Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Final Fantasy

Alyan

Aanbevolen berichten

Zit ondertussen chapter 13, ook omdat ik niet verder kon met m'n sidequest. Het verhaal... Wauw! Het spel wordt beter en beter...

Weet wel 1 ding zeker; nadat ik deze FF helemaal suf heb gespeeld, ga ik echt weer aan VII en IX beginnen. Die muziek in die auto :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 133
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zit ondertussen chapter 13, ook omdat ik niet verder kon met m'n sidequest. Het verhaal... Wauw! Het spel wordt beter en beter...

Weet wel 1 ding zeker; nadat ik deze FF helemaal suf heb gespeeld, ga ik echt weer aan VII en IX beginnen. Die muziek in die auto :<

Zo dat gaat hard haha. Ben nog steeds bij chapter 3. Maar dat komt vooral omdat ik aan het ronddwalen ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dat gaat hard haha. Ben nog steeds bij chapter 3. Maar dat komt vooral omdat ik aan het ronddwalen ben

Moet wel zeggen dat er een hele boel korte Chapters tussen zitten. Ik moest er wel mee verder, aangezien ik niet anders kon. Mijn Side Quests kwamen in gebieden waar ik nog niet kon komen en verder had ik zo goed als alles al gedaan ;)

Zier er vet uit. Is dit spel te doen als je geen enkele andere FF game hebt gespeeld? Staan ze los van elkaar of zijn her vervolgen?

Staat los van de rest. Op wat terugkerende personages (geen hoofdrollen), kan je er makkelijk instappen. Ik raad hem echt aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet wel 1 ding zeker; nadat ik deze FF helemaal suf heb gespeeld, ga ik echt weer aan VII en IX beginnen. Die muziek in die auto:

Luister eigenlijk alleen deze(d):

[YOUTUBE]

[/YOUTUBE]

Kom verder nog een beetje moeilijk op gang deze FF, maar dat zal naarmate ik verder kom in het verhaal wel meer en meer gaan komen. Heb VII, VIII en IX hier trouwens nog op m'n oude PS3 staan, maar volgend jaar komt ook nog de remaster van XII:

bewerkt door Cerebral
Link naar opmerking
Deel via andere websites

*kick*

The mega-hit RPG, FINAL FANTASY VIII returns as FINAL FANTASY VIII Remastered featuring new graphical enhancements and a whole host of options to customize your gameplay experience! Coming to PS4, Nintendo Switch, Xbox One, and Steam on September 3, 2019.

This product is a remaster of FINAL FANTASY VIII, featuring multiple enhancements including additional options to customize your gameplay experience and difficulty, such as:
- Battle assist options (HP, ATB gauge, and Limit Break boosts)
- Game speed boost (x3)
- No random encounters

Link naar opmerking
Deel via andere websites