Kavinos Geplaatst 3 december 2016 Share Geplaatst 3 december 2016 Zit ondertussen chapter 13, ook omdat ik niet verder kon met m'n sidequest. Het verhaal... Wauw! Het spel wordt beter en beter... Weet wel 1 ding zeker; nadat ik deze FF helemaal suf heb gespeeld, ga ik echt weer aan VII en IX beginnen. Die muziek in die auto :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 5 december 2016 Share Geplaatst 5 december 2016 Zit ondertussen chapter 13, ook omdat ik niet verder kon met m'n sidequest. Het verhaal... Wauw! Het spel wordt beter en beter... Weet wel 1 ding zeker; nadat ik deze FF helemaal suf heb gespeeld, ga ik echt weer aan VII en IX beginnen. Die muziek in die auto :< Zo dat gaat hard haha. Ben nog steeds bij chapter 3. Maar dat komt vooral omdat ik aan het ronddwalen ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 december 2016 Share Geplaatst 5 december 2016 Zier er vet uit. Is dit spel te doen als je geen enkele andere FF game hebt gespeeld? Staan ze los van elkaar of zijn her vervolgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 5 december 2016 Share Geplaatst 5 december 2016 Zo dat gaat hard haha. Ben nog steeds bij chapter 3. Maar dat komt vooral omdat ik aan het ronddwalen ben Moet wel zeggen dat er een hele boel korte Chapters tussen zitten. Ik moest er wel mee verder, aangezien ik niet anders kon. Mijn Side Quests kwamen in gebieden waar ik nog niet kon komen en verder had ik zo goed als alles al gedaan ;) Zier er vet uit. Is dit spel te doen als je geen enkele andere FF game hebt gespeeld? Staan ze los van elkaar of zijn her vervolgen? Staat los van de rest. Op wat terugkerende personages (geen hoofdrollen), kan je er makkelijk instappen. Ik raad hem echt aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 5 december 2016 Share Geplaatst 5 december 2016 (bewerkt) Zit ondertussen chapter 13, ook omdat ik niet verder kon met m'n sidequest. Het verhaal... Wauw! Het spel wordt beter en beter... Weet wel 1 ding zeker; nadat ik deze FF helemaal suf heb gespeeld, ga ik echt weer aan VII en IX beginnen. Die muziek in die auto: Luister eigenlijk alleen deze(d): [YOUTUBE] [/YOUTUBE] Kom verder nog een beetje moeilijk op gang deze FF, maar dat zal naarmate ik verder kom in het verhaal wel meer en meer gaan komen. Heb VII, VIII en IX hier trouwens nog op m'n oude PS3 staan, maar volgend jaar komt ook nog de remaster van XII: 5 december 2016 bewerkt door Cerebral Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 5 december 2016 Share Geplaatst 5 december 2016 Herkenbaar hoor, had het ook heel erg in het begin. Daarom ging ik ook veel SQ doen. Echter, nu ik verder ben.. Man, man! Ergens spijt dat ik niet gelijk door heb gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 7 december 2016 Share Geplaatst 7 december 2016 Pfoe, chapter 13 :< Lange zit, maar wat heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 20 juli 2017 Share Geplaatst 20 juli 2017 Zelf nu bezig met Zodiac Age. Gelijk weer genieten. Ben zelfs live gegaan en ben van plan dit meer te gaan doen. [YOUTUBE]FrxsF37HZfo[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 *kick* The mega-hit RPG, FINAL FANTASY VIII returns as FINAL FANTASY VIII Remastered featuring new graphical enhancements and a whole host of options to customize your gameplay experience! Coming to PS4, Nintendo Switch, Xbox One, and Steam on September 3, 2019. This product is a remaster of FINAL FANTASY VIII, featuring multiple enhancements including additional options to customize your gameplay experience and difficulty, such as: - Battle assist options (HP, ATB gauge, and Limit Break boosts) - Game speed boost (x3) - No random encounters Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten