Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Wordt zeker een mooie card. Veel gevechten waar ik naar uitkijk. Struve van het weekend was ook een baas trouwens. _O_

UFC 140 is trouwens Jon Jones tegen Lyoto Machida.

Nee man, hij was echt beroerd slecht vond ik. Deed weer veels te weinig met zijn enorme reachadvantage en moet dus echt zo snel mogelijk naar een camp in Amerika om zijn game te verbeteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

UFC 138 main event nu live. Beetje pauperkaart maar wel eens eentje die wij Nederlands live kunnen kijken. Main event Leben vs. Munoz, dat is nog wel een aardig potje denk ik.

Was wel een verrassend leuke kaart uiteindelijk, maar goed morgen Velasquez vs. dos Santos en Guida vs. Bendo _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha gaan ze deze nou eerst nog op Fox herhalen? Lijkt me niet dat ze genoeg tijd hebben daarvoor. 60min tv tijd waarvan 20min reclame dan hou je 40min over. Beetje gelul eromheen, walk-ins, eventueel 25min gevecht en post-fight interviews dan kan je er niet nog een gevecht bij doen.

Edit: Ik lees dat ze op Fox nu reclame zitten te kijken en dan dus niet Guida vs. Bendo nog te zien krijgen. Zal me benieuwen hoe laat we Cain vs. JDS dan krijgen, live of niet. :S

Fight zal wel gewoon om 3:30 beginnen lijkt mij ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdje geen UFC meer gekeken, binnenkort maar weer eens oppakken.

Overeem vs Lesnar kijk ik ook wel echt naar uit :<

In de tussentijd weer niks gekeken ;e

Nouja vandaag het main event maar ff terugkijken.

Edit; Gekeken dus; wat een gevecht _O_ Echt een van de betere gevechten die ik ooit gezien heb :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff heb nog steeds geen werkende HD versie kunnen vinden via de nieuwsgroepen, wil het nu ook wel zien na al de mooie dingen die ik over het event heb gehoord.

Edit: Silva vs. Sonnen 2 staat voor juni volgend jaar in Brazillie, gaat episch worden _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga em denk sowieso nog terugkijken in HD. Had vandaag amper tijd door school, maar had wel gewed dus wilde het even terugzien voordat ik het aan mn saldo zou zien wie had gewonnen.

Edit: Staan er al een paar op spotnet hoor.

Doen het allemaal niet, de .mkv is steeds beschadigd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Silva moet die arrogante Sonnen echt helemaal de tering intrappen en dan kan hij retiren als de beste vechter aller tijden.

Daar heeft hij alle reden toe: enige fighter waarop hij bijna 25 minuten lang geen antwoord op had, zegt al genoeg dat het kamp van Silva eigenlijk helemaal geen zin heeft in de rematch. Silva had gewoon allang naar LHW moeten gaan, maar dat komt wel goed na de rematch :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites