Niels Geplaatst 10 augustus 2012 Share Geplaatst 10 augustus 2012 Gesigneerd. :) Lekker hoor :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 10 augustus 2012 Share Geplaatst 10 augustus 2012 (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Kon me vandaag weer niet bedwingen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Morgen weer even langs de HMV denk ik, met de Engelse prijzen is het een stuk interessanter om cd's te kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 Kasabian - Velociraptor! The Gaslight Anthem - American Slang Pulp - Different Class Franz Ferdinand - Franz Ferdinand en Blur - Parklive gepreordert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 en Blur - Parklive gepreordert Heb je die al gezien? Ik niet iig, maar lijkt me zeker wel vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 Heb je die al gezien? Ik niet iig, maar lijkt me zeker wel vet. Heb ze zelf zondag mogen zien, de DVD met de beelden komt pas in november uit. De liedjes zelf staan volgens mij al op iTunes of dat gebeurd morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 29 augustus 2012 Share Geplaatst 29 augustus 2012 Toch maar twee albums gehaald om mezelf te trakteren nadat ik gisteren mijn rijbewijs heb gehaald: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 30 augustus 2012 Share Geplaatst 30 augustus 2012 Gefeliciteerd met je rijbewijs! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 30 augustus 2012 Share Geplaatst 30 augustus 2012 Dankje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 11 september 2012 Share Geplaatst 11 september 2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 11 september 2012 Share Geplaatst 11 september 2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Vandaag weer even in de stad geweest en dan kan ik er weer niet vanaf blijven De deluxe editie van: En de normale edities van: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 29 september 2012 Share Geplaatst 29 september 2012 The Andlers en Bon Iver waren duur >< Liet ze uit Amerika komen maar moest COD kosten betalen :@ Bestelde samen met een vriend, en die kocht Grizzly Bear op goud vinyl waardoor we over de 100$ uit kwamen. Tering, uitverkocht bij de presale al, lekker zeldzame plaat dus. Had ik ook wel willen hebben, maar eerst moet ik Yellow House nog van ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 6 oktober 2012 Share Geplaatst 6 oktober 2012 Get Well Soon - The Scarlet Beast O'Seven Heads Geweldige video erbij trouwens! : En: Two Door Cinema Club - Beacon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 6 oktober 2012 Share Geplaatst 6 oktober 2012 Hij is binnen hoor! Gisteren gekregen voor m'n verjaardag, enorm blij mee. The Script - #3 Deluxe Version Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 27 november 2012 Share Geplaatst 27 november 2012 Nieuwe downloads, maar even muziek terug wat belangrijker maken in mn leven. Muse - The 2nd Law Godspeed! You Black Emperor - 'Allelujah! Don't Bend! Ascend! Amenra - Mass V Ufomammut - ORO Opus Alter Neurosis - Honour Found In Decay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 Nieuwe downloads, maar even muziek terug wat belangrijker maken in mn leven. Godspeed! You Black Emperor - 'Allelujah! Don't Bend! Ascend! Nice! Na paar keer luisteren is die voor mij toch wel uitgegroeid tot album van het jaar. Wel één van hun mindere trouwens, maar ze hebben dan ook alleen maar geweldige albums uitgebracht. Houd je een beetje van Mono? Hun nieuwe album, For My Parents, is ook schitterend, wel iets meer richting ambient. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 Nice! Na paar keer luisteren is die voor mij toch wel uitgegroeid tot album van het jaar. Wel één van hun mindere trouwens, maar ze hebben dan ook alleen maar geweldige albums uitgebracht. Houd je een beetje van Mono? Hun nieuwe album, For My Parents, is ook schitterend, wel iets meer richting ambient. Ah cool, wist niet eens dat Mono een nieuw album had. Thanks voor de tip, straks ook even binnenhalen. 'Ashes In The Snow' is een van m'n favoriete nummers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Dankjewel Sinterklaasje :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Vanavond voor (verlate) Sinterklaasavond dit pareltje gekregen. Één van de beste albums van 2012 naar mijn mening. Mumford & Sons - Babel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Die had ik zelf al meteen bij de release gekocht, goede cd, absoluut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 En weer een nieuwe CD: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Kendrick Lamar - good kid, M.a.a.D city Let's see what all the fuzz is about Xanopticon - Liminal Space Xanopticon - Même Mage [EP] Xanopticon - The Silver Key EP [EP] Xanoptican/Eitherherd - Novus Ordo Seculorum [EP] Kende enkel losse tracks van Xanoptican en dat beviel wel, dus even wat meer gedownload. Nine Inch Nails - The Downward Spiral Klassieker, dus schande dat ik die nog nooit beluisterd had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Heb mezelf weer verwend: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten