kjhkevin Geplaatst 13 februari 2014 Share Geplaatst 13 februari 2014 Morgen komt als het goed is FF XIII lighting returns binnen op de mat. En nog een maandje voor FF X en X-2 :D :D :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 14 februari 2014 Share Geplaatst 14 februari 2014 Zat er wel aan te denken om de laatste(?) FF 13 te halen, maar uiteindelijk toch maar Tomb Raider voor de PS4 aangeschaft. HD remake van X staat hier al jaren in de pre-order, word weer tijd voor een potje Blitzball(d). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 16 februari 2014 Share Geplaatst 16 februari 2014 Tomb raider is ook een vet spel! Ja blitzball. Goeie ouwe tijd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 16 februari 2014 Share Geplaatst 16 februari 2014 Re: Final Fantasy Echt enorm balen dat die remake niet voor Xbox is. Ik heb uuuuren in deel 10 gestopt op de PS2. Blitzball :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Final Fantasy Inderdaad, vind ik ook enorm jammer! Ook echt enorm veel gespeeld. Had sowieso al 2 save games van 130u :D Ben zelf net begonnen aan de nieuwe FF: Lightning Returns. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Wat vindt jij er van? Ik vind het persoonlijk een erg tof spel tot nu. Alleen kan ik niet wennen dat je maar een bepaalde tijd hebt. Ik ben namelijk iemand die rustig alles wil bekijken en hier moet je eigenlijk alles heel snel doen, anders red je het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Breeza Geplaatst 21 februari 2014 Share Geplaatst 21 februari 2014 Wat vindt jij er van? Ik vind het persoonlijk een erg tof spel tot nu. Alleen kan ik niet wennen dat je maar een bepaalde tijd hebt. Ik ben namelijk iemand die rustig alles wil bekijken en hier moet je eigenlijk alles heel snel doen, anders red je het niet. Precies wat ik dus ook denk, al moet ik zeggen dat ik nog maar een uurtje gespeeld heb. Dus dat is een gevoel wat ik er bij heb, neem graag de tijd in RPG's. Heb trouwens FF XIII en XIII-2 ook uitgespeeld maar dat verhaal is dus echt niet te volgen. Speel het alleen voor de gameplay nu :-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 22 februari 2014 Share Geplaatst 22 februari 2014 Wat vindt jij er van? Ik vind het persoonlijk een erg tof spel tot nu. Alleen kan ik niet wennen dat je maar een bepaalde tijd hebt. Ik ben namelijk iemand die rustig alles wil bekijken en hier moet je eigenlijk alles heel snel doen, anders red je het niet. Ik moet zeggen dat ik in het begin een beetje "bang" was voor het concept. Maar... Vooralsnog ben ik erg enthousiast :) Die tijdsdruk is wel lastig, maar niet erg belemmerend. Ik ben nu... [spoiler=...]...bij het gevecht met Noel. Gelijk dikke unit met zijn 320.000 levens :cab: Heb trouwens FF XIII en XIII-2 ook uitgespeeld maar dat verhaal is dus echt niet te volgen. Speel het alleen voor de gameplay nu :-D. Waarom vind je het verhaal niet te volgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Breeza Geplaatst 22 februari 2014 Share Geplaatst 22 februari 2014 Voornamelijk door FF XIII-2, ik vond deel 1 een mooi afgerond geheel. Deel 2 werd er een beetje aangeplakt voor mijn gevoel en als het dan eindigt met een 'to be continued' en vervolgens deel 3 dood leuk 500 jaar later begint ben je mij kwijt:cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 22 februari 2014 Share Geplaatst 22 februari 2014 Dat laatste is wel waar ja. Is wel heel drastisch gedaan ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 23 februari 2014 Share Geplaatst 23 februari 2014 Ik moet zeggen dat ik in het begin een beetje "bang" was voor het concept. Maar... Vooralsnog ben ik erg enthousiast :) Die tijdsdruk is wel lastig, maar niet erg belemmerend. Ik ben nu... [spoiler=...]...bij het gevecht met Noel. Gelijk dikke unit met zijn 320.000 levens :cab: Ik heb nog niet heel veel gespeeld ivm omstandigheden. [spoiler= ik ben nu]Ben nu bij het stukje van die witte chocobo, dat je hem levend moet houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 23 februari 2014 Share Geplaatst 23 februari 2014 Final Fantasy Ik heb nog niet heel veel gespeeld ivm omstandigheden. Ben nu bij het stukje van die witte chocobo, dat je hem levend moet houden. Oh dat is dan denk ik al verder dan dat ik ben. Zit nog altijd bij dat gevecht, niet meer kunnen spelen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 21 maart 2014 Share Geplaatst 21 maart 2014 Zo hij is binnen hoor ffx en x2. Feest hier in huis. Oude tijden herleven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 24 maart 2014 Share Geplaatst 24 maart 2014 Die opening van X blijft ook geweldig: _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 24 maart 2014 Share Geplaatst 24 maart 2014 Re: Final Fantasy X is dan ook echt een heerlijk spel. Eeuwig zonde dat ie niet naar de Xbox 360 komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Weer fanatiek FF X aan het spelen. Wat blijft het toch een heerlijke game, helemaal nu met deze graphics. Mijn mannetjes zijn wel al overpowerd as hell, maar who cares. Ben nu bijna bij Zanarkand na 25 uur spelen. Nog uurtje of 5 en dan 70/80 uur te gaan voor alle Aeons, Ultimate Weapons, Dark Aeons en weet ik veel wat nog meer :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Ben zelf net iets verder, heb net het airship bemachtigd en gelijk Anima gehaald(en Yojimbo aangezien er nu wel geld genoeg was). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Ben zelf net iets verder, heb net het airship bemachtigd en gelijk Anima gehaald(en Yojimbo aangezien er nu wel geld genoeg was). Zodra ik het schip heb, ga ik ook direct Anima halen. Daarna Magus Sisters op bij Calm Lands. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Zodra ik het schip heb, ga ik ook direct Anima halen. Daarna Magus Sisters op bij Calm Lands.Voor de Magus Sisters nog geen tijd gehad;c, ben nu vooral bezig met blitzball en wil Jecht Shot 2... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 8 april 2014 Share Geplaatst 8 april 2014 Blitzball speel ik vooral als ik even wat tijd over heb of me verveel. Heb nu net Seymour voor de derde keer koud gemaakt op Gagazet. Paar "Overdrives" en hij was al dood ;e Geen schijn van kans hehe. Mijn Bahamut gooit er al 20k aan damage uit :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Uiteindelijk maar een keer, beetje tegen mijn principe in, om het spel uit te spelen zonder alle poespas. Dat heb ik op de PS2 al meerdere malen gedaan en wil eigenlijk FF X-2 eens uitspelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 *kick* Eindelijk serieus een remake van FF VII aagekondigd _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 1 november 2016 Share Geplaatst 1 november 2016 Kijk er al naaar uit:) nog maar een maandje:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 7 november 2016 Share Geplaatst 7 november 2016 Kijk er al naaar uit:) nog maar een maandje:) Ik ook man :) Heb er echt zin in! Ben om de tijd te vullen maar begonnen met de HD Remaster van FF X op de Play Station 4. Blijft toch ook een heerlijke game :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 7 november 2016 Share Geplaatst 7 november 2016 Ik ook man :) Heb er echt zin in! Ben om de tijd te vullen maar begonnen met de HD Remaster van FF X op de Play Station 4. Blijft toch ook een heerlijke game :) Ja sowieso! Ga daar van de week maar is aan beginnen weer ). Ga het spel ook halen voor de ps4 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten