JorisvdMeer Geplaatst 19 augustus 2010 Share Geplaatst 19 augustus 2010 Mag niet dus ik zou ff editen:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Capitano Geplaatst 19 augustus 2010 Share Geplaatst 19 augustus 2010 Ze zijn lekker aan het uitverdedigen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 19 augustus 2010 Share Geplaatst 19 augustus 2010 Mag niet dus ik zou ff editen:p Doet een mod wel voor me als het echt niet mag :) Ik was trouwens al gestopt met kijken :-D Was echt slecht niveau.. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 19 augustus 2010 Share Geplaatst 19 augustus 2010 Tis ook bijna afgelopen maar nu met een vrije trap nog, je weet maar nooit. Nu is het afgelopen. Jammer dat ze niet nog wisten te scoren maarja. Hopen op een wonder in Utrecht dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 Ricky weer twee goals _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 1-0 Ricky van Wolfswinkel _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Mooi. Jullie halen het nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Uitvak bomvol, mooi om te zien :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Penalty. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Weer een penalty :mrgy: 2-0 Ricky van Wolfswinkel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Gaat lekker zo :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guidovw Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Netjes van Utrecht hoor. Al schat ik Celtic iets sterker dan Utrecht. Zal wel een mooie stunt zijn als Utrecht doorgaat:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Celtic speelt als een stel natte kranten. Die penalty's zaten er trouwens maar nipt in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 En het zou ook nog is goed zijn voor het Nederlandse voetbal :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Celtic speelt als een stel natte kranten. Die penalty's zaten er trouwens maar nipt in. Nipt of niet, die tellen net zo hard ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Juist 'm FC Utrecht, zo moet het! Nu doordrukken. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Heerlijk dit zeg_O_. Ik gun het Utrecht echt, echt een mooi ploegje, toch weer die van Wolfswinkel doet het toch maar weer, al is het uit 2 pingels, je moet er toch maar achter gaan staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ricky ook al 5 goals deze campagne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ricky ook al 5 goals deze campagne Geen kaartje kunnen regelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Geen kaartje kunnen regelen?Kost me teveel geld om een avondje naar de voetbal te gaan. Inclusief treinreis, eten en drinken ben je alles bij elkaar opgeteld zo 100 euro kwijt. Kan ik leukere dingen van doen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Wat heeft die Mertens de laatste tijd? Eerst al die Willem II'er in de nek duwen na een kwartier ofzo. En nu weer een klein kopstootje. Heeft die jongen toch niet nodig.. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Dit gaat Utrecht wel redden denk ik, Celtic is echt een matige ploeg geworden de afgelopen jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Kost me teveel geld om een avondje naar de voetbal te gaan. Inclusief treinreis, eten en drinken ben je alles bij elkaar opgeteld zo 100 euro kwijt. Kan ik leukere dingen van doen :P Ah, oke :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Had er op zich graag bij willen zijn, zowel in Glasgow als in Utrecht maar ja. Misschien dat volgend jaar de financiën het toelaten ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Het zou erg netjes zijn als jullie Celtic verslaan jullie verdienen dan echt een groot compliment!(Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten