Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Go Ahead Eagles

Pinolero

Aanbevolen berichten

Het lijkt er wel op, maar het publiek ging er maandag ook weer als vanouds achter staan en dat hielp ook wel. Het leek wel of de spelers van Dordt daar toch wel een beetje van schrokken. Het was weer een heerlijk sfeertje in de 2e helft, lang geleden. Dit moet weer terugkeren, tegenstanders moeten weer geïntimideerd worden door de 12e man. We hebben alles in eigen hand, vrijdag bij MVV winnen en we staan goed. Daarna nog Emmen thuis en Fortuna uit. Ik zeg nog 9 punten en dan de goede serie vervolgen in de nacompetitie. (of droom ik nou? )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is het toch fijn dat de concurrentie je in leven heeft gehouden, daardoor doen we weer volop mee om de playoffs en staan we op dit moment (virtuele stand) gewoon 8ste. Hopelijk kunnen we deze vorm vasthouden en dan kan er nog best wat leuks gebeuren in de playoffs. Wat heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de samenvatting gezien en verslag via de radio gevolgd. Jullie hebben veel kansen gehad, maar gemist. En een oud gezegde komt dan weer om de hoek kijken. Maar in deze fase zijn wij allang blij dat we nog steeds meedoen en dat het de laatste tijd weer wat meer passie en strijd inzit. Daardoor kunnen we nu wel wedstrijd in de 2e helft over de streep trekken.

Vrijdag Emmen thuis en daarna Fortuna Sittard uit. We zullen zien wat het gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Go Ahead Eagles legt Ten Hag voor twee seizoenen vast

18/04/2012 18:34

Erik ten Hag is vanaf komende zomer de nieuwe trainer van Go Ahead Eagles. De 42-jarige Oldenzaler volgt na dit seizoen Jimmy Calderwood op, die op interim-basis actief is in Deventer.

'Bij het maken van een keuze ben ik zorgvuldig te werk gegaan', legt Ten Hag uit. 'Ik heb diverse gesprekken gevoerd met mensen in de club en heb daardoor een goed beeld gekregen van de mogelijkheden en de onmogelijkheden. Ook de club heeft zich in de open gesprekken een goed beeld van mij kunnen vormen.'

Ten Hag, die in het betaalde voetbal tot 336 competitieduels kwam namens FC Twente, De Graafschap, RKC Waalwijk en FC Utrecht, tekent een verbintenis voor twee seizoenen met Go Ahead Eagles. 'Ik heb het gevoel dat wij met elkaar kunnen gaan werken om Go Ahead Eagles naar een hoger plan te tillen. Met de nadruk op met elkaar, want ik ben een teamplayer.'

Ten Hag zal in Deventer naast trainer ook technisch manager worden. 'Wij zijn in de zoektocht naar een nieuwe trainer niet over één nacht ijs gegaan', vertelt Edwin Mulder namens Go Ahead. 'Uit de eerste gespreksronde kwam Erik naar voren als de ideale man. Uit de gesprekken die daarna volgden, bleek ook dat Erik een voorkeur had voor de dubbelfunctie.'

'Samen met Erik ten Hag gaan wij een technisch platform samenstellen, waarin alle voetbalzaken en -taken komen te liggen', vervolgt Mulder. 'Scouting, het samenstellen van het eerste team en het toewerken naar een beloftenteam in 2013 zijn belangrijke kerntaken. Er zal dan ook een professional worden aangesteld die zich nadrukkelijk richt op het beloftenteam en scouting.'

Eerder dit seizoen vertrok Ten Hag bij PSV uit solidariteit met de ontslagen hoofdtrainer Fred Rutten. Daarvoor was hij werkzaam als hoofd opleidingen en assistent-trainer bij FC Twente.

---------------

Ik denk dat dat wel echt een hele goede keuze is. Had hem eigenlijk ook wel willen zien bij de Graafschap. Is denk ik wel een manager dat echt voor het voetbal gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Eagles morgen wint, wordt het gezellig in Sittard. Gaan heel wat man heen. Dat wordt de wedstrijd van het seizoen, als we die winnen, dan geloof ik er echt in dat er iets moois kan gebeuren aan de vetkampstraat. Maar dan moet er zeker eerst morgen gewonnen gaan worden. En daarna sinds RKC (beker) weer een uitwedstrijd meepakken. Autocombi, dus ideaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joey wil niet bijtekenen en hoopt na volgend seizoen transfervrij naar de Eredivisie te kunnen. NEC, VVV en Groningen schijnen geïnteresseerd te zijn. Tja, als hij net zo'n schandalig contractje als Antonia kreeg voorgeschoteld snap ik wel dat hij niet bij wil tekenen. Antonia wilden ze graag langer binden en ze hadden hem een mooi contract beloofd, kwamen ze uiteindelijk met een hele magere aanbieding. GAE moet wat aan de salarissen gaan doen, anders blijf je steeds terugvallen op spelers als Wellenberg, Klok, Kobussen etc. Sjoerd Overgoor heeft ook lang getwijfeld of hij wel moest tekenen bij ons, omdat hij schrok hoe weinig er betaald wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom zouden de Eagles ook allang een nieuw stadion moeten hebben, echt zonde van de Adelaarshorst want het is een prachtig stadion maar de rek is er allang uit. Zonder nieuw stadion zullen ze nooit door kunnen groeien.

16 mei horen ze of ze het stadion ein-de-lijk mogen verbouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In De Stentor van vanmorgen:

- ten Hag wil naar een selectie van 23 man, waaronder 3 keepers

- ter Mate blijft nog een jaar op amateurbasis

- over een langer verblijf van Kavak en de Wit is nog geen besluit genomen

Ook is bekend geworden dat Wellenberg zijn contract niet wil openbreken. Wel heeft de club nu de optie in zijn contract gelicht waardoor hij ook volgend seizoen bij ons speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Go Ahead: groen licht voor stadionuitbreiding

Go Ahead Eagles en de gemeente Deventer zijn akkoord over de uitbreiding van de Adelaarshorst. Dat meldt RTV Oost woensdag.

Het historische onderkomen van Go Ahead aan de Vetkampstraat wordt stap voor stap uitgebreid. Uiteindelijk moet de Adelaarshorst plaats bieden aan elfduizend toeschouwers, die allemaal zittend de thuiswedstrijden van Go Ahead kunnen bekijken.

Go Ahead hoopt in mei 2013 te starten met de uitbreiding. Onder meer de hoeken worden dicht gebouwd, de hoofdtribune krijgt een opfrisbeurt en er worden extra skyboxen geplaatst. Tevens wordt er een restaurant in het stadion gerealiseerd.

Het gaat dus toch nog gebeuren, werd tijd. Eindelijk kan er gebouwd gaan worden in Deventer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites