Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eigen Producties

Pater Noster

Aanbevolen berichten

Download kan voor een minuutje ff niet werken, moest ff iets nog updaten.

Tof dat jullie het een kans geven trouwens. De kans dat jullie het vet vinden is niet erg groot schat ik, maar ik hoop dat het tegendeel waar is.

EDIT: Iets langer dan een minuutje blijkbaar. Dropbox zegt dat het uploaden van de geupdate versies over een minuut klaar is vanaf nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, Utotri, ik heb 7 nummers geluisterd. En eerlijk gezegd heb ik niet echt behoefte om verder te luisteren. Ik vind het iets te 'krakerig' en dan ook een beetje te snel eigenlijk. Iets rustigers was beter geweest, dit maakt het te druk imo. Wel mooi dat er soms ook nog een beetje melodieën inzaten zoals bij Vierendelen, want verder vond ik het een beetje eentonig. Hopelijk heb je er wat aan, nouja als jij het zo mooi vindt, moet je het natuurlijk zo houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik weet niet wat je normaliter luistert, maar ik heb een hele sterke voorkeur voor Lo-Fi, compleet overstuurde gitaren vol distortion en allerhande minimalisme met een grote rol voor dronemuziek, dus dat verklaart de krakerigheid en de eentonigheid. Maar toch, mijn dank dat je de moeite hebt genomen om het een kans te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan snap ik het volkomen. Dubstep en hip-hop is meestal heel helder geproduceerd en als je dat gewend bent klinkt mijn muziek waarschijnlijk als dronken gelul dat nergens over gaat. Tegengesteld vind ik hip-hop meestal veel te 'gemaakt' en dubstep gewoon simpelweg ontzettend saai en inhoudsloos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ook begonnen met eigen nummertjes maken. Ik houd echter niet een bepaalde muziekstijl aan ofzo, maak gewoon wat ik wel leuk vind klinken. Verwacht er echter niet teveel van hoor :P Ben nog aan het leren en klinkt hier en daar waarschijnlijk nog wat amateuristisch, maar ik vind het gewoon leuk om zo bezig te zijn :P En het plaatje heb ik met paint gemaakt, alleen maar om de video niet de hele tijd zwart te laten :D

[YOUTUBE]ncddtlLSLbg[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]l1EEkcQXZBU[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]25_Qd49VE9M[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]CbRLWlnX_00[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Derde nummer is inderdaad de beste. Het klinkt me allemaal wel te veel als MIDI (wat een min of meer ook is) om er echt van te kunnen genieten, maar je bent wel lekker bezig.

Het is inderdaad ook midi :P Ken wel een paar mensen bij mij op school, misschien die is "gebruiken" om wat te spelen (gitaar en bas bijvoorbeeld) Bedankt dat je de moeite hebt genomen om te luisteren :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is goed :)

Iemand die vaak met teksten voor liedjes aan de slag is? Probeer dat af en toe weleens zelf, geleid door mijn eigen gevoelens. Vaker liefdesverdriet dan geluk ;) Maar er komen altijd alleen maar van die zoetsappige clichès op papier te staan. Lijkt echt nergens op dus.

Iemand die betere ervaringen en/of tips heeft? Ik ben benieuwd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is goed :)

Iemand die vaak met teksten voor liedjes aan de slag is? Probeer dat af en toe weleens zelf, geleid door mijn eigen gevoelens. Vaker liefdesverdriet dan geluk ;) Maar er komen altijd alleen maar van die zoetsappige clichès op papier te staan. Lijkt echt nergens op dus.

Iemand die betere ervaringen en/of tips heeft? Ik ben benieuwd :)

Niemand?? :oops:

Link naar opmerking
Deel via andere websites