GAE EAGLES Geplaatst 20 juni 2014 Share Geplaatst 20 juni 2014 Antonia dus definitief naar Groningen, afkoopsom van €200.000 en geen speler aldus voorzitter Edwin Lugt. Jammer, heeft een heel goed seizoen gedraaid bij ons. Was niet meer te behouden, zou lastig gaan doen als de transfer niet doorgaat en dat moet je niet willen. Dan heb je er helemaal niets meer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 21 juni 2014 Share Geplaatst 21 juni 2014 (bewerkt) Afkoopsom van 2 ton klopt niet, zegt Lugt nu. Antonia had een bedrag in zijn contract staan wat hij minimaal moest opleveren, er stond geen max. bedrag in. Go Ahead is nog steeds bezig om een speler van Groningen naar hier te halen en hoort niet bij de deal met Antonia. Michael de Leeuw en Zeefuik hebben al laten weten niet naar Deventer te willen. EDIT: Volgens De Stentor wil de Leeuw blijven wachten op een club die net zo groot is als Groningen, maar heeft hij de deur richting Deventer nog niet volledig dicht gegooid. 21 juni 2014 bewerkt door Evers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 juni 2014 Share Geplaatst 21 juni 2014 Lekker vaag al die berichten omtrent deze transfer, wel een gelimiteerde afkoopsom, geen gelimiteerde afkoopsom, wel €200.000, geen €200.000, wel een speler erbij betrekken, geen speler erbij betrekken. Het is allemaal heel raar gegaan, maar hij is weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 23 juni 2014 Share Geplaatst 23 juni 2014 Alle beschikbare seizoenkaarten zijn al weer verkocht. Iedereen heeft zijn seizoenskaart verlengt en daardoor zijn er geen seizoenkaarten meer te koop. Een goed teken voor de club. Je ziet dat het nog steeds leeft in Deventer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2014 Ik heb geen scc meer :'( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 23 juni 2014 Share Geplaatst 23 juni 2014 Dan is het in ieder geval een stuk rustiger ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2014 Lul niet. Je gaat me missen net als dat je bij de C1000 een maand lang van je appetijt was. Overigens zijn de beloften voor volgend seizoen ingedeeld bij oa Heracles, AZ, Fortuna en nog een aantal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 23 juni 2014 Share Geplaatst 23 juni 2014 Haha, zie je toch al bijna niet bij Eagles, af en toe een keer langs lopen, maar door de drukte van het afgelopen seizoen niet zo heel vaak meer. Maar waarom neem je geen scc meer dan? Stage? Ja, had ik op Eaglesforum ook al gepost, leuke tegenstanders voor de beloften, kunnen ze alleen maar beter van worden. [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2014 Haha, zie je toch al bijna niet bij Eagles, af en toe een keer langs lopen, maar door de drukte van het afgelopen seizoen niet zo heel vaak meer. Maar waarom neem je geen scc meer dan? Stage? Ja, had ik op Eaglesforum ook al gepost, leuke tegenstanders voor de beloften, kunnen ze alleen maar beter van worden. [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; Stadionverbod. Nee jk, stage inderdaad. Half jaar kan ik niet. Dus neem clubcard waardoor ik in ieder geval de uitwedstrijden kan pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 23 juni 2014 Share Geplaatst 23 juni 2014 Stadionverbod. Nee jk, stage inderdaad. Half jaar kan ik niet. Dus neem clubcard waardoor ik in ieder geval de uitwedstrijden kan pakken. Had je beter je scc gewoon kunnen verlengen en uitlenen (tegen betaling). Voor volgend jaar is het er weer lastig tussenkomen, zeker als we in de eredivisie blijven. Zie de verkoop dit seizoen weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2014 Had je beter je scc gewoon kunnen verlengen en uitlenen (tegen betaling). Voor volgend jaar is het er weer lastig tussenkomen, zeker als we in de eredivisie blijven. Zie de verkoop dit seizoen weer. Ik fix wel G Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 23 juni 2014 Share Geplaatst 23 juni 2014 Ik fix wel G Tegen die tijd zijn de gloryhunters misschien alweer uitgekeken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 juni 2014 Share Geplaatst 24 juni 2014 Giliano Wijnaldum traint wellicht deze week voor het laatst in het shirt van FC Groningen. De linkervleugelverdediger vervolgt waarschijnlijk zijn carrière bij Go Ahead Eagles. Alle partijen zijn nog met elkaar in gesprek. In gesprek 'Een eventuele overgang van Wijnaldum naar Deventer staat volledig los van de transfer van Antonia naar ons', zegt FC Groningen-directeur Hans Nijland. 'Wij zijn met Go Ahead Eagles in gesprek en wellicht komt er eind deze week meer duidelijkheid.' Verkoop Het zou niet gaan om een verhuurperiode, maar om een definitieve overgang van de Rotterdammer. Go Ahead Eagles begint komende zaterdag met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Zou ik een goede aankoop vinden voor ons, goede linksback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 24 juni 2014 Share Geplaatst 24 juni 2014 Op Twitter circuleren deze previews over het nieuwe thuisshirt: Kraag ziet er in ieder geval al goed uit... Logo van Drukwerkdeal op het nieuwe shirt #nieuweshirtgae #gae Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 juni 2014 Share Geplaatst 24 juni 2014 Nog even afwachten, hopelijk (voor de verkoop) is het shirt eindelijk een keer op tijd te koop en niet pas bij de eerste competitiewedstrijd. Daar lopen ze bij Eagles nog wel eens mee achter. Niet dat ik hem zelf ga kopen, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 24 juni 2014 Share Geplaatst 24 juni 2014 Waarschijnlijk zal dat wel weer zo zijn. Grote kans dat je het shirt in de voorbereiding en met de Open Dag kan bestellen en dat je hem dan met een van de eerste thuiswedstrijden op kan halen. Moeilijk gedoe altijd van de club. Andere clubs hebben de shirts allang voor elkaar en Go Ahead loopt weer eens achter de feiten aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 juni 2014 Share Geplaatst 24 juni 2014 Ja, toch raar eigenlijk. Het is nu 2 weken bekend dat Drukwerkdeal de nieuwe hoofdsponsor wordt. Dus kunnen ze een shirt ontwerpen en in productie nemen. Dat die dan niet met de eerste training klaar is, oké, maar doe het dan 2 weken later zodat die zeker met de opendag klaar ligt om verkocht te worden. Maar het blijft Eagles, dus dat zal niet zo snel veranderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 25 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2014 Update 25 juni 16.39 uur - Wijnaldum maakt verwachte overstap: 'Kijk naar Quincy Promes' Een jaar na zijn aankomst vertrekt Giliano Wijnaldum weer bij FC Groningen. De 21-jarige linkerverdediger tekent een contract voor twee seizoenen bij Go Ahead Eagles. "Je ziet toch steeds dat jonge spelers de kans krijgen bij Go Ahead om te spelen, te groeien en snel beter te worden. Kijk naar Quincy Promes, die is wel heel snel heel goed geworden, een inspiratiebron", zegt hij op de website van zijn nieuwe club. Trainer Foeke Booy zegt Wijnaldum als een 'echte versterking voor de basis' te zien. "Giliano is een jongen met initiatief die op de flank goed door kan komen." GK: VD Hart RB: (naam) CV: Vriends CV: Vd linde/Schenk LB: Wijnaldum CM: Overgoor CM: Turuc CM; Rijsdijk / Van Ooijen LB/RB: Rijmerink & (naam) SP: (Naam) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 25 juni 2014 Share Geplaatst 25 juni 2014 Ben blij met Wijnaldum. Goed gedaan van de TS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 25 juni 2014 Share Geplaatst 25 juni 2014 Hebben ze heel goed gedaan, ben ook zeer tevreden met deze transfer. En ook het feit dat Wijnaldum zegt dat er hier veel talent doorbreekt en snel naar een hoger niveau groeit. Dat is een belangrijk criterium waarin we wel namen hebben gemaakt de laatste jaren. Hopelijk kiezen er op deze manier meer 'talentvolle' spelers voor ons. Je ziet het ook aan Falkenburg, die is helemaal opgeleeft bij ons (was ergens anders misschien ook wel gebeurt), maar het is wel een teken dat spelers zich hier kunnen ontwikkelen tot waardige eredivisiespelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 25 juni 2014 Share Geplaatst 25 juni 2014 Gae moet Pedersen van Vitesse huren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 25 juni 2014 Share Geplaatst 25 juni 2014 Zeer goed nieuws vanavond omtrent Kowet. De eerste overwinning van het seizoen is binnen. De gemeente Deventer is akkoord en geeft toestemming voor een lening van € 6 miljoen om de Adelaarshorst te verbouwen. Dus na komend seizoen kan er begonnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 25 juni 2014 Share Geplaatst 25 juni 2014 Geweldig nieuws, fikse meevaller. Nu nog even die Swart de stad uit, mooie pipo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 26 juni 2014 Share Geplaatst 26 juni 2014 Alex Schalk gaat naar Eagles. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 26 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 26 juni 2014 En weer was iemand mij voor... Mijn scherpte is wel weg. Maar ik ben er wel blij mee, wederom volgens het beleid gehandeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten