Sick Blik Geplaatst 11 april 2015 Auteur Share Geplaatst 11 april 2015 Kutcard maar Fox zendt m vanavond live uit op het open kanaal, voor de echte fightfans, goofs! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Blijft jammer dat we op het open kanaal moeten doen met het commentaar van fucking Leo Oldenburger, gelukkig zit er wel iemand naast die het spelletje snapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Mooi dit, Cro Cop pakt Gonzaga nog even op zijn veertigste. Verder geen bijster sterke main card helaas, vooral Manuwa v. Blachowicz viel erg tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Op de FOX Sports site kun je de wedstrijden van de main card gratis terugkijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 april 2015 Auteur Share Geplaatst 19 april 2015 Max Holloway _O_ Wat een performance. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Dat gevecht was echt heeeerlijk om te zien. Van beide kanten echt vol op de aanval :<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 april 2015 Auteur Share Geplaatst 19 april 2015 Dat gevecht was echt heeeerlijk om te zien. Van beide kanten echt vol op de aanval :<. Nou. Swanson juist totaal niet, die kwam er totaal niet aan te pas. Werd volledig teruggedrongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Jon Jones heeft zijn titel moeten inleveren, nu Cormier tegen Johnson voor de titel op UFC 187. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Oo gaat t gevecht niet door? Wat is de reden. Die coke zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 29 april 2015 Auteur Share Geplaatst 29 april 2015 Goh zonde dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 1 mei 2015 Share Geplaatst 1 mei 2015 Nee, vind het goed dat ze dit doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 1 mei 2015 Share Geplaatst 1 mei 2015 Khabib is geblesseerd geraakt waardoor zijn gevecht tegen Cowboy niet doorgaat, huilen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 1 mei 2015 Kerft curse, clubs of sporters die ik support nog nooit kampioen geworden in de tijd dat ik ze volg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 6 mei 2015 Share Geplaatst 6 mei 2015 Kerft curse, clubs of sporters die ik support nog nooit kampioen geworden in de tijd dat ik ze volg. Ben ik blij dat je niet voor Lebron bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 Straks mooi live naar Gegard en Edgar vs. Faber kijken, potentie voor twee goede wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2015 Edgar en Faber ;e;e;e;e;e;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 mei 2015 Share Geplaatst 17 mei 2015 Vond het sowieso echt een dramatisch event. Niet om aan te gluren ;e. Volgt iemand hier The Ultimate Fighter ATT vs. Blackzilians nog? Dan huil je echt de ballen uit de broek. Heb er nog niet een gezien die er echt iets van kan :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 17 mei 2015 Vond het sowieso echt een dramatisch event. Niet om aan te gluren ;e. Volgt iemand hier The Ultimate Fighter ATT vs. Blackzilians nog? Dan huil je echt de ballen uit de broek. Heb er nog niet een gezien die er echt iets van kan :-D Weet niet welk event jij gekeken heb? Vooral de prelims waren echt geweldig. En bij TUF moet je niet zoveel naar Dana luisteren, zitten een aantal goede vechters tussen juist, maar ze vechten teveel zonder risico's tot dusver. Zo'n Buscapé heeft gewoon wins in Pride Bushido en WSOF tegen oa. een Tyson Griffin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2015 Begint al heerlijk _O_ http://i.4cdn.org/sp/1432424664876.webm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2015 Mike Pyle zn einde ook :< Pakt ie hem nog bijna ook met een rear naked choke Jammer dat die enge wrestlefucker ff een volle fence grab deed om een saaie decision te pakken. Vind ik het enige jammere aan deze sport. Moeten gewoon weer soccer kicks enzo legaal maken, is het gauw afgelopen met die gasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2015 Burkman :-D Domme vent. Zoekt ie steeds de problemen op door te gaan worstelen terwijl die hem vechtend ziek pakte Ik waarschuwde je nog he. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2015 Kan me nog een post van je herinneren dat Browne en Arli het rustig aan gaan doen :D Nou. Browne al bijna 3 keer KO gegaan. Heerlijk begin HOHOHOOHOH WAT EEN GEVECHT Als ik ongelijk heb en geld verlies dan zo idd, fight of the year _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2015 Die Schijtman :D:D:D:D:D Wat een paper champ, die is zn belt kwijt tegen Rockhold of Jacaré, maakt niet uit wie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Andrei Arlovski, wat een baas. Ik ben fan :<. Donald Cerrone die even het kaakje van John Makdessi doormidden schopt :r. Heb nog niet eerder een live gevecht van Weidman gezien, maar vind dat maar een enge vent zeg. Jammer dat Belfort hem bij die eerste paar klappen niet meteen knockie sloeg, was leuker geweest. Gevecht tussen Cormier en Johnson viel me wat tegen. In die zin dat ik iets meer had verwacht van Rumble. Cormier eigenlijk het hele gevecht boven op Johnson gelegen. Die ellebogen in die ground & pound waren wel ziek trouwens. Rumble was het daarna echt helemaal kwijt. Leuk die quote van DC nog aan het eind. 'Jon Jones, get your shit together' :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2015 Waardeloze prestatie Rumble, ben er ziek van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten