Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oh, zo. Hoe zat het nou met de regel dat een pitcher moet slaan? Eén van de twee Leagues heeft die regel, dus als die thuis spelen moet een team uit de andere League zich aanpassen neem ik aan?

Want ik zag Sabathia laatst slaan, dat doen ze niet vrijwillig lijkt me...:P

Juist. Bij de thuisspelende ploeg gelden de regels m.b.t. Pitcher wel of niet slaan. Dit geld ook voor de play-offs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het veel leuker dat de pitcher gewoon moet slaan, krijg je nog eens prachtige situaties zoals een grandslam homerun van Brad Penny en Mat Latos die laatst tegen de Giants voor de enige run zorgde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt. Maar de kans op blessures is ook groter omdat ze niet gewend zijn om dagelijks over de honken te lopen.

Yankees hadden dat in 2008 met Wang, die was toen de ace van de Yankees. Wedstrijd in Houston en hij kwam op de honken en bij de draai naar van honk 3 naar home brak die ze voet. Sindsdien is die nooit meer op ze oude niveau teruggekomen (speelt nu bij Washington volgens mij).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je loopt alweer 'achter', gisteren heeft namelijk uberheld Roy 'Doc' Halladay de twintigste perfect game gegooid in de historie van de MLB. Ook voor het eerst sinds 130 jaar ofzo dat we perfect games in een jaar hebben en we hebben ook al een no-hitter gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je loopt alweer 'achter', gisteren heeft namelijk uberheld Roy 'Doc' Halladay de twintigste perfect game gegooid in de historie van de MLB. Ook voor het eerst sinds 130 jaar ofzo dat we perfect games in een jaar hebben en we hebben ook al een no-hitter gehad.

Zeg het vandaag pas voor het eerst, Waarom zie ik dat weer zo laat. Haha. die van Braden vond ik mooier omdat die op moederdag was en zijn moeder is overleden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vannacht voor de 30e keer gewonnen na alweer een belangrijke rol voor catcher Nick Hundley, we gaan goed zo.

@JesseNL ik vond die van Braden ook mooier, met zijn achtergrond erbij en hij heeft natuurlijk ook niet de kwaliteiten die Roy Halladay wel heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dan voel je je wel genaaid, met 1 volle stap uit.

Wat vinden jullie trouwens van Hughes? Gister ze 7e overwinning behaald, eindelijk weer is een pitcher (sinds Pettitte) van de eigen farm bij de Yanks.

Edit:

Griffey Jr. announces his retirement. Mariners star ends career after 630 career home runs.

http://mlb.mlb.com/news/article.jsp?ymd=20100602&content_id=10725878&vkey=news_mlb&fext=.jsp&c_id=mlb

Mag toch hopen voor het honkbal dat hij nooit heeft gebruikt. Pure top hitter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat ze vanavond beslissen om Galarraga alsnog zijn perfect game toe te kennen. Ook jammer dat een legende als Ken Griffey er een punt achterzet, maar dat is misschien wel t beste zo.

Sterke pitcher die Hughes, al schijt ik zeven kleuren voor Roy Halladay vanavond xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er honkbal live op vanavond? Bij ESPN?

Neuh, helaas. Vannacht wel.

01:00 Live Milwaukee at Florida - MLB

Another top matchup from Major League Baseball.

04:00 Live Atlanta at LA Dodgers - MLB

Another top matchup from Major League Baseball.

Hier, bookmarken ;): http://www.espnamerica.com/portal/systemcontent/tvschedule

Link naar opmerking
Deel via andere websites