Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kwam gisteren naar buiten dat als dit doorgaat voor de Padres, dat er dan van bovenaf eindelijk veranderingen gaan worden doorgevoerd. Het is ook belachelijk dat je een van de beste pitching staffs in de MLB hebt en qua offense dan helemaal niks kan klaarmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze hitting :-D Beter gaat er gewoon een echte firesale plaats vinden, met dit team en deze coach ga je de playoffs ook de komende jaren niet halen. Gyorko, Cashner en Grandal van de huidige spelers houden, de rest kan gewoon weg. Duim nog om dit seizoen de eerste no-hitter van de Padres mogen mee te maken, zou de leed voor een deel verzachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Honkbalstadions hebben stuk voor stuk iets moois he, m.u.v. het Oakland Alameda County Coliseum dan ;c

Sowieso zou ik ooit, als ik genoeg moneys heb, een road trip willen maken langs alle stadions, dromen mag altijd :D

Overigens ben ik al bij White Sox, Cubs en Mets geweest...3-0 baby, ongelooflijk aangezien ze alle drie een negatief record hadden toen ik ging kijken en stuk voor stuk tegen betere teams speelden ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jake Peavy, niet zo best dit seizoen bij de Red Sox maar zal wel iets beter worden in de NL West. Padres zijn weer begonnen aan de jaarlijkse comeback na de ASG, zullen de 70 wins wel alsnog weer gaan aantikken dit jaar. Wordt ons in iedergeval bespaard dat onze offense een van de slechtste ooit is aan het einde van het seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites