Geplaatst 25 november 201014 jr. Je moet ze bij te eerste laten en instellen dat ze beschikbaar zijn voor -19 ;)
Geplaatst 25 november 201014 jr. Je moet ze bij te eerste laten en instellen dat ze beschikbaar zijn voor -19 ;) Ja maar dan heb je na verloop van tijd een reuze selectie :whistle:
Geplaatst 25 november 201014 jr. God wat ergerlijk Ik mis een penalty in de laatste minuut in de halve finale beker, anders ben ik door. Vervolgens mis ik een penalty in de 85e minuut op de laatste speeldag waardoor ik 4e word ipv 3e ;e
Geplaatst 25 november 201014 jr. Als ik mijn derde wissel doorvoer gebeurt het heel vaak dat er een blessure valt aan mijn kant, zodat ik met 10 man verder moet:cab:
Geplaatst 25 november 201014 jr. Als ik mijn derde wissel doorvoer gebeurt het heel vaak dat er een blessure valt aan mijn kant, zodat ik met 10 man verder moet:cab: Ja idd en bij mij is de tl bug ook gesignaleerd ;e Cristiano Ronaldo op de TL, Higua�*n op tl, Javier Hernandez op tl, Javier Pastore op tl, de Gea nu (einde seizoen 2) van Man Utd op tl enz enz ;e
Geplaatst 25 november 201014 jr. Ik had net eentje die 71 seconden deed over een ingooi :cab: Daar kunnen Sergio Ramos en Xabi Alonso ene puntje aan zuigen.
Geplaatst 25 november 201014 jr. Nja, dat reist idd de pan uit bij FM, mja ze zijn wel erg consequent, want er worden geen kaarten voor gegeven.
Geplaatst 25 november 201014 jr. Ja deed ik. Ik was daarna ook beter maar daar komt er zo'n idioot die allang weggestuurd is aansprinten en die knalt em erin :( In de 94e minuut ;c
Geplaatst 25 november 201014 jr. Dat je maar amper kan winnen tegen 10 man :( inderdaad, heb met 11 man arsenal 0-0 gespeeld tegen 9 man Liverpool (rood in minuut 30 en 60) En ligt niet aan tactiek, ik ging zelfs meer druk zetten en won de wedstrijden eromheen met bijvoor 5-1 tegen benfica of 4-0 tegen bristol city.
Geplaatst 25 november 201014 jr. Is inderdaad een zwaar irritant gebeuren corrosion. kom het zelf ook wel eens tegen. Ik vind zowiezo dat die spelers te veel zeuren.
Geplaatst 25 november 201014 jr. Mijn keeper houdt serieus geen bal tegen ;e Iedere wedstrijd domineer ik van begin tot eind en creeer veel kansen. Maar dan komen zij steeds 1x bij mijn goal en zit ie meteen. Staat ook zo vaak bij Split Screen dat ze 1x op doel geschoten hebben. Wordt hier wel echt ziek van, want weet niet wat ik hier aan kan doen. Het is een 3.5* keeper, die mag toch wel iets tegenhouden tegen van die pauperspitsen uit de 8e divisie in Engeland. Edit: Serieus, donder op man ;e Nu 3 ballen op doel en ze vliegen er weer alle 3 in. Terwijl hun keeper gewoon zwaar veel tegenhoudt. Dit verpest mijn game gewoon man. Laatste edit: Nu heb ik de wedstrijd via vakantie gespeeld, winnen we met 2-0 en heeft ie de ballen die op doel kwamen (2) gehouden.. Beetje jammer
Geplaatst 25 november 201014 jr. Leuk, de club waar een speler van me op huurbasis speelt (Deportivo) staat 20e in de Liga BBVA en dan komt die speler klagen bij mij dat ie geen vertrouwen in me heeft omdat we veel te slecht presteren door mijn schuld. Ik ben Atletico en ik sta 1e :cab:
Geplaatst 25 november 201014 jr. Fijn, nu begint zo goed als m'n hele B elftal ook al te zeiken dat ik niet goed genoeg ben :cab: What the fuck kan ik eraan doen dat het B-elftal zo slecht draait he, ik sta gewoon nog steeds eerste plaats met het eerste. Pfff, vermoeiend.
Geplaatst 25 november 201014 jr. Wat mij nu echt begint te irriteren is het volgende: Ik koop een aantal talenten van een jaar of 16 / 17 Bij de contract besprekingen krijgen ze van mij de status 'talent' of 'groot talent' Wanneer de transfer doorgang vind belanden ze in mijn 1e selectie Aangezien ze voor de toekomst zijn zet ik ze terug naar mijn -19 En op dat moment beginnen ze allemaal te klagen dat ze teruggezet worden naar het 2e. Je moet ze ook naar je reserves zetten en niet de -19. Ik heb echt nog nooit gehad dat een jonge speler klaagde als ik 'm meteen naar de reserves zette, echt niet.
Geplaatst 25 november 201014 jr. Ow jawel hoor, had dat met m'n NAC game tenminste continu. Jonge talenten halen, plaatsen bij de reserves of de jeugd en meteen klagen. Met m'n Atletico game gaat het anders, zie m'n vorige post. Nog erger :cab:
Geplaatst 25 november 201014 jr. Ik ben het probleem van zowel Alex als Corrosion ook tegen gekomen. Vooral bij spelers die 16/17 zijn is dat echt bloed irritant. Verder vind ik het ook irritant dat als een speler naar een betere club wilt en je zegt ''ik wil samen met jou doorgroeien'' dat ze dan 2 weken later om dezelfde reden een gesprek willen.
Geplaatst 25 november 201014 jr. Vind het nogal frustrerend als je sterspeler ( Federico Macheda bij mijn Ajax ) al met geel een CL duel in gaat, en dan door een slechte schwalbe zijn tweede gele kaart krijgt en de volgende wedstrijd aan zich voorbij laat gaan terwijl we dan tegen Bayern moeten. ;e
Geplaatst 25 november 201014 jr. Nu ga ik pas merken hoe moeilijk LLM is, als je al tegen de wat grotere clubs moet in Liga Adelante :cab:
Geplaatst 25 november 201014 jr. Nu ga ik pas merken hoe moeilijk LLM is, als je al tegen de wat grotere clubs moet in Liga Adelante :cab: Ja FM10 was piece of cake wat LLM betreft, maar ik blijf moeite hebben met FM11. :S
Geplaatst 25 november 201014 jr. Nja, ik kan het niet vergelijken ;) Maar ik denk dat het met oa die zaakwaarnemers te maken heeft.
Geplaatst 26 november 201014 jr. Net onverdiend 2-0 achtergekomen, dan 2 afgekeurde doelpunten, dan nog een penalty gemist en in de slotminuut van de blessuretijd de 2-2 kunnen maken. Was me het wedstrijdje wel.