Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Joey Suk hoopt volgend seizoen in de Eredivisie te spelen. "Ik heb ook gehoord dat clubs als FC Groningen, NEC en VVV-Venlo me volgen, maar verder weet ik niks. Ik sta nog een jaar bij Go Ahead Eagles onder contract. Natuurlijk wil ik de stap maken, maar speel met plezier hier nog een jaar", benadrukt de 22-jarige middenvelder, wiens contract tot medio 2013 doorloopt. Suk is niet van plan om bij te tekenen in Deventer. (De Stentor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van der Vlag: "Geen klik met Go Ahead Eagles"

VOETBAL - De kersverse aanwinst Peter van der Vlag is blij met zijn overgang naar FC Emmen. Maandagochtend kwamen beide partijen tot elkaar, nadat Go Ahead Eagles instemde met een transfervrij vertrek van de 34-jarige keeper. Bij FC Emmen tekende de geboren Fries, die tegenwoordig in Wildervank woont, een tweejarig contract.

"Ik ben heel blij met mijn overgang naar FC Emmen. Ik heb een goed gevoel bij Joop Gall, de nieuwe trainer. Hij vertrok het afgelopen seizoen tussentijds bij ons en wordt volgend seizoen opgevolgd door Ten Hag. En toen ik hoorde dat hij een nieuwe keeper wilde meenemen (Marsman, red.), was het voor mij duidelijk."

Maar niet alleen die twee redenen zijn bepalend geweest voor de overstap naar FC Emmen. "Klopt, ik was klaar in Deventer. Ik had gewoon geen klik met Go Ahead Eagles en die klik heb ik nodig om een meerwaarde te kunnen zijn bij een club. Kijk, ik heb bij Veendam, Cambuur en Go Ahead Eagles gekeept en mijn beste periodes waren toch in het noorden. Lekker dichtbij mijn familie. En ik denk dat ik de klik wel ga vinden bij FC Emmen."

"Ik ga ervan uit dat ik eerste keeper wordt, tenzij ik het heel bond maak in de voorbereiding. Ik heb inderdaad wel begrepen dat FC Emmen ook een principe-akkoord heeft met Harm Zeinstra. Ik vind Harm een goede keeper en ik hoop dat we goed met elkaar kunnen samenwerken. En wat het dan moet gaan worden volgend seizoen. Ik ga ervan uit dat we het linkerrijtje gaan halen en het mooie van de Jupiler League is dat je met periodetitels te maken hebt. Je hoeft maar één periode te pieken. Nou en ik hoop eerlijk gezegd wel op een toetje aan het einde van het seizoen", aldus Peter van der Vlag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gerritsen Mulkes definitief naar GA Eagles

dinsdag 29 mei 2012 | 18:29Laatst bijgewerkt:29-5-2012 | 18:30

Michel Gerritsen Mulkes speelt komend seizoen voor Go Ahead Eagles. De verdediger tekent een contract voor een jaar op amateurbasis. Gerritsen Mulkes volgt daarmee Dennis Demmers.

Die was afgelopen seizoen trainer bij Excelsior'31 en wordt assistent van Erik ten Hag bij de Deventer ploeg. De defensieve speler brak dit seizoen door bij de topklasser. In Rijssen werd hij verkozen tot speler van het jaar. Hij trainde eerder al mee in Deventer en maakte een goede indruk. Komend jaar zal hij dus uitkomen in de Jupiler League.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk gaat Go Ahead Eagles met vaste rugnummers spelen. Of de spelersnamen ook op de shirts komen is nog onbekend. Hieronder een lijst van spelers met bijbehorende rugnummers:

De rugnummers van dit seizoen:

1. Marsman

2. Kromkamp

3. Heerkens

4. vd Linden

5. Karami

6. Pot

7. Antonia

8. Suk

9. Kolder

10. -

11. Houtkoop

12. Overgoor

13. -

14. Peters

15. Wellenberg

16. Heusinkveld

17. -

18. Gerritsen Mulkes

19. Philips

20. -

21. ten Den

22. ter Mate

23. Türüc

24. Schuurman

25. Kavak

26. Spanjaard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Go Ahead Eagles bekijkt Tim Keurntjes in Amsterdam

GRONINGEN – Tim Keurntjes speelt mogelijk de rest van het seizoen voor Go Ahead Eagles. De 21-jarige middenvelder is bezig aan zijn derde seizoen in de beloften en maakt nog steeds geen serieuze kans op een basisplaats in het eerste elftal van FC Groningen.

Keurntjes, die eerder ook in de belangstelling stond van onder anderen RKC Waalwijk en SC Veendam, wordt vanavond tijdens de competitiewedstrijd van FC Groningen 2 bij Ajax 2 aan een laatste wapenschouw onderworpen door Go Ahead-trainer Erik ten Hag.

Daarna zal snel de beslissing volgen of de linksbenige middenvelder zijn loopbaan – al dan niet tijdelijk – in Deventer voortzet.

Keurntjes kwam drie jaar geleden over van De Graafschap en speelde vorig seizoen – mede door blessures – geregeld in de basiself van Pieter Huistra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites