Kweekie Geplaatst 4 februari 2013 Share Geplaatst 4 februari 2013 Heb zaterdag vanaf half 4/4 gekeken ofzo tot een uurtje of 6, en moet zeggen dat het weinig spectaculair was. Beetje opgebleven voor niets eigenlijk Mn broertje trouwens ook dik boos nadat Overeem knockie was :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 4 februari 2013 Share Geplaatst 4 februari 2013 Overeem heeft wel bewezen dat hij nog steeds dezelfde Overeem is van zes jaar geleden. Hij mag dan wel twee keer zo zwaar zijn en al het talent van de wereld hebben, als het gevecht iets langer duurt dan hem lief is raakt hij meteen uitgeput en als hij één keer goed geraakt wordt weet hij niet meer waar hij mee bezig is en is het meteen einde verhaal. Heel erg zonde, want op zich is Alistair gewoon beter dan Bigfoot, maar dan moet je het gevecht niet met zo'n instelling ingaan. Ik zou ook niet weten wie er nu tegen Cain moet vechten voor de titel. Cormier ligt voor de hand, maar die wil niet tegen zijn teammate vechten. Verder blij met de overwinningen van Maia, Nogueira en Aldo, al was die laatste zeer close. Ik vind het echt een genot om die snoeiharde legkicks van Aldo te zien, heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 februari 2013 Share Geplaatst 4 februari 2013 Vond Alistair er ook tegen Brock een stuk beter uit zien fysiek, al was dat wel te verwachten na zijn schorsing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 Huhu lijkt misschien een beetje laf omdat die Fitch zulke goeie sub defence heeft, maar Maia is een beest hoor. Als je dat met Fitch kan doen dan ben je heel erg goed. Dana zei ook dat ie nu wel in de buurt komt van een title shot. Denk dat ie nog één partij moet winnen. Nu Diaz, dan Hendricks en dan Maia tegen Rory of Condit voor een title shot. Interessant in ieder geval nu die welterweight divisie. En die laffe Brit ben ik klaar mee inderdaad ja. Is Rory niet net zo'n huilie als Cormier die niet tegen zijn vriendje wil vechten? Anders ben ik sowieso voor om Maia tegen hem of Hendricks te laten vechten, kunnen mooie potten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 (bewerkt) Een keer is wel genoeg :cab: 5 februari 2013 bewerkt door Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 (bewerkt) Denk dat GSP wanneer dat ten sprake zou komen wel naar middleweight gaat, Anderson Silva heeft natuurlijk ook niet het eeuwige leven. Maar Pettis gaat nu in augustus tegen Aldo vechten, in potentie het gevecht van het jaar dit. 5 februari 2013 bewerkt door Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 Ik zie GSP niet naar MW gaan eerlijk gezegd. Ik zie hem in lengte van dagen Welterweight domineren, dat is marketingtechnisch het beste voor hem, en daar heeft GSP ook altijd wel rekening mee gehouden. Dat is volgens mij ook de reden dat hij nooit tegen Anderson vocht: dé ster zijn als WW kampioen levert hem commercieel gewoon het meeste op. En Maia vond ik niet laf hoor. Hij deed dan misschien niet veel damage, maar was echt wel steeds op zoek naar een submission. Hij zocht dus naar een manier om het gevecht te beëindigen, en daar gaat het immers om. En over Alistair's fysiek: Dat zei Bas Rutten ook al ja. Normaal gesproken is Alistair echt ripped, maar nu zag je eigenlijk geen één ader op z'n lichaam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 6 februari 2013 Share Geplaatst 6 februari 2013 Overeem nog eens teruggekeken, man wat heeft die zich laten verrassen in de 3e ronde zeg.. Of was het onderschatting ... Ongelofelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 7 februari 2013 Share Geplaatst 7 februari 2013 Onderschatting en een chin van glas. Dat glazen kin verhaal geloof ik niet echt bij Overeem. Iedereen was neer gegaan na die barrage van Silva. Het is hoe hij omgaat met een paar klappen dat bij Overeem voor problemen zorgt, wat bij Lesnar bijvoorbeeld ook was. Hij is meteen de weg kwijt, en laat zich vervolgens heel gemakkelijk KO slaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 februari 2013 Share Geplaatst 11 februari 2013 Ontzettende matige card is 157 zeg ten opzichte van 156, Henderson vs. Machida redt die card nog gelukkig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 februari 2013 Share Geplaatst 12 februari 2013 Velasquez eerste title defense gaat tegen Antonio Silva, verwacht niet dat dat heel anders gaat lopen dan de eerste keer. Ook dos Santos vs. Overeem, kan in potentie echt heel interessant worden maar dan moet Overeem wel weer een tandje bijschakelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Zijn opkomst was ook het enige kampioenswaardige van Alistair in deze wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 februari 2013 Share Geplaatst 24 februari 2013 Fucking jammer weer hoor dit, net of dat er iemand zit te wachten op Jones vs. Machida 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 maart 2013 Share Geplaatst 3 maart 2013 Erg zonde dat Struve gassed was in de derde ronde, want anders had hij gisteren wel van Hunt gewonnen denk ik. Van Siyar kon je wel weer zien dat hij nu bij Blackzillians zit, veel praatjes maar niks presteren in de Octagon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 maart 2013 Share Geplaatst 3 maart 2013 Je had hem moeten horen op Twitter man, die dacht net zoals Cees dat ie er al was voor dat het gevecht was begonnen. Met zijn striking kan hij leuk meedoen, maar dit gevecht laat zien dat hij of heel hard moet gaan werken aan zijn TDD of aan zijn groundgame. Wel grappige dat je die laatste loss aanhaald, want Santiago heeft in zijn drie gevechten in de UFC laten zien dat hij niet op dat niveau thuis hoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 7 maart 2013 Share Geplaatst 7 maart 2013 Waarschijnlijk gaat het gevecht wel door, maar dan een maand later. Oh en trouwens: WAR MARK HUNT _O_ _O_ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 april 2013 Share Geplaatst 28 april 2013 Haha die Jon Jones, om het nog maar enigszins spannend te maken heeft zijn gameplan aangepast naar wat Chael doet. Al ben ik wel benieuwd wat er zou zijn gebeurd als Chael de eerste ronde had overleefd met de blessure van JJ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Het is nog geen Badr Hari back kick hoor :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 juli 2013 Share Geplaatst 6 juli 2013 Als iemand kans maakt tegen Silva op Middleweight is dat Weidman wel. Heb dan ook voor het eerst sinds tijden geloof in een nieuwe kampioen, maar de kans op een KO van Silva blijft veel groter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 juli 2013 Share Geplaatst 6 juli 2013 Onzin, Silva's wedstrijden tegen Henderson en Sonnen hebben aangetoond dat je Silva moet aanpakken op zijn wrestling. Nu was het probleem van Sonnen dat zijn striking belabberd is, maar dat zit bij Weidman al stukken beter. Als Silva het gevecht staand kan houden is er natuurlijk geen vuiltje aan de lucht, maar wil hem dan wel eens op LHW gaan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2013 Anderson Silva _O_ Die man is trouwens totaal niet arrogant, wel een legende. Ben overigens benieuwd of die Roger Gracie een beetje in de voetstappen van Royce kan treden, want de laatste tijd zijn ze niet echt meer prominent in de MMA aanwezig. Dat was vroeger wel anders. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 6 juli 2013 Share Geplaatst 6 juli 2013 Normaal gesproken zou ik voor een makkelijke overwinning van Silva gaan, maar alles wijst erop dat Chris Weidman niet zomaar een contender is. Veel bekende MMA fighters hebben ook al uitgesproken dat ze een overwinning van Weidman verwachten. En hij beheerst natuurlijk de ultieme formule om Anderson te pakken. Hij heeft de wrestling om hem neer te krijgen en neer te houden, kan enorm veel schade aanrichten op de grond en beheerst BJJ op een niveau dat hij submissions kan avoiden. Als ik geld in zou moeten zetten zou ik gaan voor de underdog. En Anderson is trouwens ook niet de meest nederige hoor. Als je zijn gevechten tegen Maia, Coté en Leites ziet, dat getuigd van weinig respect. Roger Gracie vind ik een leuke vechter, maar is - zoals alle Gracies - geen complete vechter. Hij zal Tim Kennedy eerst naar de grond moeten krijgen om te laten zien waar hij goed in is, en ik denk niet dat hij daartoe in staat is. Ik ben benieuwd of hij ome Rickson trots kan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 Huhu Silva niet arrogant. Die man is dat juist, dat is het heerlijke. Maar goed. Dit doet Silva met Weidman vannacht: [spoiler=18+ huhuhu] :-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 7 juli 2013 Huhu Silva niet arrogant. Die man is dat juist, dat is het heerlijke. Maar goed. Dit doet Silva met Weidman vannacht: [spoiler=18+ huhuhu] Silva is gewoon moderne Muhammad Ali. Lijkt misschien arrogant, maar is gewoon pure klasse en dominantie. Ik heb zelfs niks met arrogantie, maar wel met klasse en dat bezit hij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Ik ben hier nog steeds stuk aan het gaan, prachtig dit. Alistair Overeem all over again, maar dan x769 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten