Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

CT1iaSvWEAAgvjf.jpg:large

En Rousey is volledig overklast man, die wint een rematch ook niet. Of je moet denken dat Werdum tegen Cain ook een fluke was.

Waarom is ze overklast? Omdat ze als een dolle achter Holm aan liep. Als ze met een gameplan die kooi binnenstapt en het gevecht naar de grond haalt pakt ze die belt met 2 vingers in haar neus terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom is ze overklast? Omdat ze als een dolle achter Holm aan liep. Als ze met een gameplan die kooi binnenstapt en het gevecht naar de grond haalt pakt ze die belt met 2 vingers in haar neus terug.

O want dat probeerde ze nog niet 2/3 keer? Die takedowns die gestopt werden op 1 na. En hoe wil ze dat doen als ze geen afstand kan overbruggen? Nee dit is duidelijk, gaat net zo'n kansloze rematch worden als Barao vs Dillashaw en Cain vs Werdum. Geloof ook niet dat Ronda mentaal sterk genoeg is om hier bovenop te komen. Bleef ook half uur op de grond hangen, wil geen interview aangaan etc.

Maar goed zie dat Edmond Taverdyan je account gehackt heeft dus dan is discussiëren erover zinloos. Ik ga net als Bart lekker op Holm zetten bij een rematch. Helemaal nu ze echt met een Jones stijl afstand weet te creëren. Hebben ze goed bij elkaar bij Jackson's. Benieuwd of Cerrone dat ook kan tegen Dos Anjos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh nou sorry hoor alwetende God dat je bent. Dat toontje van je kan ook wel wat minder, gezien je eigen picks en je zogenaamde 'mannen'

Zeg niet dat ik alles weet. Verre van. En tja dat mijn favoriete vechters af en toe verliezen, dat kan he. Zou wat zijn als ze allemaal alles winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haar striking defense is echt dramatisch inderdaad. Weet echt niet wat het probleem nou was vannacht. Kunnen wel speculeren, maar heeft eigenlijk weinig zin. Game plan was in ieder geval niet goed, ze leek ook niet helemaal fit (bij de weigh-ins zag ze er heel guur uit en na 1 ronde was ze al helemaal gesloopt), voorbereiding kan matig zijn geweest (zowel qua trainingen als randzaken), een mentaal probleem (zelfoverschatting), maar één ding is zeker: Holm was geweldig. Fenomenale pot gevochten, precies gedaan wat ze moest doen, heel kalm gebleven ook. Terechte winnaar. Komt zeer waarschijnlijk een snelle rematch aan en zoals ik al zei, ik zie Rousey die wel winnen. Ik neem ff terug wat ik zei over het makkelijk terugwinnen van de belt, want het zal zeer zeker niet gemakkelijk gaan, maar als ze haar striking defense verbetert, fitter wordt en een beter game plan regelt, dan acht ik haar sterker dan Holm. Als Holm de rematch toch wint, dan is het over en uit voor Rousey denk ik. Zou heel zonde zijn, want Rousey is echt een icoon.

Verder ook maar een heel matig event afgelopen nacht. Struve was echt om te janken, zelden iemand zo weinig zien doen. Eerste 2 rondes echt niks uitgevoerd die vent, terwijl die een zieke reach advantage had. Commentator bij Hunt vs. Bigfoot zei nog dat Bigfoot terug naar de top wilde, nou, helaas pindakaas. Die vent kan beter stoppen. Fight zonder belangen, wel een lekkere KO van Hunt. Hall vs. Whittaker was wel interessant, hoopte dat Hall meer uit kon richten, maar Whittaker deed het wel prima. Jędrzejczyk vs. Létourneau was ook wel interessant, maar ergens viel het me ook wel weer tegen. Had meer van die Poolse verwacht, terwijl Létourneau soms knap overeind bleef. Teleurgesteld over de uitslag van Rousey vs. Holm, maar wel een geweldige pot en KO van Holm gezien.

Volgende interessante event is pas 10 december, als VanZant en Northcutt weer op mogen draven. Dag later Edgar vs. Mendes en 12 december een ware topshow. Aldo vs. McGregor, Weidman vs. Rockhold, Souza vs. Romero en Maia vs. Nelson. Heel veel zin in :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende interessante event is pas 10 december, als VanZant en Northcutt weer op mogen draven. Dag later Edgar vs. Mendes en 12 december een ware topshow. Aldo vs. McGregor, Weidman vs. Rockhold, Souza vs. Romero en Maia vs. Nelson. Heel veel zin in :<

Ik moet eerst nog zien dat Aldo ook daadwerkelijk komt opdagen ;c. Maar mocht 'ie dat doen dat zeker een heel vet event ja. Hopen dat Rockhold Weidman even een lesje leert en dat we vuurwerk tussen Aldo en McGregor gaan zien. Het zou prachtig zijn als Conor zijn 'praatjes' waar maakt, maar het zou me ook niets verbazen als Aldo (die ik zelf nog nooit live heb zien vechten) gehakt van hem maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet eerst nog zien dat Aldo ook daadwerkelijk komt opdagen ;c. Maar mocht 'ie dat doen dat zeker een heel vet event ja. Hopen dat Rockhold Weidman even een lesje leert en dat we vuurwerk tussen Aldo en McGregor gaan zien. Het zou prachtig zijn als Conor zijn 'praatjes' waar maakt, maar het zou me ook niets verbazen als Aldo (die ik zelf nog nooit live heb zien vechten) gehakt van hem maakt.

Denk niet dat Aldo het weer gaat laten schieten eerlijk gezegd. Weidman wint wel van Rockhold denk ik, snap ook niet echt waarom Weidman (hier) zo gehaat wordt. Bart en Kerft mogen hem ook niet volgens mij. McGregor vs. Aldo gaat zeker een heerlijke pot winnen, allebei geweldige fighters, maar zie McGregor wel winnen, tenzij hij weer dom en bijdehand gaat doen door Aldo in de ring constant uit te dagen en zijn handen omlaag te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier voor de mensen die denken dat het een fluke win is. Analyse van Firas Zahabi, coach van Tristar, oa. trainer van GSP, Rory MacDonald, Joe Duffy, etc.

p3stwtCmWTA

Weidman wint wel van Rockhold denk ik, snap ook niet echt waarom Weidman (hier) zo gehaat wordt.

Omdat hij juicht wanneer iemand zn been breekt, om maar even iets te noemen.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag hem net ja. Goed om te zien dat Benson gewonnen heeft, hopen dat hij verlengt bij de UFC. Toffe vent vind ik dat.

Edit: Zie opeens onderstaande foto langskomen op Instagram, 'kapsel' van die Zuid-Koreaanse kan echt niet meer hoor :-D

30761d9006da2ffb1faf37b53c2ea71d.png

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was wel een tof gevecht tussen die twee trouwens! Jammer dat Casey het halverwege de 2e ronde een beetje liet wegglippen. [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; Die arm/elleboogbreuk (uit de kom kan ook nog) ook nog gezien? Zag er wel nasty uit ;c

Zag wel een lekkere head kick van Casey ja, al kon ze daarna die Zuid-Koreaanse niet finishen. Die arm injury niet gezien nee, straks eens kijken. Vond het verder niet zo'n bijzonder event, alleen Henderson vind ik wel een goede ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, lekker hoor. Ben benieuwd naar die Cruz, heb verder niks tegen Dillashaw zoals veel mensen dat wel hebben (volgens mij), dus kan lekker neutraal gaan kijken. Nu nog even wachten op 'mn man' (/Kerft) Northcuttje (jaja zit op de bandwagon) en dan nog even kijken naar 'mn chick' VanZant. Zie die laatste wel verliezen, Northcutt niet. Dan gauw slapen, morgen sla ik even over, zaterdagnacht ben ik present hoor :< Weidman pakt die Rockhold wel ff en Conor slacht die schijtluis af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Northcutt hohohohohoho :< Wat een beest zeg. Pfister dacht hem even op de grond te pakken hahaha. Niks kunnen doen, grijpt die ref in, staan ze weer, pleurt Northcutt hem ff op de grond en pakt ie hem in de tweede ronde :D Heerlijk. Als die Northcutt goede training krijgt kan dat echt een hele goede worden zeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

UFC en andere MMA bonden

VanZant toch verloren dus, dacht ik al wel. Nemajunas ofzo technisch veel beter en dat was wel te zien. VanZant is erg sterk en heeft echt een heel groot hart (echt ziek hoe ze uit die submission attempts kwam), maar heeft technisch nog veel te leren. Niks mis mee, is nog jong. Namajunas ook trouwens, die is echt bizar goed hoor, vooral op de grond. Geen idee hoe haar record zo matig kan zijn, of is ze pas sinds kort zo goed? Die gaat het die Poolse heel lastig maken, zeker als het gevecht naar de grond gaat geef ik haar een goede kans om te winnen. Staand is ze niet beter.

Wel leuke gevechten gezien, had het eerlijk gezegd niet verwacht. Goed dat Northcutt gewonnen heeft, zonde van VanZant, maar die gaat er nog wel komen. Edgar vs. Mendes sla ik lekker over morgen en die dag erop gaat het pas echt los :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Namajunas is volledig gewrestlefucked door Esparza man, die weer volledig kapotgestompt werd door Joanna daarna. :D Die heeft sindsdien ook niet meer gevochten. 'Gebroken'

Vond Namajunas erg indrukwekkend, maar VanZant is geen niveau joh, die wordt door vrijwel de hele top 10 ingepakt denk ik onderhand wel. Die verliest zeker van Joanna, Gadelha, Letourneau, Torres, Penne, Waterson en ik denk zelfs Esparza ook wel. Die wordt alleen zo gehyped omdat ze een leuk gezichtje heeft.

Nee maar Rose heeft niet de takedowns om Joanna op de grond te krijgen. Je zag het tegen Letourneau al, die was zoveel groter en weegde ook zeker meer, maar ook die kreeg het niet voor elkaar om haar op de grond te kijken. Rose was vooral van de fouten van VanZant gebruik aan het maken. Denk niet dat er iemand buiten Gadelha een kans maakt tegen Joanna op dit moment. Mja ze zijn beiden idd nog jong en vond het knap dat Paige niet tapde bij 3 hele zware submission attempts. Denk alleen niet dat Butfface en zn Alpha Fails het meeste uit haar kunnen halen. Camp vol met losers, daarom is Dillashaw ook weg.

Verder moeten ze met Northcutt rustig aan doen, pakt hem mooi, maar die Pfister is ook geen niveau, plus dat die stond te trillen van de adrenaline. LW is de beste divisie van de UFC vind ik, en als je hem tegen iemand als mn Detroit man Kevin Lee zet is het gauw over met de hype. Of tegen een Tibau ofzo, dat is nog een stap te hoog. Hij is pas 19 jaar, lekker rustig opbouwen, hij laat vanzelf wel zien wanneer hij klaar is voor een hoger niveau. Maar een uniek mannetje, constant aan het lachen, dat vind ik wel mooi. :D

Daarnaast nog blij dat die nare Canadese worstelaar van een Theodorou eindelijk verloren heeft, zijn we ook van die hypetrain af.

En natuurlijk mn beide mannen Ponzinibbio en Sterling gewonnen, belangrijkste _O_

Benieuwd naar vannacht, vooral naar Ferguson tegen Barboza.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh die Sterling ja. Kende hem nog niet, maar die kan wel wat zeg. Tsja, VanZant had echt helemaal niets in te brengen tegen Rose. Enige waar je haar hele dikke credits voor kunt geven is haar doorzettingsvermogen, maar technisch is het nog niet veel. Maargoed, ze is nog heel jong. Wellicht dat ze nog een hoop bij kan leren, maar op basis van dit gevecht zie ik geen potentiële kampioen in d'r nee.

Morgenvroeg even de TUF Finale kijken en Edgar vs. Mendes en dan op naar UFC 194. Overigens wel lelijk hoor van Saul. Vanwege een legal issue (liegen bij z'n visum aanvraag) komt 'ie de VS niet meer in :-D. Nog vreemder is dat Dana er dan voor kiest om Ryan Hall tegenover Artem te zetten Heeft waarschijnlijk puur te maken met het feit dat het zo'n JJ 'master' is. Heb niets tegen Hall verder hoor, was by far de meest sympathieke Amerikaan in deze TUF en ook degene met de meeste (unieke) skills. De rest van die Amerikanen waren echt allemaal ongelooflijke losers :cab:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites