Geplaatst 25 februari 201015 jr. Voorbereiding 2e seizoen PSG: Veel jonge spelers zijn ook voor reserveteam beschikbaar, zodat ze aan speelminuten toekomen. Ik probeer er ook een paar te verhuren op het moment. Even screens van de aankopen: [spoiler=Aankopen] 525.000, Fairly Good signing 550.000, Fairly Good signing (kreeg ik aangeboden) 325.000, Quality signing (huidige eerste keeper) 1.300.000, Fairly Good signing (1 van de uitblinkers in het eerste seizoen) 850.000, Fairly Good signing (kreeg ik aangeboden) 5.500.000, Quality signing 6.750.000, Good signing (aanbevolen door Haruna) 7.000.000, Good signing Ben bezig met [spoiler=huidige transfers] Bod 2.100.000 geaccepteerd, Quality signing Bod 3.500.000 geaccepteerd, Good signing Bod 17.500.0000, 4 sterren (beter dan quality signing) ---> vervanger Giuly Ben op dit moment ook bezig Giuly te verkopen (te oud), misschien later ook nog Coupet/Ceara, maar dat weet ik nog niet zeker..
Geplaatst 25 februari 201015 jr. Je hebt opvallende transfers gedaan en geen standaard transfers. Ik zou misschien ook makalele gaan verkopen. 8
Geplaatst 25 februari 201015 jr. Je hebt opvallende transfers gedaan en geen standaard transfers. Ik zou misschien ook makalele gaan verkopen. 8 Is inderdaad ook behoorlijk oud, maar is nog wel mijn captain.. Twijfel eraan of mijn team het leuk vindt als ik hem verkoop ;)
Geplaatst 25 februari 201015 jr. Is inderdaad ook behoorlijk oud, maar is nog wel mijn captain.. Twijfel eraan of mijn team het leuk vindt als ik hem verkoop ;) Ah dat begrijp ik, maar ik zal hem dan als reserve houden en wel zijn captain gebeuren weg halen. Armand sakho of Chantome kunnen gerust ook wel captain worden:thumb:
Geplaatst 25 februari 201015 jr. 4e seizoen met Ajax. Wilde een zo'n 'Nederlands' mogelijk team samenstellen. DM: Stekelenburg (Vermeer) VR: van der Wiel (Janmaat) VC: Boularouz (Blind) VC: Bruma (Heitinga) VL: Emanuelson (N. Kuiper) MC: de Zeeuw (R. Sneijder) MC: Schaars (Anita) AMR: Afellay (Beerens) AMC: W. Sneijder (Aissati) AML: van der Vaart (Zeegelaar) SP: Huntelaar (Zeefuik) 1e seizoen: 2e, bekerfinale (verloren), halve finale Euro cup 2e seizoen: kampioen, bekerfinale (verloren), halve finale Champions League 3e seizoen: kampioen, bekerwinnaar, finale champions League (verloren) Huidig seizoen: ongeslagen 1e na 20 wedstrijden. Gemiddelde van 4 doelpunten per wedstrijd en pas 3 tegen. Nog actief in de beker en CL. Huntelaar en Sneijder samen verantwoordelijk voor 50 doelpunten in de competitie.
Geplaatst 25 februari 201015 jr. Wat een fantastische team zeg:clap: Is Bruma zo goed dat hij Heitinga op de bank houd? Ik zou graag een screen van hem willen 9
Geplaatst 25 februari 201015 jr. Geweldig! Allemaal Nederlanders (behalve Aissati??)!! Van der Vaart, Sneijder & Huntelaar terug in de Eredivisie, het zou wat zijn zeg ;sm; Je hebt er echt een prachtig team van gemaakt. 9,5
Geplaatst 26 februari 201015 jr. Erg leuk, dat Ajax elftal! Toch zeker wel een 9 waard (y) • Millwall begin seizoen 13/14 Reserves:
Geplaatst 26 februari 201015 jr. Wat een fantastische team zeg:clap: Is Bruma zo goed dat hij Heitinga op de bank houd? Ik zou graag een screen van hem willen 9 Thanks! Heb Bruma in de winterstop van seizoen 1 gehaald en mede door blessures van Vertonghen en Alderweireld eigenlijk hele 2e seizoensheft gespeelt. Seizoen 3 de speler met de meeste wedstrijden en op alle belangrijke punten beter dan Heitinga en Boularouz. Werd begin seizoen 4 door assistent trainer (jaja) René Meulensteen bestempeld als belangrijkste speler. Zal vanavond even een screen posten.
Geplaatst 26 februari 201015 jr. Begin seizoen 3 met Ajax. Ik wilde graag een team neerzetten dat op de Nederlanse velden overheerst. En in Europa leuk kan meekomen. DM: Stekelenburg/Areola VR: Corluka/Van der Wiel VC: Miranda/Van Damme VC: Subotic/ Blind VL: Diego Renan/Anita VMC: Moussa Sissoko/Enoh MC: Hernanes/R. Sneijder MC: Veloso/De Zeeuw AML: Di Maria/Aisatti AMR: Suarez/Salvio SP: Dzeko/Castillion Seizoen 1: Kampioen,Beker,Halve finale Europa League Seizoen 2: Kampioen,Beker,Kwart finale Champions League Seizoen 3: Staat op het punt van beginnen en ik schat mijn kansen erg hoog in.
Geplaatst 26 februari 201015 jr. Thanks! Heb Bruma in de winterstop van seizoen 1 gehaald en mede door blessures van Vertonghen en Alderweireld eigenlijk hele 2e seizoensheft gespeelt. Seizoen 3 de speler met de meeste wedstrijden en op alle belangrijke punten beter dan Heitinga en Boularouz. Werd begin seizoen 4 door assistent trainer (jaja) René Meulensteen bestempeld als belangrijkste speler. Zal vanavond even een screen posten. Ben benieuwd ernaar :mrgy: @ Goodfella Wat een helden team met Millwall zeg:clap: Carlos vela:mrgy: 9 @ Nelus Je hebt voor Nederlandse velden goede en potentiële spelers gehaald. 8
Geplaatst 26 februari 201015 jr. Millwal ziek team gek, een 9 :clap: --------------------------------------------------------------------- NET BEGONNEN :$. - & ja ik doe altijd veel transfers in het begin :). Ik heb nu Dawson en Woodgate voor in totaal +/- 15 miljoen verkocht, dus dat scheelt alweer. ;)
Geplaatst 27 februari 201015 jr. Ben benieuwd ernaar :mrgy: @ Goodfella Wat een helden team met Millwall zeg:clap: Carlos vela:mrgy: 9 @ Nelus Je hebt voor Nederlandse velden goede en potentiële spelers gehaald. 8 Hierbij de screen van Bruma!
Geplaatst 28 februari 201015 jr. In 3 jaar bijna al zijn stats 5/6 omhoog. Dat lijkt me toch niet erg logisch.
Geplaatst 28 februari 201015 jr. Als het geen cheat is, is hij heldig omhoog gegaan zeg:< Logisch dat hij Heitinga uit de basis houdt:checkit:
Geplaatst 28 februari 201015 jr. City begin seizoen 3 ik weet het ik zal niet de 1e zijn die zijn city hier post maja:P vorig jaar CL, premier league en league cup gewonnen, fa cup finale na strafschoppen verloren dit seizoen tot nu toe community shield en europese supercup gewonnen [spoiler=city][ATTACH]1858[/ATTACH]
Geplaatst 28 februari 201015 jr. @ Leomessi 8 wel heldige spelers alleen jammer dat je weinig engelse in je team heb maar hoeveel geld heb je wel niet uitgegeven aan je selectie?
Geplaatst 28 februari 201015 jr. @ Leomessi 8 wel heldige spelers alleen jammer dat je weinig engelse in je team heb maar hoeveel geld heb je wel niet uitgegeven aan je selectie? in de selectie heb ik van de 23 spelers idd maar 6 engelsen. heb dan wel young gekocht maar verder vind ik dat er weinig engelse toppertjes te halen zijn met city. en ik heb idd wel beejte veel uitgegeven. ruim 300 miljoen uitgaven, en 80 miljoen inkomsten:whistle: (in 3 seizoenen, maar club blijft gezond doordat die gekke arabier er om de paar maanden weer geld in stopt;))