Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Dat wordt dus weer een UD voor Weidman :huhu: Die FOX card van afgelopen weekend was weer best aardig, Anthony Johnson die eindelijk naar zijn potentie vecht op LHW. Hoop dat hij straks tegen Gustafsson moet om te bepalen wie straks tegen de winnaar van Jones/Cormier mag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker , 6 keer per 2 weken een UFC event :< :cab:

Goed, afgelopen woensdag was er dus een event maar heb daar geen idee meer van. Aankomende zaterdag mijn man Jesus. [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; Alleen maar omdat ie lijkt op die jonge kerel uit de Wire want eigenlijk is die helemaal niet zo goed. Maar vind hem wel vet :D Titel verloren aan Pettis, die blijft de komende jaren gewoon keihard slopen. Hoop dat zn broertje dit jaar progressie maakt.

330558ad816369093a9ef2c68b08fe38.png

Hij komt niet eens bij Pettis. Volledig afgemaakt door ene Rafael dos Anjos, dezelfde man die door Khabib de hele Octagon werd gesmeten als een stukje speelgoed. Als Khabib terugkomt van zn blessure en hij pakt zn volgende fight krijgt ie eindelijk zn shot hoor. :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik vermeld heb in mn post toen ja

:O

Dat je die events kijkt zeg. Huilen met de pet op. En dan moeten we UFC178 nog krijgen.

Flyweight Demetrious Johnson © vs. Chris Cariaso

Lightweight Donald Cerrone vs. Eddie Alvarez

Featherweight Dustin Poirier vs. Conor McGregor

Middleweight Tim Kennedy vs. Yoel Romero

Women's Bantamweight Cat Zingano vs. Amanda Nunes

HAHA

Niet voordat we dit hebben gekregen dan :mrg:

Bantamweight T.J. Dillashaw © vs. Renan Barão

Lightweight Tony Ferguson vs. Danny Castillo

Women's Bantamweight Bethe Correia vs. Shayna Baszler

Lightweight Ramsey Nijem vs. Carlos Diego Ferreira

Zonde dat je niet hebt gekeken, waren weliswaar geen grote namen, maar heb 6 monsterlijke fights gezien. Verder zie ik op 178 gewoon 3 fights staan waar ik naar uit kijk, die dwerg van een Johnson, zogenaamde #1 P4P moeten ze wel gewoon bannen uit de UFC, maar Cowboy is altijd vet, Conor is Bart zn man, heeft me overtuigd en verder Romero die een aardig staaltje kan beesten.

Dillashaw vs. Barao is wel een dramatisch event ja, kan alleen maar tegenvallen.

En dan vergeet je nog onze Dutchie card met Reem en Gegard achter elkaar. :<

Gaan TJ en Barao weer tegen elkaar ja?

Nja word een beetje moe van al die rematches, maar Barao zn resume was natuurlijk indrukwekkend, snap het wel dat hij gelijk een shot krijgt. Ben alleen bang dat het totaal niet op gaat leven naar de hype van Rogan zn stukjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

k2jynr.jpg

[MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION]; en eventuele anderen: Ome Dana White heeft het liefste dat je voor elk PPV event 60 dollar neertelt (anders ben je geen REAL FUCKING FIGHT FAN), maar dat doen we natuurlijk niet. De events zijn pas laat in de nacht, tenzij het in Europa of Azië is (meestal niet, binnenkort wel weer eentje in Zweden) dus is het beste om ze de volgende dag terug te kijken, heb je pm gestuurd hoe ik dat doe.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

HOHO WAT EEN EVENT, PAKT DIE DILLASHAW GEWOON SOTO HE, WAS COLLEGE ROOMMATE VAN JONES.

Nee serieus, heb niet gekeken, op die gekke Medeiros na alles goed voorspeld wel op FOK.

[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Zou je mij dat ook eens willen PM'en?

Zit nu niet op pc, stuur straks wel. Hoe meer fight fans hier hoe beter, kunnen we tenminste wat mannensporten bediscussiëren.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb gister op het YouTube kanaal van de UFC even de 'voorbeschouwing' op deze avond gekeken. Worden hopelijk twee mooie gevechten :). Komend weekend maar even bekijken.

Die filmpjes zijn altijd heerlijk ja, genoot ook van Machida vs. Weidman destijds (de voorbeschouwing dan, gevecht was ik kwaad over)

_e1hC0SrDbI

Voor de liefhebbers, heb al enorme spanning voor het event, grotendeels voor mn man Mousasi, maar ook voor Reempje. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb gister op het YouTube kanaal van de UFC even de 'voorbeschouwing' op deze avond gekeken. Worden hopelijk twee mooie gevechten :). Komend weekend maar even bekijken.

Die filmpjes zijn altijd heerlijk ja, genoot ook van Machida vs. Weidman destijds (de voorbeschouwing dan, gevecht was ik kwaad over)

_e1hC0SrDbI

Voor de liefhebbers, heb al enorme spanning voor het event, grotendeels voor mn man Mousasi, maar ook voor Reempje. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die heb ik inderdaad gekeken ja. Die Heavyweights zijn wel echt beesten hoor :<.

Het gevecht tussen Mousasi en Jacare Souza is vooral ook interessant, omdat ze allebei een totaal andere stijl hebben. Mousasi zijn kracht ligt vooral in het stand-up gedeelte, waar Souza zijn kracht juist in de ground game ligt. Ben benieuwd of het Mousasi lukt om het gevecht staand te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gedownload en gekeken vanmiddag, wist niet dat Barao eruit lag. Ik dus direct doorskippen naar een uurtje of twee in die PPV (dat ervoor sloeg echt nergens op). Zie ik opeens ene Soto staan in de octagon. :D Wat erg zeg.

Huhu je had Doggie moeten lezen. Gewoon 20 threads waar dat event bij voorbaat afgezeken wordt. En die gehypte Dillashaw ook nog 5 rondes nodig gehad voor zo'n man he. Die gaat er een van de volgende fights gewoon af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites