Dost Geplaatst 28 mei 2010 Share Geplaatst 28 mei 2010 AL slaat de pitcher niet maar een DH (designated hitter), dit is iemand die niet hoeft te spelen, maar alleen moet slaan. In de NL slaat de pitcher ook gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 28 mei 2010 Share Geplaatst 28 mei 2010 Oh, zo. Hoe zat het nou met de regel dat een pitcher moet slaan? Eén van de twee Leagues heeft die regel, dus als die thuis spelen moet een team uit de andere League zich aanpassen neem ik aan? Want ik zag Sabathia laatst slaan, dat doen ze niet vrijwillig lijkt me...:P Juist. Bij de thuisspelende ploeg gelden de regels m.b.t. Pitcher wel of niet slaan. Dit geld ook voor de play-offs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 mei 2010 Share Geplaatst 28 mei 2010 Ik vind het veel leuker dat de pitcher gewoon moet slaan, krijg je nog eens prachtige situaties zoals een grandslam homerun van Brad Penny en Mat Latos die laatst tegen de Giants voor de enige run zorgde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 28 mei 2010 Share Geplaatst 28 mei 2010 En Lincecum was een maand geledne ook sick :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 28 mei 2010 Share Geplaatst 28 mei 2010 Klopt. Maar de kans op blessures is ook groter omdat ze niet gewend zijn om dagelijks over de honken te lopen. Yankees hadden dat in 2008 met Wang, die was toen de ace van de Yankees. Wedstrijd in Houston en hij kwam op de honken en bij de draai naar van honk 3 naar home brak die ze voet. Sindsdien is die nooit meer op ze oude niveau teruggekomen (speelt nu bij Washington volgens mij). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2010 Cardinals@Cubs nu live op ESPN, schijnt een 'rivalry' te zijn. Hup Cardinals. Pujols slaat 2 man binnen, 0-2 derhalve met 0 man uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 28 mei 2010 Share Geplaatst 28 mei 2010 Ai, de Indians moeten tegen NYY, gaat niet veel worden :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 30 mei 2010 Share Geplaatst 30 mei 2010 Beetje laat maar, Woow! Perfect game, 17x gebeurd ofzo in geschiedenis van MLB. Dallas Braden ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 mei 2010 Share Geplaatst 30 mei 2010 Je loopt alweer 'achter', gisteren heeft namelijk uberheld Roy 'Doc' Halladay de twintigste perfect game gegooid in de historie van de MLB. Ook voor het eerst sinds 130 jaar ofzo dat we perfect games in een jaar hebben en we hebben ook al een no-hitter gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 30 mei 2010 Share Geplaatst 30 mei 2010 De indians kunnen het blijkbaar wel, afgelopen nacht gewonnen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 31 mei 2010 Share Geplaatst 31 mei 2010 Je loopt alweer 'achter', gisteren heeft namelijk uberheld Roy 'Doc' Halladay de twintigste perfect game gegooid in de historie van de MLB. Ook voor het eerst sinds 130 jaar ofzo dat we perfect games in een jaar hebben en we hebben ook al een no-hitter gehad. Zeg het vandaag pas voor het eerst, Waarom zie ik dat weer zo laat. Haha. die van Braden vond ik mooier omdat die op moederdag was en zijn moeder is overleden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 31 mei 2010 Share Geplaatst 31 mei 2010 Vannacht voor de 30e keer gewonnen na alweer een belangrijke rol voor catcher Nick Hundley, we gaan goed zo. @JesseNL ik vond die van Braden ook mooier, met zijn achtergrond erbij en hij heeft natuurlijk ook niet de kwaliteiten die Roy Halladay wel heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 1 juni 2010 Share Geplaatst 1 juni 2010 Heb met mn pa nog wat rondgekeken en waarschijnlijk gaan we in Augustus naar een wedstrijd van de Mets tegen de Phillies. Lijkt me wel vet :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 juni 2010 Share Geplaatst 2 juni 2010 Moet haast wel een toffe ervaring worden, mooi stadion en twee mooie teams tegen elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2010 War een schande gisteren bij Detroit...:( 9e inning, 2 man uit, de 3e wordt uitgegooid en alleen de scheids ziet het niet. Het kostte Galarraga een perfect game. http://mlb.mlb.com/video/play.jsp?content_id=8631587 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 3 juni 2010 Share Geplaatst 3 juni 2010 Ist echt? Dat is wel zwaar lelijk, maarja zou ook wel sick zijn als er 3 perfect games in 2 maanden gegooid zouden worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 3 juni 2010 Share Geplaatst 3 juni 2010 Zo dan voel je je wel genaaid, met 1 volle stap uit. Wat vinden jullie trouwens van Hughes? Gister ze 7e overwinning behaald, eindelijk weer is een pitcher (sinds Pettitte) van de eigen farm bij de Yanks. Edit: Griffey Jr. announces his retirement. Mariners star ends career after 630 career home runs. http://mlb.mlb.com/news/article.jsp?ymd=20100602&content_id=10725878&vkey=news_mlb&fext=.jsp&c_id=mlb Mag toch hopen voor het honkbal dat hij nooit heeft gebruikt. Pure top hitter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 juni 2010 Share Geplaatst 3 juni 2010 Ik hoop dat ze vanavond beslissen om Galarraga alsnog zijn perfect game toe te kennen. Ook jammer dat een legende als Ken Griffey er een punt achterzet, maar dat is misschien wel t beste zo. Sterke pitcher die Hughes, al schijt ik zeven kleuren voor Roy Halladay vanavond xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fellaini Geplaatst 3 juni 2010 Share Geplaatst 3 juni 2010 Verschrikkelijke call was het. Het was niet eens close. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 juni 2010 Share Geplaatst 3 juni 2010 Is er honkbal live op vanavond? Bij ESPN? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2010 Is er honkbal live op vanavond? Bij ESPN? Neuh, helaas. Vannacht wel. 01:00 Live Milwaukee at Florida - MLB Another top matchup from Major League Baseball. 04:00 Live Atlanta at LA Dodgers - MLB Another top matchup from Major League Baseball. Hier, bookmarken ;): http://www.espnamerica.com/portal/systemcontent/tvschedule Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 juni 2010 Share Geplaatst 8 juni 2010 Vanavond het debuut van ubertalent Strasburg, moet tegen de Pirates dus kansen genoeg voor een mooie binnenkomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2010 Gisteren de wedstrijd van de Padres gezien, die wonnen uiteindelijk met 3-1, mede door 2 solo home runs in de 7e inning. Was niet heel erg boeiend verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 juni 2010 Share Geplaatst 8 juni 2010 Klopt ja, maar we winnen onze wedstrijden wel en ik kan wel zeggen dat wij op het moment de revelatie in de MLB zijn dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2010 Hmm, de Nationals hebben al twee keer de eerste pick gehad in de laatste jaren, zijn die zo slecht dan? Ik kende dit team (de naam dan) niet eens, zijn ze verhuisd ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten