Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Heracles, Top of flop?!

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Heracles%20logo.gif

De eerste training van Heracles is aan de gang, de spelers dollen wat met elkaar en trappen rustig een balletje rond. Everton, de spits van Heracles maakt een aantal opmerkingen naar zijn teamgenoten toe en die lijken dit geweldig te vinden! Uit het niets horen we een fluitsignaal. Een man komt naar het groepje spelers toelopen en het wordt helemaal stil op het trainingsveld. Gertjan Verbeek is gegaan en de nieuwe trainer is gekomen! van Golen laat voor het eerst zijn gezicht zien bij Heracles!

29os552.jpg

De Voorbereiding!

De eerste wedstrijden waren niet echt om over naar huis te schrijven. Matige wedstrijden, spitsen die het doel niet kunnen vinden, het was een best slechte voorbereiding. Onze beste wedstrijd speelde we tegen Racing Lens, jammer genoeg werd deze verloren met 0-1. Verder hebben Quansah, Fledderus en Maertens een zowieso een plaats in de basis, want daar draai het team op. Verder zal ik serieus moeten gaan overwegen wie de 2 spits posities zullen innemen.

De Transfers!!

22mdua.jpg

Er zijn er veel weggegaan en maar 2 spelers bijgekomen. Vladimir Weiss is de eerste. Deze man is nog heel jong en heeft al aardige stats. Ik had nog een snelle rechter middenvelder nodig die de rechterflank op kon gaan. Hij leek me geschikt daarvoor. Ook hebben we Falkenburg gekocht. Ik ben altijd al fan geweest van Falkenburg, dus ik was heel blij dat hij gekomen is.

Geplaatst
  • Auteur

Heracles%20logo.gif

De eerste training van Heracles is aan de gang, de spelers dollen wat met elkaar en trappen rustig een balletje rond. Everton, de spits van Heracles maakt een aantal opmerkingen naar zijn teamgenoten toe en die lijken dit geweldig te vinden! Uit het niets horen we een fluitsignaal. Een man komt naar het groepje spelers toelopen en het wordt helemaal stil op het trainingsveld. Gertjan Verbeek is gegaan en de nieuwe trainer is gekomen! van Golen laat voor het eerst zijn gezicht zien bij Heracles!

29os552.jpg

De Voorbereiding!

De eerste wedstrijden waren niet echt om over naar huis te schrijven. Matige wedstrijden, spitsen die het doel niet kunnen vinden, het was een best slechte voorbereiding. Onze beste wedstrijd speelde we tegen Racing Lens, jammer genoeg werd deze verloren met 0-1. Verder hebben Quansah, Fledderus en Maertens een zowieso een plaats in de basis, want daar draai het team op. Verder zal ik serieus moeten gaan overwegen wie de 2 spits posities zullen innemen.

De Transfers!!

22mdua.jpg

Er zijn er veel weggegaan en maar 2 spelers bijgekomen. Vladimir Weiss is de eerste. Deze man is nog heel jong en heeft al aardige stats. Ik had nog een snelle rechter middenvelder nodig die de rechterflank op kon gaan. Hij leek me geschikt daarvoor. Ook hebben we Falkenburg gekocht. Ik ben altijd al fan geweest van Falkenburg, dus ik was heel blij dat hij gekomen is.

Geplaatst

veel succes bij heracles hopen dat het net zo goed of misschien zelfs beter kan gaan, als nu onder verbeek! mooie aankopen

Geplaatst

Mooie aankopen. Sla je plaatjes op als .png worden ze van betere kwaliteit. Succes!

Geplaatst
  • Auteur

Zou een mod dit topic kunnen verwijderen? De heracles story is perongeluk verwijderd. :(

Geplaatst

Een PM werkt over het algemeen beter ;) Het is dat ik het nu las, want anders had het topic nog een tijdje open gestaan. Maar goed, jammer van je game :(

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.