Tijn Geplaatst 8 oktober 2011 Share Geplaatst 8 oktober 2011 Die offense van de Phillies :cab: Heb je zo'n geile rotation, verneuk je het zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 9 oktober 2011 Share Geplaatst 9 oktober 2011 Hihi dag Philly :D Ook leuk voor de Brew Crew dat ze door zijn! First playoff win sinds 1982! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 9 oktober 2011 Share Geplaatst 9 oktober 2011 Cards - Brewers nu bezig. Is wel een leuke wedstrijd, staat momenteel 6-8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 9 oktober 2011 Share Geplaatst 9 oktober 2011 Hopen dat de Brewers het vol kunnen houden, als ze thuis maar 2-0 voorkomen dan redden ze het wel denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 9 oktober 2011 Share Geplaatst 9 oktober 2011 Hehe hoop juist dat de Cards nog terug komen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 9 oktober 2011 Share Geplaatst 9 oktober 2011 Mwah nee, zoals ik zei Brewers zijn wel zo'n team dat je het bijna niet kan misgunnen. Cardinals hebben wel wat successen gekend al is de manier waarop ze erin zijn gekomen de Phillies hebben uitgeschakeld wel impressive natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 9 oktober 2011 Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ik gun het de Brewers op zich ook wel, alleen de Cardinals meer omdat ik daar echt al jaren fan van ben :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 9 oktober 2011 Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ja ok dan is de keuze makkelijk gemaakt haha. Mijn teams spelen toch wederom geen rol, naja Frankie Rodriguez dan bij de Brewers als ex-Met en Doug Fister bij de Tigers als ex-Mariner. Dus laat die maar in de WS uitkomen, kan ik toch nog een beetje trots op ze zijn :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Nederland ook gewonnen van Zuid-Korea, huidig Olympisch kampioen, met 5-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ja ik vroeg me al langer af he, waarom hebben ze in vredesnaam besloten die WK te organiseren tijdens de postseason van de MLB? Dat is net zoiets als het organiseren van een WK terwijl er ook nog een CL en EL finale op het programma staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Sowieso is het World Port Tournament op internationaal gebied het grootste want ook op OS zijn er meestal geen MLB spelers volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 In 2013 is weer de World Baseball Classic, dat is het officieuze WK zeg maar waar wel echt alle spelers aanwezig zullen zijn. Toen won NL nog van Dominicaanse Republiek waar Reyes, Marmol en Aybar o.a. meespeelden: http://www.dumpert.nl/mediabase/430171/233b3c79/how_about_this_.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Nou USA had toen ook Ryan Braun, Granderson, Victorino, Wright, Rollins, Longoria, Chipper Jones, Heath Bell en Derek Jeter o.a...echt prospects waren dat niet meer in 2009 ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Historische stunt voor honkballers PANAMA CITY - De Nederlandse honkballers hebben donderdag (plaatselijke tijd) voor een stunt gezorgd door bij het wereldkampioenschap in Panama het nog ongeslagen Cuba te verslaan. Foto: ANP Met deze overwinning plaatste Oranje zich bovendien rechtstreeks voor de finale. Nooit eerder in de 39 edities van het WK lukte het een Europese ploeg om de eindstrijd te bereiken. Nederland won de wedstrijd tegen de Cubanen met 4-1. Eerder op de dag was Oranje in Panama ook te sterk voor Australië. De verregende ontmoeting met de Australiërs werd in een 2-1 overwinning omgezet. Slechts 3,5 uur later volgde de wedstrijd tegen de Cubanen. Ook deze grootmacht in het honkbal werd door de ploeg van bondscoach Brian Farley verslagen. Eerder dit WK boekte Oranje ook als zeges op titelverdediger Amerika en olympisch kampioen Zuid-Korea. Nederland kan een medaille bij het WK al niet meer ontgaan. In 2005 en 2007 waren de mannen al redelijk dicht bij een plek op het podium, maar toen eindigde de ploeg beide keren op de vierde plaats. Wat een helden _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 14 oktober 2011 Voor het eerst sinds 1938 een Europees team in de finale :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Brew Crew trekt het weer gelijk en de Tigers leven nog steeds. Al hadden de Tigers wel een dosis geluk zeg met die hit die van het 3e honk afstuiterde zeg :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Als ik tijd heb ga ik zaterdagnacht misschien wel ff kijken, volg de Nederlandse competitie soms ook een beetje. Jammer dat spelers uit de MLB (toch?) niet meedoen, maar WK blijft WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 15 oktober 2011 Share Geplaatst 15 oktober 2011 Cardinals nu op 3-2 gekomen :D:banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 15 oktober 2011 Share Geplaatst 15 oktober 2011 Wie gaan er straks kijken? (d) Om 23:45 begint de uitzending op Ned 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 15 oktober 2011 Share Geplaatst 15 oktober 2011 Begint de finale dan? Ik had door gekregen 2 uur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 15 oktober 2011 Share Geplaatst 15 oktober 2011 Ja, wss begint het pas om 2:30 ofzo... Ja daaaaaggg laat dan maar he. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Pff nog niet begonnen.. Kut regen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Mmmmm maar ff kijken dan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Heldendom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Achja vanaf kwart voor 5 zat ik er doorheen ;e Maarja wel lekker hoor:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten