Pinolero Geplaatst 15 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2011 Elco ga je zondag cambuur uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 15 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2011 Gerritsen definitief naar GA Eagles Geschreven door Bjorn op 15 maart 2011 om 21:44 | Bron: De Stentor FC Twente heeft definitief afscheid genomen van Patrick Gerritsen. De 24-jarige aanvaller is dit seizoen voor het tweede jaar op rij verhuurd aan Go Ahead Eagles. De Deventer club heeft besloten om Gerritsen een contract aan te bieden. De rechtsbuiten uit Deurningen heeft een verbintenis voor een jaar getekend. Gerritsen werd in dienst van FC Twente geteisterd door zware knieblessures en kon daardoor zijn belofte nooit inlossen. De aanvaller speelde in april 2009 zijn laatste wedstrijd voor de Enschedeërs. In totaal droeg hij 28 keer het shirt van FC Twente in competitieverband en scoorde zes keer. In Deventer kan Gerritsen rekenen op meer speeltijd. Dit seizoen kwam de vleugelaanvaller achttien competititeduels in actie. Vorig seizoen speelde hij 22 keer. Gerritsen trof acht keer het net voor de Deventer ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 15 maart 2011 Share Geplaatst 15 maart 2011 Goede zet van Eagles, Gerritsen is een prima buitenspeler die tenminste een voorzet kan geven en het ook nog doet. Daar hebben we tenminste wat aan met Van der Biezen in de spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 15 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2011 Jaa een speler met een voorzet, maar toch was ik het meer met een posting op het eagles forum eens, dat ik hem liever dan als middenvelder en als werkpaard zie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 16 maart 2011 Share Geplaatst 16 maart 2011 Gerritsen geeft altijd alles wat hij in zich heeft en is de enige buitenspeler in de selectie die niet steeds naar binnen trekt, maar gewoon een goede voorzet kan geven. Hij en Koen vinden elkaar blindelings, dat is wel fijn. Toch zie ik liever Antonia en Pedro (mits helemaal fit en als hij zich normaal gedraagt) op de flanken. Nee Berjan, ik ga dit keer niet naar Cambuur. RKC en Dordrecht staan wél op de planning, en Telstar heel misschien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Koentje van der Biezen !!! Lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Ondertussen heeft Kevin van Diermen rood gekregen van de zeer slecht leidende makelie. 2 keer geel voor kleine overtredingen. Toch 2-0 voor, weer Koen van der Biezen. Cambuur speelt heel erg slecht en weet niet hoe het om moet gaan met een man meer. Aldus radio Deventer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Wat een drama, sta je goed met 2-0 voor, staat het nu 3-2 voor cambuur. Danny Makkelie je wordt bedankt voor je rode kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Radio was dan vrij slecht, Cambuur heeft eigenlijk de hele wedstrijd gedomineerd.. Het stond 0-2 waar het eigenlijk 3-0 voor Cambuur had moeten staan. Eigenlijk 3 kansen eagles, 3 goals... Goeie goals van Koentje, maar dat gebaar bij 3-3 kon echt niet.. Leuke wedstrijden altijd tegen de Eagles! Hopelijk ontlopen we elkaar in de nacompetitie! En is die Padt normaal een beetje goed? Hij oogde heel onzeker.. uitrappen waren matig & toch 2 blunders (1-2 & 4-3), Ook was die rechter centrumverdediger heel slecht.. (die geen rood kreeg) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Padt heeft het redelijk gedaan, maar ik heb inderdaad de beelden gezien en hij ging echt niet vrijuit. Hij maakt af en toe wel een foutje, maar je ziet wel dat het een groot talent is die over een paar jaar een goede keeper in de Eredivisie kan zijn. En Heerkens is een tijd geblesseerd geweest, maar moest vandaag spelen om dat Dave Bus geblesseerd is. Daarom was het vandaag misschien wat minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2011 Radio was dan vrij slecht, Cambuur heeft eigenlijk de hele wedstrijd gedomineerd.. Het stond 0-2 waar het eigenlijk 3-0 voor Cambuur had moeten staan. Eigenlijk 3 kansen eagles, 3 goals... Goeie goals van Koentje, maar dat gebaar bij 3-3 kon echt niet.. Leuke wedstrijden altijd tegen de Eagles! Hopelijk ontlopen we elkaar in de nacompetitie! En is die Padt normaal een beetje goed? Hij oogde heel onzeker.. uitrappen waren matig & toch 2 blunders (1-2 & 4-3), Ook was die rechter centrumverdediger heel slecht.. (die geen rood kreeg) Heb padt altijd al onzeker en drama gevonden. Al vind ik niet dat je gelijk hebt over dat het ipv 0-2, 3-0 had moeten staan. Tot die tijd waren jullie ligt beter maar niet veel beter, klein beetje maar. De twee rode kaarten waren overigens gewoon zwaar terecht. Gewoon dom dom dom. Vooral van VdOuweland;e. Verder was echt een mooi dagje, lekker zonnetje geen jas aan. Maar wat een drama uitvak hebben jullie trouwens. Moest hele tijd in de hekken om beetje beeld te hebben;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Tja sorry voor die ballenbak dat hebben wij ook niet verzonnen, maar wij hebben 4 kansen gehad + balbezit, jullie kregen die vrijetrap 1-0, toen was het weer Cambuur & werdt het 2-0... Waar het in mijn ogen (met beter zicht op het veld haha) 2/3-0 voor cambuur had moeten staan.. Vond jullie wel vrij stil.. Toen het 0-0 stond, alleen na een goal was het even feest hehe) Ja die mensen die bij ons de hele tijd het is geel het is rood zongen moeten ze een sv geven, want dat zongen we echt om de 10 seconde.. Ik dacht echt je bent zelf homo en steun je club nou maar het staat 0-2.. En jullie trekken je er toch niks van aan.. Maar toch Eagles thuis/uit is toch 1 van de mooiste van het jaar! En we haten elkaar maar stiekem is het respect omdat we toch beide veel uit/thuissupporters hebben & sfeer en dat kunnen weinig clubs zeggen.. Gebaar van vd Biezen vond ik trouwens niet heel gepast... Jij ook niet hoop ik.. 1e rode kaart wat overdreven al hoor je er wel geel voor te geven(beetje situatie als vorig jaar,toen zat het ons tegen met de Visscher) Verder hebben we allebei een geweldige pot voetbal gezien:) Wij voetbalden eindelijk weer eens goed! En wat een drama die keeper & die verdediger pfff naja misschien tot in de play-offs het zijn iig altijd mooie wedstrijden tussen de plaatselijke SC & Go Ahead! Je was toch niet die en vent die rechts in dat hek hing na de wedstrijd? Met een lichtblauwejas/vest? Zo grappig vind ik dat he, beetje grote bek achter het hek, beetje klimmen en schelden & dan voor de rest niks doen of proberen haha.. Doe het dan goed of helemaal niet.. Dat laatste zou ik dus doen:) Naja mooie pot & misschien tot in de play-offs ik tref jullie liever niet want het is toch altijd 50/50 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2011 Ik had zwarte vets/jas aan met krullenkop haha. Dus ik weet niet:p. Maar ben het met je eens over dat respect. Want jullie zijn samen met ons toch echt de enige club in jupiler met sfeer en mooie supporters. Maar was inderdaad wat stil, maar toen begonnen jullie keer te zingen you only sing when you winning. Dat vond ik ook gaar, aangezien jullie net zo waren. TOen heb 1-0 werd heb ik jullie ook heel weinig gehoord.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Mag ik vragen wat van der Biezen dan voor gebaar maakte na de 3-3? Ik heb de samenvatting nog niet gezien namelijk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 21 maart 2011 Share Geplaatst 21 maart 2011 Ik had zwarte vets/jas aan met krullenkop haha. Dus ik weet niet:p. Maar ben het met je eens over dat respect. Want jullie zijn samen met ons toch echt de enige club in jupiler met sfeer en mooie supporters. Maar was inderdaad wat stil, maar toen begonnen jullie keer te zingen you only sing when you winning. Dat vond ik ook gaar, aangezien jullie net zo waren. TOen heb 1-0 werd heb ik jullie ook heel weinig gehoord.;) Mmmm natuurlijk krijg je dan even 1 minuut onbegrip maar daarna zijn we er wel weer vol achter gaan staan... Of zo was het voor mijn gevoel.. Vast minder want de gloryhunters & teletextsupporters zijn dan stil(ler).. Ah ik las net het verslag op kowet, wel een goed beeld van de wedstrijd:) Mag ik vragen wat van der Biezen dan voor gebaar maakte na de 3-3? Ik heb de samenvatting nog niet gezien namelijk.. Hij maakte aftrek bewegingen richting onze harde kern.. Ik vind dat ie hiervoor geschorst moet worden maarja... Zal wel niet gebeuren..:m: Dit kan gewoon echt niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 21 maart 2011 Share Geplaatst 21 maart 2011 Oke, dat is inderdaad niet erg netjes. Maargoed, elke wedstrijd dagen spelers van elke club wel de supporters uit, dat hou je niet tegen. Ik blijft het trouwens wel vreemd vinden: Jullie zijn anti-Friesland, maar zingen wel liedjes in het Fries. Zoals die van dat woanskip. En ik heb ook wel eens spandoeken gezien met een Friese tekst erop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 22 maart 2011 Share Geplaatst 22 maart 2011 haha, dat is geen Fries:D Dat is Leeuwarders kijk hier 't woanskip in het fries/leeuwarders voor zover mijn fries oke is.. Fries is een taal, Leeuwarders een dialect waar een paar friese woorden in voor komen.. Maar geloof me als je Leeuwarders kan, kan je nog geen Fries..:) Leeuwarders: En we hewwe een woanskip en ut leit an de Singel en we hewwe een Arkje 't is ons ideaal. En komme jim noch ris bij ons an de Singel kom dan in ons woanskip gerust allemaal. Fries: En we ha ien woanskip en ut leit aan de singel en we ha ien arkje 't is us ideaal en komst nog is bij us oan e singel kom dan in us woanskip gerust allegjirre. Woorden als ideaal & woanskip kunnen best iets anders betekenen maar mijn fries is echt slecht.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 22 maart 2011 Share Geplaatst 22 maart 2011 :-D Wat is dat voor een taal:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 22 maart 2011 Share Geplaatst 22 maart 2011 Dat staat er boven dat is Leeuwarders en is feitenlijk gezien geen taal maar een dialect:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 22 maart 2011 Ik kan het beetje lezen omdat ik weet wat er gezongen word. Maar anders haha:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 22 maart 2011 Mooi stukje weer op kowet.nl:) 22-03-2011 Geachte Jannie, Wees niet bang, dit is fanmail. Ik sta wel eens te schreeuwen dat je op moet rotten met je vlag omdat je mijn zicht op het veld belemmerd, maar dat meen ik allemaal niet zo. Ik neem het ook altijd voor je op als de uitsupporters zingen dat je die vlag maar in je reet moet stoppen. Compleet met alle gebaren die daar bij horen. Niets dan lof hoor, Jannie. Maar ik heb gehoord dat je meerdere fans hebt. Ene Ewout Genemans ziet in jou de beste kandidaat voor zijn kinderprogramma Voetbalfans. Ja, Ewout Genemans inderdaad. Ik kende hem ook niet, maar hij schijnt het heel goed gedaan te hebben als acteur van ZOOP en presentator van de BZT-show. Dat heb ik gelezen op Wikipedia en als je een eigen Wikipedia-pagina hebt, dan kun je wel wat hoor. Ewout is een prima kinderprogrammamaker en daar mag hij best trots op zijn. Ik geef het je te doen, een kind van zes uitleggen waarom melkchocolade in een blauwe wikkel is verpakt en pure chocola in een rood papiertje zit. Doet hij allemaal best goed. Maar op dezelfde toon waarmee hij kinderen te woord staat, vraagt hij nu aan volwassen mensen wat hun favoriete voetbalclub zo speciaal maakt. Ja, kom op! Helemaal niets natuurlijk. Dat zijn allemaal sentimenten die in ons leven zijn gekropen. Gewoon, omdat we naar Go Ahead Eagles gaan en dat nu eenmaal al jaren doen. Dat gaat vanzelf. Dat valt ook helemaal niet uit te leggen aan mensen die het niet begrijpen. Maar ze willen het ook allemaal aan jou vragen, Jannie. Anderen willen ze niet. Ze hebben het geprobeerd met Rooie Anton, maar dat is niets geworden. Logisch, dat is een klare lamlul. Die ligt alleen op de bank of staat achter een gokkast. Nee, ze willen jou. Mijn vraag is of je dat niet wilt doen, Jannie. Dit is namelijk het slechtste programma over voetbalsupporters ooit. Normaal gesproken kan ik namelijk best genieten van voetbalsupporters op televisie. Die gasten van TEDO 3 zijn helden. Ja, toch niet dan? Die jongens van De Harde Kern trouwens ook. Groningen liep destijds al in Stoon Eislend hoor. Die hebben ze waarschijnlijk nog steeds, want die jassen zijn niet kapot te krijgen! En er zijn veel meer steengoeie programma’s over voetbalsupporters geweest. Van Taxi Piet en Den Haag is terug van Zembla tot de Sparta Bakker en misschien ook wel dat programma met Sophie Hilbrand een beetje. Al die programma’s hebben hun steentje bijgedragen aan de hedendaagse voetbalcultuur. Er zijn mensen die alle gesprekken uit die programma’s uit hun hoofd kennen en ze zelfs kunnen toepassen in het dagelijks leven. Serieus hoor, Jannie, als wij op zaterdagavond niet weten waar we naar toe gaan, dan is er altijd wel iemand die schreeuwt dat we naar Rosegarden moeten. Bij het centraal station. Tot vier uur open vannacht. Mooi toch? Maar bij Voetbalfans kan dat niet, Jannie. En weet je waarom niet? Omdat het allemaal nep is. Dat zie je aan alles. Het straalt er gewoon vanaf dat die supporters springen, omdat die kinderpresentator dat van ze heeft gevraagd. Ze willen dat je een kunstje doet. Dat je een tatoeage laat zetten van je favoriete speler ofzo. Heb je ineens André van Tuinen op je bovenarm. Of ze willen dat je een tekening maakt voor Patrick Gerritsen en die moet dan acteren dat hij daar heel blij mee is. Nee, dat programma is niet veel, Jannie. En niet eens de supporters zijn de schuldigen, behalve dat ze in de mooie praatjes van de programmamakers zijn getrapt. Het is televisie die is bedacht voor mensen die zelf niets te doen hebben. Jij bent ‘programma met lot’, Jannie. Jij bent ‘Emmen dierenpark haha’ in een sfeerloos stadion op een maandagavond. Jij schenkt koffie in voor mindervalide medesupporters. Dat ben jij, Jannie. Maar zij gaan je straks vragen of je even je geluksstring van boven wilt halen en of je in je huiskamer voor wilt doen hoe je dat doet, een rondje rennen met je vlag. Gewoon omdat dat wel leuk is voor de mensen thuis. Ja, rot op! Wat hebben wij met de mensen thuis te maken? Die kijken ook alleen maar omdat ze anders geen gespreksstof hebben op dinsdagochtend bij de koffieautomaat. Het enige dat ze willen is dat je een kunstje doet voor de camera, Jannie. Voordat je het weet ben je dan een trending topic op Twitter en in het kader van lekker hip #againstmodernfootball zijn enzo kun je dat beter niet zijn. Ik snap best dat je trots op de club bent en dat je dat graag aan iedereen wilt laten zien. Dat willen we allemaal, maar voorlopig beperkt zich dat nog even tot Velsen, Almere en Veendam. Maar je moet dat onwetende mensen niet willen uitleggen, Jannie. Die begrijpen dat niet en die willen dat ook niet begrijpen. Die willen alleen lachen ten koste van de voetbalsupporter. Die begrijpen niet dat jij met je vlag voor de B-Side rent en wij dan heel hard ‘heey heey heey’ roepen en dat de uitsupporters daar dan weer op reageren en wij weer iets onverstaanbaars terugschreeuwen. Nu ik dit zo opschrijf, begrijp ik het zelf niet eens. Wij hoeven het allemaal niet uit te leggen aan onwetende televisiekijkers, Jannie. Die kun je niet wijsmaken dat we elke vrijdagmiddag naar de klok kijken, omdat we zin hebben om naar de stad of het stadion te gaan. Die zitten zelf op vrijdagavond op de bank naar de klok te kijken en klokslag 23:00 zeggen die tegen hun vrouw: “Nou, dan ga ik maar naar bed. Het is morgen weer vroeg dag.†Voor die mensen ga je toch geen rondje rennen, Jannie? Dat doe je voor ons toch? En voor de spelers? En misschien een klein beetje voor je conditie? Blijf gewoon alleen voor ons dat stuk rennen, Jannie. En laat die Ewout lekker bij al die andere kutclubs filmen. Die kunnen wel wat reclame gebruiken. Wij toch niet, Jannie? Dus als die Ewout binnenkort bij je voor de deur staat, pak dan je grote vlag uit de kast en zorg ervoor dat hij de volgende maand aan kleine kinderen kan uitleggen wat nu precies een hersenschudding is hoe je zoiets oploopt. En als hij dan nog verder blijft zeuren, doe dan wat je moet doen en maak ze gek olé olé! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Ja, had het gelezen. Een heerlijk stukje tekst. En hopelijk gaat Jannie echt niet meedoen aan dat programma. Ze gaan nu zelf iets ondernemen voor de wedstrijd van maandag 4 april. Jannie is dan jarig geweest en gaan ze haar in het zonnetje zetten. Een mooi gebaar aan deze prachtvrouw (voor wat ze allemaal doet voor de club). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Van der Biezen in grote belangstelling van 2 Eredivisie clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 26 maart 2011 Share Geplaatst 26 maart 2011 Glenn Kobussen volgend seizoen terug naar SV Helios, de amateurclub waar hij ooit begon. Helios staat bovenaan in de 4e klasse en maakt dus uitstekende kans om volgend seizoen 3e klasse te gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 26 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 26 maart 2011 Haha das wel master, wilp moest er afgelopen seizoen nog tegen:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten