Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

Beste pitcher die er is. Hopelijk kan hij het dit jaar ook in de Play-offs laten zien zoals vorig jaar een Bumgarner de Giants droeg naar de overwinning. Blijft toch een minpuntje met hem.

Giants weer een typisch odd-year. Veel blessures en alles loopt net even wat minder. Volgend jaar maar weer knallen. Denk dat het grootste probleem dit jaar met name de Outfield was met Pence die eigenlijk bijna niet zichzelf is geweest en de rest ook niet echt constant is geweest zoals het jaar ervoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postseason:

AL Wildcard: hou.png&h=20&w=20 Houston Astros - nyy.png&h=20&w=20 New York Yankees (6 oktober)

AL Division Series #1: tex.png&h=20&w=20 Texas Rangers - tor.png&h=20&w=20 Toronto Blue Jays (8 t/m 14 oktober)

AL Division Series #2: kc.png&h=20&w=20 Kansas City Royals - Winnaar AL Wildcard (8 t/m 14 oktober)

NL Wildcard: chc.png&h=20&w=20 Chicago Cubs - pit.png&h=20&w=20 Pittsburgh Pirates (7 oktober)

NL Division Series #1: nym.png&h=20&w=20 New York Mets - lad.png&h=20&w=20 Los Angeles Dodgers (9 t/m 15 oktober)

NL Division Series #2: stl.png&h=20&w=20 St. Louis Cardinals - Winnaar NL Wildcard (9 t/m 15 oktober)

Winnaars naar Championship Series, die zijn van 16 t/m 25 oktober. World Series van 27 t/m 4 november.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunde de Astros ook de overwinning. Zaad Yankees. Nu dus Royals - Astros in de ALDS.

Sla vannacht maar even over, al is dat gezien beide starting pitchers erg lastig. Maarja, vrijdagnacht Royals en die spelen daarna nog minstens twee keer, dus bewaar ik mijn energie daar maar voor. ;c

bewerkt door Richarð.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunde de Astros ook de overwinning. Zaad Yankees. Nu dus Royals - Astros in de ALDS.

Sla vannacht maar even over, al is dat gezien beide starting pitchers erg lastig. Maarja, vrijdagnacht Royals en die spelen daarna nog minstens twee keer, dus bewaar ik mijn energie daar maar voor. ;c

Arrieta weer vies goed. Vanavond een game die ik wel even kan kijken, namelijk de Rangers tegen de Blue Jays. Leuke pot, ben benieuwd met Price tegen Gallardo. Begint half 10 NL-se tijd als het goed is. Morgen ook twee die 's avonds in NL te bekijken zijn.

't Wordt een mooi weekend :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rangers - Blue Jays om 21:30 (FoxSports 4) en Royals - Astros (FoxSports 8) om 1:30. [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; :)

Ja prima avondje. Laat ik nou morgen vrij zijn :D

Vrijdag om half 7 al Astros-Royals geloof ik.

Heb trouwens MLB TV. Ideaal hoor, beneden op een Apple TV-kastje en daarnaast op de PlayStation of mobiel/browser/tablet :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand Dodgers-Mets gekeken net? Wat vonden jullie van die call in de 7e inning? Ik als leek vind het belachelijk dat zo'n poging om een double play te voorkomen keihard wordt beloond, terwijl hij zelf het honk ook niet eens aanraakt. In plaats van mogelijk einde inning en 2-1 voor de Mets, nu 2-2 en 1 out met eerste en tweede honk bezet en uiteindelijk 5-2 Dodgers in dezelfde inning. Cruciaal punt in de wedstrijd en ik ben wel benieuwd wat mensen met meer kennis van het spelletje en de regels hiervan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand Dodgers-Mets gekeken net? Wat vonden jullie van die call in de 7e inning? Ik als leek vind het belachelijk dat zo'n poging om een double play te voorkomen keihard wordt beloond, terwijl hij zelf het honk ook niet eens aanraakt. In plaats van mogelijk einde inning en 2-1 voor de Mets, nu 2-2 en 1 out met eerste en tweede honk bezet en uiteindelijk 5-2 Dodgers in dezelfde inning. Cruciaal punt in de wedstrijd en ik ben wel benieuwd wat mensen met meer kennis van het spelletje en de regels hiervan vinden.

Vreemde zaak idd. Je kan het als een player interference zien, omdat Utley doelbewust Tejada probeert te raken. Maar, aangezien Utley niet uit was op het tweede honk, is hij nog onderdeel van het spel en mag hij dus de tweede honkman, die in zijn ogen 'in de weg staat' omver sliden. Dat is namelijk toegestaan, als de loper van mening is dat de honkman in de weg staat om het honk te bereiken, mag je hem een beuk geven. Denk dat dat het is.

Neemt niet weg dat het behoorlijk smerig is en iedereen met gezond verstand kan zien dat het niet het doel van Utley was om het honk te raken, maar de umpires kijken puur naar de feitelijke call op dat moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net even het moment gekeken, want heb de wedstrijd niet gezien. Ik vind zelf dat Utley de fout in gaat. A. Hij zet de sliding al te laat in, want hij mist compleet het honk. Zijn sliding is rechts van het honk en dat is punt B. Als je een sliding maakt om "in te zijn," moet je richting het honk glijden en niet richting de man. Je ziet nu dat hij doelbewust naar de man glijdt, omdat hij weet dat 'ie uit* is en probeert de double play te voorkomen, omdat dan de run binnenkomt.

*Bleek later in te zijn, maar dat ziet Utley zelf niet op dat moment.

[MENTION=3381]Edwin[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; en [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; voor de uitleg. Daarbij vind ik de uitleg van Richard (punt B) de meest logische. Maar wat ik alsnog niet snap is dat Utley toch nog in is terwijl (ook) hij het honk nooit heeft geraakt. Mijn gedachte is dat hij, omdat hij uiteindelijk wegloopt, meer dan een meter van het pad afwijkt en dus automatisch uit zou moeten zijn. Maar misschien slaat dat nergens op, dat weet ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; en [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; voor de uitleg. Daarbij vind ik de uitleg van Richard (punt B) de meest logische. Maar wat ik alsnog niet snap is dat Utley toch nog in is terwijl (ook) hij het honk nooit heeft geraakt. Mijn gedachte is dat hij, omdat hij uiteindelijk wegloopt, meer dan een meter van het pad afwijkt en dus automatisch uit zou moeten zijn. Maar misschien slaat dat nergens op, dat weet ik niet.

Zal wel dead ball zijn, omdat het spel stil ligt vanwege de blessure en de challenge van Dodgers manager.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal wel dead ball zijn, omdat het spel stil ligt vanwege de blessure en de challenge van Dodgers manager.

Maar hij staat op en rent gelijk weg na die sliding, lijkt me niet dat in die twee seconden al duidelijk is dat Tejada serieus geblesseerd is of dat er gelijk een challenge is aangevraagd. Hoe dan ook een aparte situatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel vreemd dat de Mets niet hebben besloten om onder protest door te spelen, weet alleen niet of dit mogelijk was op basis van die beelden. Heb namelijk het idee dat met die Review er puur en alleen gekeken is naar of Utley op de call save of uit was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar hij staat op en rent gelijk weg na die sliding, lijkt me niet dat in die twee seconden al duidelijk is dat Tejada serieus geblesseerd is of dat er gelijk een challenge is aangevraagd. Hoe dan ook een aparte situatie.

Hij loopt weg, omdat hij ervan uitgaat dat 'ie uit is. Heb het niet live gezien, dus weet niet wat er meteen daarna gebeurde, maar in de samenvatting volgt meteen de challenge van Don Mattingly, dus ging ervan uit dat dat meteen erna was. En het is zeker een aparte situatie.

Wel vreemd dat de Mets niet hebben besloten om onder protest door te spelen, weet alleen niet of dit mogelijk was op basis van die beelden. Heb namelijk het idee dat met die Review er puur en alleen gekeken is naar of Utley op de call save of uit was.

Ja, want daar ging de challenge over. Mattingly vroeg hem namelijk aan. Die wilde dat Utley save was, omdat de 2B Umpire hem out gaf.

bewerkt door Richarð.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij loopt weg, omdat hij ervan uitgaat dat 'ie uit is. Heb het niet live gezien, dus weet niet wat er meteen daarna gebeurde, maar in de samenvatting volgt meteen de challenge van Don Mattingly, dus ging ervan uit dat dat meteen erna was. En het is zeker een aparte situatie.

Ja, want daar ging de challenge over. Mattingly vroeg hem namelijk aan. Die wilde dat Utley save was, omdat de 2B Umpire hem out gaf.

Even terug gekeken en het duurde wel een minuut of 3. Eerst 80 herhalingen en de blessure behandeling en daarna pas de challenge. Nu ik het nog een keer heb gezien en op jouw punt A uit je eerste post heb gelet zier het er nog lelijker uit. Jammer dat de knie van Tejada niet harder in zijn gezicht kwam. EvilSmile.gif.pagespeed.ce.UjKg82nnzE.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites