Kayak Geplaatst 30 maart 2010 Share Geplaatst 30 maart 2010 Final Fantasy XIII 39,- bij Media Markt! Morgen effe oppikken dan maar. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kayak Geplaatst 31 maart 2010 Share Geplaatst 31 maart 2010 Ik heb de game straks gehaald, ben al effe bezig. In het begin moest ik erg wennen aan de lineariteit maar als je dat kunt accepteren dan staat je een geweldige ervaring te wachten. Jammer dat de meeste websites het niet als een game op zichzelf gereviewed hebben hij is teveel vergelijken met de voorgangers terwijl dit juist een heel ander soort RPG is. Mijn voorlopige conclusie; onderschat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 31 maart 2010 Share Geplaatst 31 maart 2010 Naja, Final Fantasy moet gewoon terug naar de echte turnbased-gameplay. Dat is FINAL FANTASY.. Ik gok erop dat Lost Odyssey het stokje heeft overgenomen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 3 mei 2010 Share Geplaatst 3 mei 2010 Weer eens FF XIII aangeraakt.. Ik moet er bijna van huilen. :( Voel me dus ook best kut, dat die magie van FF is verdwenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 3 mei 2010 Share Geplaatst 3 mei 2010 Hoe komt dat dan Rinus? Ik vind XIII echt één van de betere... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 3 mei 2010 Share Geplaatst 3 mei 2010 Te veel aan cutscenes: Je loopt een stukje en je krijgt al weer een scene. Battlesysteem: Het is gewoon niet hetzelfde als al die andere. Je drukt enkel op auto-battle, soms iets anders. Real Time: Het turnbased is weg. Dus ook de tactiek is foetsie. Overigen: Het speelt gewoon niet zo lekker meer. Lost Odyssey is echt een must-have voor de 'next generation consoles' Heeft alles wat Final Fantasy XIII mist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 8 mei 2010 Share Geplaatst 8 mei 2010 Vind hem kwa spelen ook wel 1 van de slechtste, het ziet er wel weer super uit etc. Hoe zit het trouwens met FF Versus XIII, wat is daar precies de bedoeling van?, vervolg deel ofzo?:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Weer eens gespeeld, moet wederom bijna huilen. Probeer me er toch weer doorheen te worstelen. Gelukkig heb ik FF V en VI via PSN store gekocht, maakt ook weer veel goeds. Later zal ik VII, VIII en IX kopen. Mijn broertje heeft ze allemaal op cd, maar ik ben over weekje huis uit en wil FF-en! :D Nostalgie (L) FF IV complete collection is op PSN Store maar enkel voor PSP :(:(:( Nu hopen dat FF X op psn store komt.. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 FF blijft altijd tof. Vanaf 7 t/m de laatste al meerdere malen uitgespeeld. Eerst zelf 2x, daarna altijd 1x met FAQ (vaak zo'n boek) en wat extra uitgeprint materiaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 19 januari 2012 Share Geplaatst 19 januari 2012 Iemand de demo van FFXIII-2 al gedownload? Heb op youtube stukje zitten kijken en kwam er zo achter dat er een demo van is, zou rond de 2 uur aan materiaal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Didier_Bant Geplaatst 19 januari 2012 Share Geplaatst 19 januari 2012 Iemand de demo van FFXIII-2 al gedownload? Heb op youtube stukje zitten kijken en kwam er zo achter dat er een demo van is, zou rond de 2 uur aan materiaal zijn. Ja vorige week. Opzich vet. Beter in mijn ogen dan FFXIII. Ben wel van plan om deze te gaan halen binnekort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 19 januari 2012 Share Geplaatst 19 januari 2012 Is besteld, Ltd. Edition. Kan niet wachten :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 1 februari 2012 Share Geplaatst 1 februari 2012 Voor de fans; Op de Tokyo Game Show heeft Square Enix bekend gemaakt dat het met een HD-remake van Final Fantasy X naar de PlayStation 3 en PSVita komt. Er hangt nog geen release datum aan de game, maar Square kennende willen ze de game eerst perfect maken en dan pas uitbrengen. Had liever VII gehad, maar dat is volgens de mannen van SE haast onmogelijk. Ach heb eigenlijk liever dat ze ouden delen in HD gaan uitbrengen dan dat ze met flops als XIII aankomen zetten al schijnt XIII-2 wel weer van het oude niveau te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Didier_Bant Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Voor de fans; Had liever VII gehad, maar dat is volgens de mannen van SE haast onmogelijk. Ach heb eigenlijk liever dat ze ouden delen in HD gaan uitbrengen dan dat ze met flops als XIII aankomen zetten al schijnt XIII-2 wel weer van het oude niveau te zijn. Ik las het idd. Zeer vet. Nu nog 9 en 12 erbij dan ben ik meer dan tevreden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 14 februari 2012 Share Geplaatst 14 februari 2012 Ik zou ook liever VII zien. Al is IX nog altijd mijn favoriet. Ben zelf nu begonnen met XIII-2 en moet zeggen dat hij wel bevalt. Durf hem zelfs wel pittig te noemen. Weer veel uurtjes speelplezier :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 14 februari 2012 Share Geplaatst 14 februari 2012 Heb de demo wel gedownload toen die net uit was maar nog helemaal niet gespeeld. Moet XIII ook nog uitspelen maar zit daar in het laatste hoofdstuk en dan XIII-2 maar halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 18 februari 2012 Share Geplaatst 18 februari 2012 Caius, wat een kut ventje zeg. Echt beresterk. Eerst maar beetje meer lvlen en de andere werelden ontdekken en wat Fragments zoeken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 18 februari 2012 Share Geplaatst 18 februari 2012 Final Fantasy X is mijn favoriet. :$ YUNA (L) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 13 juli 2012 Share Geplaatst 13 juli 2012 (bewerkt) FF XIII nog niet uitgespeeld(Laatste chapter). FF XIII-2 nog niet gekocht. FF XIII-3 zo goed als aangekondigd. FF Versus XIII uh? FF XIV PC al 2 jaar uit, PS3 komt ooit nog? FF 10 PS3 HD gaat blijkbaar nog heel lang duren. Waarom eigenlijk zoveel delen van XIII maken, gewoon poging tot redden van een iets wat mislukt deel? Zit de laatste paar dagen weer IX te spelen nadat ik deze 2 jaar terug eens had gekocht in de Store voor een 10tje, gelukkig heb ik VII/VIII nog werkend op CD.;c y_Tq67-2d8E (d) 13 juli 2012 bewerkt door Cerebral Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 21 augustus 2012 Share Geplaatst 21 augustus 2012 FF XIII-3 zo goed als aangekondigd. Waarom eigenlijk zoveel delen van XIII maken, gewoon poging tot redden van een iets wat mislukt deel? Komt er nu nog een deel van :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 X-2 had niet gehoeven, maar een HD re-make van X is gewoon goud waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Als hij ook voor de Xbox zou komen zou ik hem sowieso kopen. Geweldig spel(X dus). Daarnaast sluit ik me aan wat die gast boven mij zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mav Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Ik vind FF ook achteruit gaan na FF X. Voor mij was dat turnbased systeem hetgene wat mij in eerste instantie zo aantrok tot Final Fantasy. Het gejammer om Final Fantasy XIII is -vind ik- echter deels onterecht want had dat spel een andere titel gedragen was het voor velen een schot in de roos geweest, maar omdat het het FF-label draagt vinden de meesten het maar niets. Vroeger in ieder geval vele uren achter mijn playstation gehangen met allerhande Final Fantasy's. Die nemen ze mij toch niet meer af :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 FFX was degene die ik het meeste speelde. Dus als hij uit is op de ps3 zal ik het weer veel spelen :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Ik vind FF ook achteruit gaan na FF X. Voor mij was dat turnbased systeem hetgene wat mij in eerste instantie zo aantrok tot Final Fantasy. Het gejammer om Final Fantasy XIII is -vind ik- echter deels onterecht want had dat spel een andere titel gedragen was het voor velen een schot in de roos geweest, maar omdat het het FF-label draagt vinden de meesten het maar niets.XII vond ik persoonlijk beter dan X, maar dat zal ook deels komen door X-2. XIII was ook gewoon een (hele)goede game, maar het was de titel Final Fantasy na al die voorgaande versies niet waardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten