Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Vond het sowieso echt een dramatisch event. Niet om aan te gluren ;e.

Volgt iemand hier The Ultimate Fighter ATT vs. Blackzilians nog? Dan huil je echt de ballen uit de broek. Heb er nog niet een gezien die er echt iets van kan :-D

Weet niet welk event jij gekeken heb? Vooral de prelims waren echt geweldig. En bij TUF moet je niet zoveel naar Dana luisteren, zitten een aantal goede vechters tussen juist, maar ze vechten teveel zonder risico's tot dusver. Zo'n Buscapé heeft gewoon wins in Pride Bushido en WSOF tegen oa. een Tyson Griffin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mike Pyle zn einde ook :< Pakt ie hem nog bijna ook met een rear naked choke

Jammer dat die enge wrestlefucker ff een volle fence grab deed om een saaie decision te pakken. Vind ik het enige jammere aan deze sport. Moeten gewoon weer soccer kicks enzo legaal maken, is het gauw afgelopen met die gasten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me nog een post van je herinneren dat Browne en Arli het rustig aan gaan doen :D Nou. Browne al bijna 3 keer KO gegaan. Heerlijk begin

HOHOHOOHOH WAT EEN GEVECHT

Als ik ongelijk heb en geld verlies dan zo idd, fight of the year _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andrei Arlovski, wat een baas. Ik ben fan :<. Donald Cerrone die even het kaakje van John Makdessi doormidden schopt :r.

Heb nog niet eerder een live gevecht van Weidman gezien, maar vind dat maar een enge vent zeg. Jammer dat Belfort hem bij die eerste paar klappen niet meteen knockie sloeg, was leuker geweest. Gevecht tussen Cormier en Johnson viel me wat tegen. In die zin dat ik iets meer had verwacht van Rumble. Cormier eigenlijk het hele gevecht boven op Johnson gelegen. Die ellebogen in die ground & pound waren wel ziek trouwens. Rumble was het daarna echt helemaal kwijt. Leuk die quote van DC nog aan het eind. 'Jon Jones, get your shit together' :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites