echt niet okè hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Tulisa is me trouwens een partij lekker :cab:. Of ben ik de enige?

Kapot lekker _O_Die Sophie ofzo heeft ook wel

Kanshebbers zijn wel wat veranderd tov het begin wat ik dacht ja. Frankie is idd niet echt een favoriet, met de hakken over de sloot door naar de volgende ronde. The Risk valt mij echt positief op, zeer goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik vind die Craig ook echt goed. Samen met Janet Devlin denk ik de topfavoriet. Die meisjesgroep vond ik ook wel geinig. Kunnen niet goed zingen, maar het heeft wel wat. Misha B vind ik ook wel goed, maar ze doet de hele tijd hetzelfde recept, moeilijk te beoordelen op haar zangkwaliteiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ja inderdaad, deze aflevering was sowieso wel behoorlijk met commentaar richting elkaar. Rock week en dan kiezen voor een Kesha liedje ;e Ik mis wel een beetje de echte rockliedjes bij sommige... Die Kitty is wel een irritant wijf zeg, bah.

Haha die Frankie, gewoon 2x hard stappen doordeweeks :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites