Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Goh, Diaz versloeg McGregor al met tien dagen voorbereiding en dan nog vind de UFC het een goed idee om weer een rematch uit de hoge hoed te toveren. Gebeurd ook niks met die Featherweight belt nu, die gaat zo op zijn vroegst pas in december voor het eerst verdedigd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, Diaz versloeg McGregor al met tien dagen voorbereiding en dan nog vind de UFC het een goed idee om weer een rematch uit de hoge hoed te toveren. Gebeurd ook niks met die Featherweight belt nu, die gaat zo op zijn vroegst pas in december voor het eerst verdedigd worden.

Snap ook niet zo goed waarom Conor dit zou willen. Behalve die extreem dikke paycheck dan.

170 is gewoon een stap teveel voor hem denk ik. Op 155 heeft hij meer kans. Maar ook daar gaat het lastig worden voor hem. Ik zie hem niet zo maar ff winnen van een RdA of Khabib bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk niet dat Conor ooit nog op 145 inweegt in de UFC. Zou me ten zeerste verbazen.

Zie hem de cut in de nabije toekomst niet meer maken nee, hoogstens als ook lightweight geen succes blijkt te zijn om dan terug te keren in de divisie waar hij nog nooit verloor. Hopelijk wordt Aldo/Edgar 2 snel geboekt voor de interim titel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het hier totaal niet mee eens. Ik zie Conor met adjustments gewoon van Nick winnen op 155. Daarna defend die zijn title tegen de winnaar van Edgar en Aldo die ook wel in de toekomst wordt gevochten. Daarna mag Conor het opnemen tegen Dos Anjos. Zonde van zn verlies anders hadden we bij UFC 200 gewoon voor het eerst een kampioen in twee divisies. #McGregor fan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het hier totaal niet mee eens. Ik zie Conor met adjustments gewoon van Nick winnen op 155. Daarna defend die zijn title tegen de winnaar van Edgar en Aldo die ook wel in de toekomst wordt gevochten. Daarna mag Conor het opnemen tegen Dos Anjos. Zonde van zn verlies anders hadden we bij UFC 200 gewoon voor het eerst een kampioen in twee divisies. #McGregor fan.

Ben zeker ook fan hoor. Maar is die rematch op 155 dan? Dan geef ik Conor wel meer kans ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een Nederlandse toegevoegd aan de card in Rotterdam. Germaine de Randamie vecht tegen een Deense (?) UFC debutant, Anna Elmose.

En Jon Jones heeft z'n title fight weer op 't spel gezet huhu. Met iets heel lulligs, maar zo werkt het nu eenmaal met die probations in de US ;c

Kijk wel echt uit naar Cormier vs. Jones, dus hoop dat het met een sisser afloopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diaz vs McGregor II, UFC 200, Welterweight bout :r Gaat ie toch weer Welterweight doen hè die gek. Zie hem wel winnen dit keer, langer de tijd om te 'wennen' aan het gewicht en was de vorige partij ook gewoon erg dominant, totdat meneer gassed was. Hoop alleen niet dat hij, als hij wint, het tegen Lawler wil gaan proberen, want vrees dat dat een vrij kansloze missie is. Die loopt door Syrie heen zonder neer te vallen als het nodig is en deelt zelf ook niet de minste tikken uit. Zou wel een heerlijke pot kunnen worden, maar heb liever dat Conortje zich gewoon bezig gaat houden met de Featherweight en Lightweight division hierna. Al denkt hij daar zelf anders over waarschijnlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diaz vs McGregor II, UFC 200, Welterweight bout :r Gaat ie toch weer Welterweight doen hè die gek. Zie hem wel winnen dit keer, langer de tijd om te 'wennen' aan het gewicht en was de vorige partij ook gewoon erg dominant, totdat meneer gassed was. Hoop alleen niet dat hij, als hij wint, het tegen Lawler wil gaan proberen, want vrees dat dat een vrij kansloze missie is. Die loopt door Syrie heen zonder neer te vallen als het nodig is en deelt zelf ook niet de minste tikken uit. Zou wel een heerlijke pot kunnen worden, maar heb liever dat Conortje zich gewoon bezig gaat houden met de Featherweight en Lightweight division hierna. Al denkt hij daar zelf anders over waarschijnlijk.

Is al bekend gemaakt dat Conor hierna zijn featherweight title moet verdedigen. Aldo vs. Edgar als interim title fight op UFC 200. En daarna Conor tegen een van beide.

Ik hoop dat Conor nu gehakt maakt van Nate. Maar Nate met een full camp is natuurlijk nog veel gevaarlijker dan Nate met 2 weken voorbereiding. Mijn gevoel zegt dat Conor ver weg moet blijven van die Welterweight division.

The latest UFC 200 card includes:

Champ Conor McGregor vs. Nate Diaz – non-title bout

Jose Aldo vs. Frankie Edgar – for interim featherweight title

Travis Browne vs. Cain Velasquez

Derek Brunson vs. Gegard Mousasi

Joe Lauzon vs. Diego Sanchez

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

UFC 200 ;e

Grootste onzinrematch ooit en Edgar VS Aldo wat niemand boeit. Holloway wordt vol genaaid ook. Nee belachelijk. Hoop ook dat Nate maar weer wint, dan zijn we zsm van dit soort onzin matchmaking af. Conor moet z'n belt maar gaan verdedigen of opgeven, want als je verliest van iemand die niet eens top 5 is op LW heb je sowieso weinig recht om dingen te bepalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brunson staat 10e, maar is heel gevaarlijk, had Romero nog bijna verslagen zelfs. Echte lose-lose situatie voor Gegard, als die wint wint hij buiten een bonus er niet veel mee, terwijl zo'n gast beter is dan een Belfort tegenwoordig. Mja Gegard zegt nooit nee tegen een tegenstander, niet voor niks tegen Mark Hunt, King Mo en Babalu gevochten in het verleden. Deed nog mee aan dat Superhulk Toernooi met al die gigantische gasten, als die niet geblesseerd was geraakt na de eerste ronde. Kan dat ook wel waarderen, heb dat liever dan zo'n laffe engnek als Tim Kennedy die altijd stoer doet op Twitter, maar al 2 jaar niet meer gevochten heeft zonder reden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Deze zag ik ook niet aankomen. Maar heel veel andere opties zijn er eigenlijk ook niet. Rumble schijnt net geopereerd te zijn en Rashad heeft al een fight tegen Glover staan.

Gustafsson was misschien nog een optie geweest? Maar die heeft al wat kansen gehad de laatste tijd.

Uiteindelijk maakt het weinig uit denk ik. Want behalve Rumble, DC en Gustafsson zie ik niemand echt als kanshebber tegen Jones.

Jones tegen OSP is in de eerste of tweede ronde over via KO/TKO :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites