Sick Blik Geplaatst 12 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 12 juli 2015 (bewerkt) Weet jij trouwens waarom er ook een match-up tussen Vicente en Michael Graves is? Ik dacht dat alleen Usman en Hayder in actie zouden komen. Heb dat hele seizoen van TUF gevolgd, echt ongelooflijk hoe de Blackzilians dat reguliere seizoen nog hebben kunnen verliezen :r. Vond dat gevecht tussen Jackson en Graves wel echt een lachtertje trouwens. Jackson die drie 3x illegal strikes uitvoert, maar vervolgens die Graves ook helemaal tot moes sloeg. Was qua referee'ing wel echt om te huilen zeg. Die laatste fight tussen Hayder en Luque was wel echt heerlijk :D. Die owner van de Blackzillians is wel een beetje een kneusje. Maar vind die gasten van ATT ook wel echt vies arrogant. Ik hoop echt dat die Hayder een keer helemaal verrot geslagen gaat worden, al gaat dat tegen Usman natuurlijk niet gebeuren. Dat gaat of een hoop geknuffel tegen de fence of op de grond worden of Hayder slaat Usman met 5 tikken naar de grond. Als je een FOX abo hebt kun je eventueel ook in de ochtend al die fights afzonderlijk kijken. Worden eigenlijk altijd gewoon online geplaatst op de site. Wilde Danatje graag zien. Was blijkbaar dat ze beiden nog iemand mochten opgeven en dat Danatje zelf nog een voor hem interessant gevecht ging uitkiezen. En blijkbaar is dit dan het beslissende gevecht. Denk dat het sowieso een decision wordt, denk dat Usman hem rustig gaat wrestlefucken. En ben bij de laatste eps afgehaakt, werd echt steeds grotere onzin op het einde en kon het niet meer opbrengen om er naar te kijken. En ja Glenn Robinson is een beetje een kneusje, maar ook wel een heel makkelijk target hoor voor die Peter R. de Vries van ATT. Vond dat begin van Lawler vs. MacDonald verschrikkelijk voor de kijker inderdaad. Wist ook weer niet dat het een tactisch schouwspel was die eerste ronde, maar ga het ook niet vanuit hun oogpunt bekijken. Wil gewoon een leuk gevecht zien en niet 2 mannen die 4.30 staan te huppelen ;c Al is dat voor hun anders uiteraard Oh en btw, ga zeker vaker kijken, maar ga niet mijn nacht opgeven als er een kutcard op het programma staat ;c Rousey bijvoorbeeld wil ik wel een keer zien Kijk ook vrijwel nooit in de nacht hoor, deze en 187 heb ik in de nacht gekeken en dan 186 omdat dat mn eerste bet ooit was en ik wat zenuwen had huhu. Maar ga 190 echt niet live kijken hoor. Sws komende tijd een hoop matige cards. 12 juli 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 De UFC weten het gewoon niet waar ze tegenstanders voor Rousey moeten zoeken, daarom gaat Cyborg nu ook proberen of ze bantamweight kan halen. Uitstekende card weer eens. Iedereen bij de UFC zullen wel dolgelukkig zijn met de winst van Connor, kunnen nu de wedstrijd tegen Aldo nog verder hypen met een datum voor het najaar. Van beide kanten vond ik het gevecht tactisch heel beroerd, Mendes die denkt dat hij het staand van McGregor kan winnen en de takedown defense van Connor was om te huilen zo slecht. Geloof nog steeds dat Aldo hem gewoon gaat pakken, Edgar heeft de skills wel maar vrees dat het lengteverschil ervoor zorgt dat hij niet zal winnen. Gelukkig was het gevecht om de welterweight titel wel heel goed. Had in de vijfde ronde verwacht dat Rory de wedstrijd zou pakken, maar geweldige prestatie van Lawler om na de beating van rondes drie en vier nog terug te komen. Ook echt iemand die je het succes gunt nadat zijn carrière praktisch klaar was als middleweight, heel knap dat hij zich nu iedere keer weet te verbeteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Hoe kan Aldo Conor nou pakken. Gister was ook weer duidelijk hoe groot het krachtsverschil is. Aldo had 5 ronde nodig in een wedstrijd die hij nipt won van Mendes. Conor had hem in 3 kicks al 'KO' eigenlijk. Kon sindsdien niks meer. @Michaelinho* FOX heeft toch alleen de Fight Nights? Of zonden ze deze ook vannacht uit? ;e Want dan weer 18 euro verneukt Fox zendt alles uit. Het FOX waarvoor je betaald dan hè. Meestal op FOX 3,4 of 6. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Jordi.. Nu je connor ook haat, heb je aan elke sporter waar ik echt fan van ben een hekel? Is het een complot! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2015 (bewerkt) Jordi.. Nu je connor ook haat, heb je aan elke sporter waar ik echt fan van ben een hekel? Is het een complot! Ik haat Conor helemaal niet. :cab: Heb geen enkel probleem met hem. Heb van de gerankte fighters alleen een hekel aan Schijtman, die dikke Cormier, Team Alpha Fails met Buttface Faber en Dillashaw voorop. Die enge enge Tim Kennedy en Ben Rothwell. Vind verder Pettis en Jury nog kneuzen maar verder geen hekel aan. En over algemeen een afkeer aan van die All-Americans die allemaal met nationale trots en het leger pronken enzo, bah. Maar denk dat ik van wel 4x zoveel vechters fan ben. :D Wonderboy trouwens :< 13 juli 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Goh, Luque had echt helemaal niets in te brengen tegen Graves. Net als Hayder tegen Usman overigens. Wrestling had duidelijk de overhand. Wel een prima triangle choke van Usman vanuit die positie (y) En die Thompson tegen Ellenberger, dat was ff lekker zeg. Die headkick(s) :<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2015 Zo en vannacht gaan we weer. Frank Mir gaat lekker nokkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 16 juli 2015 Bijna :huhu: Goh had op Fok hele card goed behalve die en dan juist weer op die Bonehead Duffee mn geld staan. Echt ongelooflijk, wat vocht die dom. Boetsch is er niks bij. Die Mir denkt ook nu dat die weer een contender is ;e Laat me niet lachen, zet m lekker tegen Oliynyk of Rothwell, kan die mooi zn muil weer houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 18 juli 2015 (bewerkt) 18:20 UFC in Schotland live op Fox Open Kanaal. Genieten van mn man Bisping. Goh en deze man dan: http://www.mmafighting.com/2015/7/17/8997085/video-michael-page-rocks-rudy-bears-at-bellator-140?_ga=1.84839129.1968546703.1413925518 Genieten. 18 juli 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 18:20 UFC in Schotland live op Fox Open Kanaal. Genieten van mn man Bisping. Hoeveel mannen heb je wel niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 Het is om 19:00 ook gewoon op Fox Sports 6, daar waarschijnlijk gewoon met Engels commentaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 18 juli 2015 (bewerkt) Hoeveel mannen heb je wel niet? Hele hoop. Ff kijken of ik ze zo allemaal kan opnoemen. Werdum, Khabib, Mousasi, Amirkhani, Taisumov, Aljamain Sterling, Ponzinibbio, Bisping, Jacaré, Holloway, Almeida, Dong Hyun Kim, Makhachev, Magny, Rampage en natuurlijk Joanna Jedrzejczyk, dat moet t wel zijn denk ik. En in Bellator Marcin Held en MVP natuurlijk. Edit: Dominick Cruz vergeten. 18 juli 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 Ray, lekkere knock-out hoor :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 Lekkere pot net hoor. Calderwood duidelijk gewonnen, maar Casey toonde wel heel veel wilskracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 Goh, die eerste paar stoten in de eerste ronde van Casey :<. Ik dacht ff dat Joanne een vroege K.O. te verduren zou krijgen. Daarna nam ze het wel vrij snel over. Maar die Casey zou best wat kunnen worden nog met een vol training camp voor een match. Dit was short notice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 18 juli 2015 Goh, die eerste paar stoten in de eerste ronde van Casey :<. Ik dacht ff dat Joanne een vroege K.O. te verduren zou krijgen. Daarna nam ze het wel vrij snel over. Maar die Casey zou best wat kunnen worden nog met een vol training camp voor een match. Dit was short notice. Mwah vond het niet zo goed, wel vermakelijk. Maar zo enorm slordig. Zet ze tegenover Jedrzejczyk en ze houden het geen ronde vol. Kon wel de Andy Hug-achtige back kick van Calderwood enorm waarderen: Andy Hug man, genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 Zieke submission van Duffy net : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 (bewerkt) Mwah vond het niet zo goed, wel vermakelijk. Maar zo enorm slordig. Zet ze tegenover Jedrzejczyk en ze houden het geen ronde vol. Kon wel de Andy Hug-achtige back kick van Calderwood enorm waarderen: Andy Hug man, genieten. Die Casey heeft ook nog niet bijster veel ervaring hè. Vanaf de tweede ronde was het zeker slordig, maar vond er zeker wel potentieel in zitten hoor. Als ze zich door kan ontwikkelen en voor een volgende fight gewoon goed kan voorbereiden zie ik er best kans maken. Niet tegen Jedrzejczyk natuurlijk, maar die maakt sowieso iedereen af op het moment. EDIT: What?! :| Die arm van Ross. Dat zag er echt heel erg slecht uit, echt ziek hoe hij daar nog uit kwam. 18 juli 2015 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 18 juli 2015 Lekker gevecht man Bisping. Leites al snel aan het gassen zoals verwacht. Idioot dat een judge hem voor Leites scoort. Die zat met zand in zn ogen te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 (bewerkt) Edit: Laat maar. Wel terecht Bisping ;c Wel een kutfight verder zeg. 18 juli 2015 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 18 juli 2015 Lekker gevecht juist man. Bisping gewoon goede game plan en zo goed mogelijk uitgevoerd. Kon op het einde nog bijna lopen, vond wel dat hij weinig zijwaarts bewoog, dat is echt zijn kenmerkende stijl, maar dat had dus een logische verklaring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 Vond de Bisping fight ook niet heel bijzonder. Volgende week Dillashaw vs. Barao 2 :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 UFC en andere MMA bonden T. J. Dillashaw _O_ Die vent is wel heel goed zeg. Heel snel en verdedigt zichzelf heel goed. Als hij wat meer damage in zn punches en kicks kan krijgen pakt hij ze allemaal hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 Wat een lekkere fight night weer zeg :D. Lauzon had echt geen kind aan Gomi. Wel een raar moment dat Lauzon al stopt omdat Gomi KO zou zijn, maar Herb Dean het nog niet helemaal door had. Maargoed, fight werd uiteindelijk alsnog gestopt. Fight tussen Barbosa en Felder was ook mooi. Maar die groin strike van Barbosa op Felder, damn wat pijnlijk :cab:. Ging redelijk gelijk op verder. Miesha wist zich best wel aardig staande te houden in de strking game tegen Jessica Eye zeg. Had eigenlijk verwacht dat ze voor veel meer takedowns zou gaan, maar dat viel erg mee. Uiteindelijk de terechte winnaar, heeft in iedere ronde wel het overwicht gehad met een aantal mooie strikes en nog een bijna submission. En toen door naar de Main Event. Man wat is die Dillashaw goed zeg, wat een heerlijke fight. Wat JanVertonghen' hierboven al zegt, die gozer is zo verschrikkelijk snel en atletisch, niet normaal. Barao heeft natuurlijk wel echt problemen met zijn stamina, die was echt na de eerste ronde al half dood. Echt een wonder dat hij de vierde ronde nog wist te halen. Sowieso wel echt een heerlijke finish van TJ _O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten