Sick Blik Geplaatst 1 december 2011 Auteur Share Geplaatst 1 december 2011 Peter ik ben het eens met je. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Ga dan K-1 kijken joh :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Dat mensen Jon Fitch saai vinden kan ik mee leven, maar Lesnar is gewoon altijd leuk om naar te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Ben zelf ook wel een beetje fan van Lesnar, maja Overeem blijft een Nederlander. Daarom hoop ik dat Overeem na een mooi en spannende fight wint :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 2 december 2011 Share Geplaatst 2 december 2011 Ga dan K-1 kijken joh :cab: Eh, you didn't heard the news?? En inderdaad wat Tjin zegt, als je dat ground game helemaal niks vind moet je lekker wat anders gaan kijken. Brock is alles behalve een lay en pray kerel hoor. Mja, ik hou van lompe actie, niet van knuffelen op de grond. Ik ben wel eens bij Brazilian Jiu-Jitsu (dacht ik) geweest en dat is helemaal op die tour (grondgevechten), niet mijn ding. Een gast die ik ken heeft in Thailand gekickbokst en doet nu zelf Braz. Jiu-Jitsu, hij praat er altijd vol passie over, maar ondanks dat was hij het met me eens dat Lesnar gewoon niet de tofste vechter is. En dat hij wat knietjes van Overeem mag hebben. Ik ga wel kijken, K-1 is niet meer helaas. Dus moet ik me op alternatieven storten :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 december 2011 Share Geplaatst 2 december 2011 Eh, you didn't heard the news?? Mja, ik hou van lompe actie, niet van knuffelen op de grond. Ik ben wel eens bij Brazilian Jiu-Jitsu (dacht ik) geweest en dat is helemaal op die tour (grondgevechten), niet mijn ding. Een gast die ik ken heeft in Thailand gekickbokst en doet nu zelf Braz. Jiu-Jitsu, hij praat er altijd vol passie over, maar ondanks dat was hij het met me eens dat Lesnar gewoon niet de tofste vechter is. En dat hij wat knietjes van Overeem mag hebben. Ik ga wel kijken, K-1 is niet meer helaas. Dus moet ik me op alternatieven storten :) Ik weet dat K-1 zo goed als dood is, maar de groundgame is in de UFC natuurlijk goed vertegenwoordigt door al die college-wrestlers en jiu-jitsu Brazilianen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 december 2011 Auteur Share Geplaatst 2 december 2011 Heb niet heel Friets post gelezen trouwens dus even iets rechtzetten, ground game is ook wel baas hoor. Jiu Jitsu is sowieso art. Maar Dick Lesnar moeten even petsen krijgen van Reem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 december 2011 Share Geplaatst 11 december 2011 Geil event zeg, jammer dat Machida Jones niet langer heeft bezig gehouden maar dat is iig beter voor zijn gezondheid. Die sub van Mir _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 Jammer dat Badr Hari gaat boksen ipv een MMA(variant)-carriere te beginnen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 Jammer dat Badr Hari gaat boksen ipv een MMA(variant)-carriere te beginnen :( Omdat ie niet keihard gewrestlefucked wil worden door kerels als Lesnar, Barnett en Carwin :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 Ja hij zei idd dat MMA en dergelijke gay was, en nu gaat die boksen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 Ja hij zei idd dat MMA en dergelijke gay was, en nu gaat die boksen ;e Tsja ik denk dat zijn uitspattingen in het boxwereldje voor minder ophef zou zorgen dan bijv. in de UFC, want die hebben laatst ook al iemand ontslagen na een misselijkmakende tweet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 [YOUTUBE]4Y8prwdviyg[/YOUTUBE] Zin in :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Live HD Stream van UFC 141 is trouwens maar $7 op UFC.tv, voor degene die live gaan kijken lijkt dit mij een prima oplossing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 24 december 2011 Share Geplaatst 24 december 2011 Live HD Stream van UFC 141 is trouwens maar $7 op UFC.tv, voor degene die live gaan kijken lijkt dit mij een prima oplossing. Gratis stream en anders kunnen ze erin zakken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Hoop dat Cowboy Diaz eens goed gaat verbouwen, kan de Diaz broertjes dus totaal niet uitstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Vervelende kwal die Diaz ja, hoop inderdaad dat ie flink klappen krijgt van Cowboy. En hoop uiteraard ook dat Overeem wint. Vond Overeem tijdens de persconferentie trouwens veel relaxter ogen dan Lesnar, die leek veel meer gespannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Vervelende kwal die Diaz ja, hoop inderdaad dat ie flink klappen krijgt van Cowboy. En hoop uiteraard ook dat Overeem wint. Vond Overeem tijdens de persconferentie trouwens veel relaxter ogen dan Lesnar, die leek veel meer gespannen. Tsja, denk dat het wel meespeelt dat Brock er natuurlijk een tijd heeft uitgelegen en stel dat Overeem wint zou het zo maar eens zijn laatste pot zijn geweest in de Octagon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Idd, heerlijke bad boys die Diaz broertjes. Hopen op een overwinning voor Overeem natuurlijk, en moet denk ik wel te doen zijn. Alistair heeft misschien wel de beste striking van alle heavyweights en Brock heeft toch wel een twijfelachtige kin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Beste kickboxing heeft Alistair ja, maar Junior dos Santos heeft de beste boxing binnen de HW division. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 31 december 2011 Share Geplaatst 31 december 2011 Gaat het nog beginnen? Ik zit nu al fkn 3 wedstrijden te kijken met steeds de hoop dat DE wedstrijd daarna komt maar nee.. Scumbag UFC :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 31 december 2011 Share Geplaatst 31 december 2011 Brock Lesnar, fuck jou. Ik kijk 2 uur naar bullshit wedstrijden voor deze wedstrijd, verliest die kil binnen 30 seconden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 31 december 2011 Share Geplaatst 31 december 2011 Haha, Cock Chestnarr ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 31 december 2011 Share Geplaatst 31 december 2011 Fantastisch dat Overeem gewonnen heeft, maar wel een teleurstellend gevecht vanaf Brock's kant. Diaz vs Cowboy was 1000x leuker om naar te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 31 december 2011 Share Geplaatst 31 december 2011 Had gelijk dus dat Lesnar zou stoppen bij een verlies, geile win voor Alistair. Heeft volgens mij niet veel schade opgelopen dus de JDS title fight zal wel in mei zijn dan. Edit: zou het trouwens niet raar vinden als Fitch straks gecut wordt, nu heeft Dana eindelijk een goede reden ervoor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten