Jasper_PSV Geplaatst 14 augustus 2006 Share Geplaatst 14 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? En waar bestellen jullie meestal jullie shirtjes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hardcore Hooligan Geplaatst 14 augustus 2006 Share Geplaatst 14 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Barcelona thuis Brazilie thuis (Pelé) PSV thuis PSV uit Chelsea thuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tha_playah Geplaatst 14 augustus 2006 Share Geplaatst 14 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Arsenal thuis/uit Nog met dreamcast sponser Arsenal thuis van vorig jaar Boavista thuis Liverpool thuis feyenoord thuis Lyon thuis PSG thuis Italie Uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kristian Geplaatst 14 augustus 2006 Share Geplaatst 14 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? owke ik noem ze allemaal wel ff op. figo, zidane : real madrid babel : ajax cech : chelsea shevchenko : ac milan beckham : engeland ronaldinho : barcelona gerrard : liverpool C. ronaldo : man utd en messi dan argentinie. ze zijn nep, maar wel mooi en ook veel goedkoper ;):P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 augustus 2006 Share Geplaatst 14 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Bij mijn ouders, als ze naar het buitenland gaan om goedkope rotzooi te halen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoKer Geplaatst 14 augustus 2006 Share Geplaatst 14 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Frankrijk: Henry Arsenal: 2x Henry Man utd: geen naam Inter milaan: Geen naam Argentinie: Tevez Ajax: Geen naam allemaal thuis shirtjes man utd en frankrijk zijn nep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jasper_PSV Geplaatst 14 augustus 2006 Share Geplaatst 14 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Bij mijn ouders, als ze naar het buitenland gaan om goedkope rotzooi te halen ;) Ja maar in de meeste steden vind ik niks, ben deze vakantie in Valencia, Monaco en Rome geweest en alleen neppers gevonden of Juve shirts in Rome :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kristian Geplaatst 14 augustus 2006 Share Geplaatst 14 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? de echte shirtjes zijn zo belachelijk duur, rond 50 euro's. de neppe zitten meestal bij de 15 euro's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 augustus 2006 Share Geplaatst 14 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Ja en als je ff realistisch bent, wat heeft het dan voor nut een tiental origionele shirts te kopen voor zulke bedragen? Want wanneer draag je nou een voetbalshirt? Ik alleen als ik ga trainen ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shefkee Geplaatst 14 augustus 2006 Share Geplaatst 14 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Ja en als je ff realistisch bent, wat heeft het dan voor nut een tiental origionele shirts te kopen voor zulke bedragen? Want wanneer draag je nou een voetbalshirt? Ik alleen als ik ga trainen ofzo. Zovaak. Als ik ga voetballen en soms ook gewoon naar school. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank Geplaatst 14 augustus 2006 Share Geplaatst 14 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Ja en als je ff realistisch bent, wat heeft het dan voor nut een tiental origionele shirts te kopen voor zulke bedragen? Want wanneer draag je nou een voetbalshirt? Ik alleen als ik ga trainen ofzo. Zovaak. Als ik ga voetballen en soms ook gewoon naar school. Naar school niet. Wel gewoon in mijn vrije tijd en als ik ga voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 14 augustus 2006 Share Geplaatst 14 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Ja en als je ff realistisch bent, wat heeft het dan voor nut een tiental origionele shirts te kopen voor zulke bedragen? Want wanneer draag je nou een voetbalshirt? Ik alleen als ik ga trainen ofzo. Trainen, vakantie, weekends. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jasper_PSV Geplaatst 14 augustus 2006 Share Geplaatst 14 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Of als ik en wat maten gaan voetballen op een veldje ofzo, maar het is ook gewoon leuk om te hebben, ofniet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Status Quo Geplaatst 14 augustus 2006 Share Geplaatst 14 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Ik bestel ze altijd bij de clubwebsite via de clubshop. Dat van Sampdoria wordt meer dan waarschijnlijk m'n nieuwste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kristian Geplaatst 15 augustus 2006 Share Geplaatst 15 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Of als ik en wat maten gaan voetballen op een veldje ofzo, maar het is ook gewoon leuk om te hebben, ofniet? met echte shirts of neppe??? Als je met echte shirts gaat voetballe dan heb je kans dat die snel stuk gaat, en zeg dan maar dag tegen je shirt van 50 euro. Dat heb je minder dan met een neppe shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 15 augustus 2006 Share Geplaatst 15 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Een shirt is toch om aan te doen of niet, plus echte shirts zijn van veel betere kwaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kristian Geplaatst 15 augustus 2006 Share Geplaatst 15 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? dat valt soms wel tegen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoKer Geplaatst 15 augustus 2006 Share Geplaatst 15 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Maar ik draag liever een orginele omdat dat veel leuker en stoerder is dan zo'n neppe kan je tenminste laten zien dat je ook echt voor die club bent want anders koop je er niet een van 50 euri. als ik een goedkoop shirtje koop dan kijk ik niet vaak naar de club alleen naar de speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 15 augustus 2006 Share Geplaatst 15 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? dat valt soms wel tegen hoor. Dan doe je er hele rare dingen mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Status Quo Geplaatst 15 augustus 2006 Share Geplaatst 15 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? dat valt soms wel tegen hoor. Dat valt helemaal niet tegen. Het is vrij simpel, al mijn neppe truitjes houden maximum 1 jaar, dan gaat de kwaliteit zienderogen achteruit. Mijn truitje van Celtic bijvoorbeeld heb ik nu al 3 jaar, dat is nog net hetzelfde als toen ik het aankocht. Komt nog eens bij dat die neppe truitjes meestel geen echt clublogo hebben, maar gewoon een slecht aangenaaid figuurtje. Het is eigenlijk allemaal vrij lachwekkend, die neppshirt-commerce. In italië hing er op de markt nog een shirt van Real Madrid met Owen erachter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jasper_PSV Geplaatst 15 augustus 2006 Share Geplaatst 15 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Maar ik draag liever een orginele omdat dat veel leuker en stoerder is dan zo'n neppe kan je tenminste laten zien dat je ook echt voor die club bent want anders koop je er niet een van 50 euri. als ik een goedkoop shirtje koop dan kijk ik niet vaak naar de club alleen naar de speler Ik hoef ook nog niet per se voor die club te zijn, zoals de shirts van Monaco en Atletico vind ik prachtig maar om te zeggen dat ik echt fan ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 augustus 2006 Share Geplaatst 15 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Haal shirts meestal via internet of in de winkel. Heb zelf niet echt veel shirts, 4 echte en een fan-shirt.. Glasgow Rangers Celtic Flamengo Ierland _O_ Vitesse fan shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Milan Geplaatst 15 augustus 2006 Share Geplaatst 15 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? NEP: Bayern München - Roy Makaay Liverpool - Milan Baros Zweden - Ibrahimovic ECHT: Feyenoord (Dat zwart/grijze shirt van een paar jaar geleden) Joegoslavië EURO 2000 - Milosevic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn Geplaatst 15 augustus 2006 Share Geplaatst 15 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Als we alleen de echte shirts mee tellen: Barcelona Thuis Ajax Thuis Ajax Uit, dit seizoen Brazilië WK 2006 Nederland EK 2000 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 15 augustus 2006 Share Geplaatst 15 augustus 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Ajax uit, die beetje groene Ajax thuis, toen nog met kraag(van der vaart) Engeland thuis van ek2004 NL uit van dit wk NL thuis van vorige ek dat was 't volgens mij.. en nog wat neppe: cambiasso(inter) toni(italie) shevchenko(chelsea) kaka(milan) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten