WiWa Geplaatst 29 april 2009 Share Geplaatst 29 april 2009 Echt; AZ-shirt (donkerblauw) van Huysegems. Denk van eerste jaar dat hij er was, seizoen 03/04 dus. Rode Duivels-shirt van Huysegems, gedragen door hemzelf in z'n eerste interland. Misschien volgend seizoen, als Stein er nog speelt, z'n wit van Genk met z'n naam & nummer. En dan ook eindelijk eentje van Standard, maar dan moet ik eens in de buurt van de fanshop zijn. Fake; Chelsea (nog met Emirates denk ik) met mijn naam & geboortejaar als nummer erop, gekocht in Mallorca met een eticket "Real fake" :D Achteraf spijt van clubkeuze en nummer (had liever 13 gehad). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 2 mei 2009 Share Geplaatst 2 mei 2009 Juve shirt van vorig jaar Italia uit shirt van het Ek08 of Wk06, Weet niet meer zo precies Heb ook nog een oud liggen van FCB en nog eentje van Beckham in United tijd :) Wel fake denk ik van Beckham Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GameF Geplaatst 2 mei 2009 Share Geplaatst 2 mei 2009 Nederlands Elftal eigen naam #9 echt FC Dordrecht eigen naam #1 echt FC Barcelona Lionel Messi #10 echt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GameF Geplaatst 3 mei 2009 Share Geplaatst 3 mei 2009 boee. :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst 12 mei 2009 Share Geplaatst 12 mei 2009 Weer 2 shirts erbij. in Italie het AS Roma thuisshirt gehaald. weet iemand toevallig welk lettertype de bedrukking van AS Roma is? en anders ergens waar ze hem waarschijnlijk met de goede bedrukking kunnen doen? en via de Albert Heijn actie voor Spieren voor Spieren heb ik het Sparta Rotterdam shirt bemachtigd gesigneerd door spelers:banana:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FoW Geplaatst 15 mei 2009 Share Geplaatst 15 mei 2009 Ajax herdenkingsshirt aan 'De Meer' met namen van legendarische spelers op de witte vlakken. Ajax thuis, weet niet meer welk seizoen (ABN-Amro) Man Utd: Nistelrooy met lange mouwen (Vodafone) Man Utd: Beckham (Vodafone) Man Utd: Ronaldo (Vodafone en AIG) Engeland: Beckham (italiaans fake, maar wel mooi) Volgende aankoop wordt shirtje van Iniesta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 15 mei 2009 Share Geplaatst 15 mei 2009 [spoiler=Italia uit] [spoiler=Beckham shirt, Man united, #7] [spoiler=Del Piero, Italia thuis (Oud),#10] [spoiler=Juve shirt] [spoiler=Oud Brugge shirt] Heb ook nog een shirt van Barca van paar jaar terug & fake van Charisteas van het Ek ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 16 mei 2009 Share Geplaatst 16 mei 2009 Ik heb er een stuk of 50 als ik het goed gok, als ik meer tijd heb zal ik deze post editten en de lijst er neer zetten. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 17 mei 2009 Share Geplaatst 17 mei 2009 Arnout, Italia uit, is toch van dit jaar he? :") Dat is echt een geweldig shirt. btw, ook fan van Italia en Juve? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 17 mei 2009 Share Geplaatst 17 mei 2009 Jah maar ik heb hem vorig jaar in de zomer gehaald dus ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 17 mei 2009 Share Geplaatst 17 mei 2009 Jah maar ik heb hem vorig jaar in de zomer gehaald dus ;e Lucky, ik zoek hem overal maar vind alleen thuisshirt, die ik al heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 17 mei 2009 Share Geplaatst 17 mei 2009 Ik heb hem in Italie zelf gehaald ; Daar hadden ze alleen maar uitshirts ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwinn Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 http://www.thefootballshirt.com/productsdetail.php?item_id=224 De shirts van deze site zien er aardig echt uit, maar zijn ze dat wel want ze kosten maar 10 pond + 8 pond verzendkosten. Dat kan toch haast niet, ook al is het het einde van het seizoen. Iemand ervaring met deze site? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 In het gewone Random Chit chat staat een heel appart topic over die site.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Heeft iemand hier toevallig een AS Roma shirt bedrukt in NL? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Ik kan Argentinië 1986, Italië thuis 2006 en Man City thuis 07/08 aan het lijstje toevoegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwinn Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 In het gewone Random Chit chat staat een heel appart topic over die site.. Ik zie het, bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst 5 juni 2009 Share Geplaatst 5 juni 2009 Samen met 2 vrienden doen ik altijd met CM 01/02 een challenge met FC Porto, Sporting en Benfica en nou hadden we het idee om een shirt te kopen van die clubs, dus ik kan binnenkort een FC Porto shirt toevoegen aan mijn collectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 juni 2009 Share Geplaatst 5 juni 2009 Feyenoord 99/00 (handtekening Tomasson), 03/04, 04/05, 05/06 (Rugnummer 2 + Östlund), 06/07 (Rugnummer 14 + Pardo), 07/08 (Rugnummer 22 + Bruins), 08/09 (uit) (Rugnummer 26 + Janota) Onder mijn Feyenoordvrienden sta ik daarom ook wel bekend als 'De Vloek van het Shirt'... Espanyol uit 06/07 Barcelona thuis 05/06 (Rugnummer 10 + Ronaldinho) Frankrijk 2000 Brazilië 2006 (handtekening Ronaldinho) Oranje 2004 - 2006 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
raouls Geplaatst 17 juni 2009 Share Geplaatst 17 juni 2009 FC Volendam Nederlands elftal RKC Waalwijk Sparta Praag Slovan Liberec Atletico Madrid Rushden & Diamonds Werder Bremen 1. FC Köln Borussia Dortmund Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 18 juni 2009 Share Geplaatst 18 juni 2009 Feyenoord alle thuisshirts vanaf 2004 tot heden en 2 uitshirts Fiorentina Spanje Real Madrid Barcelona Juventus FC Bayern Argentinië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom Geplaatst 18 juni 2009 Share Geplaatst 18 juni 2009 Feyenoord 99/00 (handtekening Tomasson), 03/04, 04/05, 05/06 (Rugnummer 2 + Östlund), 06/07 (Rugnummer 14 + Pardo), 07/08 (Rugnummer 22 + Bruins), 08/09 (uit) (Rugnummer 26 + Janota) Onder mijn Feyenoordvrienden sta ik daarom ook wel bekend als 'De Vloek van het Shirt'... Mijn broertje en ik hebben ook zoiets, hij heeft een shirt met Greene en ik met Vincken .... Maarja niet zoveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 18 juni 2009 Share Geplaatst 18 juni 2009 Origineel: Genk thuis 06/07: Mijn naam met nr. 21 Genk thuis 08/09: Zonder naam Genk uit 01/02 (denk ik): Zonder naam AS Roma thuis 08/09: Totti #10 Portugal thuis 08/09: Zonder naam Namaak: Portugal thuis van 2004 (Nuno Gomes en C. Ronaldo) Italie thuis van 2000 (Del Piero), 2002(Totti) en 2006(Totti) Iets speciaals van Nakata bij Bolton voor €2:D AS Roma thuis van 2001 ofzo(Totti) Nu wil ik nog een AUCGS shirt kopen maar ik twijfel nog welke ploeg. Ik wil dan Marcolinhoo mat #77 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 18 juni 2009 Share Geplaatst 18 juni 2009 Ik heb deze: [spoiler=Ibrahimovic, Inter Milan 08-09] [spoiler=Torres, Spanje] [spoiler=Ajax, Zonder naam, 08-09] En deze ga ik sowieso nog kopen: [spoiler=Kaka, Real Madrid 09-10]Ga hem laten bedrukken met Kaka;) [spoiler=Robben, Nederland] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 18 juni 2009 Share Geplaatst 18 juni 2009 Dat Real shirt is 08/09. 09/10 is zoals Ajax-uit 09/10 maar dan wit met zwarte Adidas strepen en gele dunne lijntjes ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten