Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Ga dan K-1 kijken joh :cab:

Eh, you didn't heard the news??

En inderdaad wat Tjin zegt, als je dat ground game helemaal niks vind moet je lekker wat anders gaan kijken. Brock is alles behalve een lay en pray kerel hoor.

Mja, ik hou van lompe actie, niet van knuffelen op de grond. Ik ben wel eens bij Brazilian Jiu-Jitsu (dacht ik) geweest en dat is helemaal op die tour (grondgevechten), niet mijn ding. Een gast die ik ken heeft in Thailand gekickbokst en doet nu zelf Braz. Jiu-Jitsu, hij praat er altijd vol passie over, maar ondanks dat was hij het met me eens dat Lesnar gewoon niet de tofste vechter is. En dat hij wat knietjes van Overeem mag hebben. Ik ga wel kijken, K-1 is niet meer helaas. Dus moet ik me op alternatieven storten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eh, you didn't heard the news??

Mja, ik hou van lompe actie, niet van knuffelen op de grond. Ik ben wel eens bij Brazilian Jiu-Jitsu (dacht ik) geweest en dat is helemaal op die tour (grondgevechten), niet mijn ding. Een gast die ik ken heeft in Thailand gekickbokst en doet nu zelf Braz. Jiu-Jitsu, hij praat er altijd vol passie over, maar ondanks dat was hij het met me eens dat Lesnar gewoon niet de tofste vechter is. En dat hij wat knietjes van Overeem mag hebben. Ik ga wel kijken, K-1 is niet meer helaas. Dus moet ik me op alternatieven storten :)

Ik weet dat K-1 zo goed als dood is, maar de groundgame is in de UFC natuurlijk goed vertegenwoordigt door al die college-wrestlers en jiu-jitsu Brazilianen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hij zei idd dat MMA en dergelijke gay was, en nu gaat die boksen ;e

Tsja ik denk dat zijn uitspattingen in het boxwereldje voor minder ophef zou zorgen dan bijv. in de UFC, want die hebben laatst ook al iemand ontslagen na een misselijkmakende tweet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervelende kwal die Diaz ja, hoop inderdaad dat ie flink klappen krijgt van Cowboy. En hoop uiteraard ook dat Overeem wint. Vond Overeem tijdens de persconferentie trouwens veel relaxter ogen dan Lesnar, die leek veel meer gespannen.

Tsja, denk dat het wel meespeelt dat Brock er natuurlijk een tijd heeft uitgelegen en stel dat Overeem wint zou het zo maar eens zijn laatste pot zijn geweest in de Octagon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had gelijk dus dat Lesnar zou stoppen bij een verlies, geile win voor Alistair. Heeft volgens mij niet veel schade opgelopen dus de JDS title fight zal wel in mei zijn dan.

Edit: zou het trouwens niet raar vinden als Fitch straks gecut wordt, nu heeft Dana eindelijk een goede reden ervoor :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites