Jeroen. Geplaatst 28 april 2015 Share Geplaatst 28 april 2015 3-0. Loopt prima tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Washington :-D 9-1 na 2e inning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Oakland eindelijk eens een zeer degelijke pot gespeeld (y) (y) (y) Gray beetje lastige start maar stond daarna te beesten _O_ Reddick ook lekker on fire de laatste tijd _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Heerlijke avond voor mijn fantasy team met MadBum en Gray, pleister op de wond voor weer een erbarmelijke wedstrijd van de kant van de Padres bullpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Washington :-D 9-1 na 2e inning. En dan uiteindelijk nog winnen door een 3-run HR in de 9de inning. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 april 2015 Auteur Share Geplaatst 29 april 2015 Washington :-D 9-1 na 2e inning. http://mlb.mlb.com/mlb/gameday/index.jsp?gid=2015_04_28_nynmlb_miamlb_1&mode=box#gid=2015_04_28_wasmlb_atlmlb_1&mode=box Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 En WEEEEEEEEEER de bullpen die de hele meuk verneukt ;e ;e ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 april 2015 Auteur Share Geplaatst 30 april 2015 96 punten in de fantasy vandaag, ik sta nu zelfs zo ver voor dat ik best wel eens zou kunnen winnen. Keuchel met 28 punten, Zimmerman met 18 en Cabrera met 15. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 96 punten in de fantasy vandaag, ik sta nu zelfs zo ver voor dat ik best wel eens zou kunnen winnen. Keuchel met 28 punten, Zimmerman met 18 en Cabrera met 15. Ga je wel winnen. Ik heb namelijk belachelijk veel blessures steeds. Eerst Holland, toen Wainwright en nu Escobar weer geraakt door een bal, Pujols die DTD is... :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 En WEEEEEEEEEER de bullpen die de hele meuk verneukt ;e ;e ;e Die ken ik ook, Padres nu weer vier runs tegen gehad door de fucking bullpen waarvan drie door Kimbrel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 Salami van Ryan Braun, genieten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 Die ken ik ook, Padres nu weer vier runs tegen gehad door de fucking bullpen waarvan drie door Kimbrel.Niet gezond dit jaar hoor :cab: Otero, O'Flaherty, Cook, Clippard. Kunnen er allemaal geen reeeeeeeeeeeeet van. BoMel blijft ze er elke keer maar in pleuren ;e Zal blij zijn als Doolittle weer terug is als closer in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 mei 2015 Share Geplaatst 1 mei 2015 Gisteren over de gehele dag -1 punt gepakt. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 1 mei 2015 Gisteren over de gehele dag -1 punt gepakt. ;e Ik zag het, niet echt handig als je pitchers -9 en -19 scoren, hahaha. Maar je speelt tegen mij, je zult vast wel winnen na correctie :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 mei 2015 Share Geplaatst 1 mei 2015 Ik zag het, niet echt handig als je pitchers -9 en -19 scoren, hahaha. Maar je speelt tegen mij, je zult vast wel winnen na correctie :mrgy: Dan mag er nog wel een wonder gebeuren. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 mei 2015 Share Geplaatst 2 mei 2015 Joc Pederson : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2015 Dan mag er nog wel een wonder gebeuren. ;c Ik sta 100 punten voor, dat ga zelfs ik niet weggeven denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Ik sta 100 punten voor, dat ga zelfs ik niet weggeven denk ik. Toch nog gister de dagzege gepakt. For what it's worth. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2015 Je mag 'm hebben ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Player of the Month; AL: Nelson Cruz; Seattle Mariners, Outfielder NL: Adrian Gonzalez, Los Angeles Dodgers, First Baseman Pitcher of the Month; AL: Dallas Keuchel, Houston Astros, 3-0 NL: Gerrit Cole, Pittsburgh Pirates, 4-0 Rookie of the Month; AL: Devon Travis, Toronto Blue Jays, Second Baseman NL: Alexs Guerrero, Los Angeles Dodgers, Infielder/Outfielder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 5 mei 2015 Zo, meteen een dikke voorsprong te pakken, dankzij drie uitstekende pitchers (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Greg Holland weer terug en meteen weer een save. 5 uit 5 nu. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 mei 2015 Share Geplaatst 9 mei 2015 Bryce Harper met een 2-Run Walk-off Home Run. Z'n 6de Home Run in 3 wedstrijden. Baas. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 10 mei 2015 Share Geplaatst 10 mei 2015 Nou, de A's weer een schandalige vertoning vannacht :r :r :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 mei 2015 Share Geplaatst 10 mei 2015 [twitter]597270848521654272[/twitter] [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten