Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Nieuwe aanwinsten

Aanbevolen berichten

jf-pbx-300x300.jpg

antlers2.jpg

1300071274-the_who-tommy-1969.jpg

4415509.jpg

The Andlers en Bon Iver waren duur >< Liet ze uit Amerika komen maar moest COD kosten betalen :@ Bestelde samen met een vriend, en die kocht Grizzly Bear op goud vinyl waardoor we over de 100$ uit kwamen. Tering, uitverkocht bij de presale al, lekker zeldzame plaat dus. Had ik ook wel willen hebben, maar eerst moet ik Yellow House nog van ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe downloads, maar even muziek terug wat belangrijker maken in mn leven.

Godspeed! You Black Emperor - 'Allelujah! Don't Bend! Ascend!

Nice! Na paar keer luisteren is die voor mij toch wel uitgegroeid tot album van het jaar. Wel één van hun mindere trouwens, maar ze hebben dan ook alleen maar geweldige albums uitgebracht.

Houd je een beetje van Mono? Hun nieuwe album, For My Parents, is ook schitterend, wel iets meer richting ambient.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nice! Na paar keer luisteren is die voor mij toch wel uitgegroeid tot album van het jaar. Wel één van hun mindere trouwens, maar ze hebben dan ook alleen maar geweldige albums uitgebracht.

Houd je een beetje van Mono? Hun nieuwe album, For My Parents, is ook schitterend, wel iets meer richting ambient.

Ah cool, wist niet eens dat Mono een nieuw album had. Thanks voor de tip, straks ook even binnenhalen. 'Ashes In The Snow' is een van m'n favoriete nummers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kendrick Lamar - good kid, M.a.a.D city

Let's see what all the fuzz is about

Xanopticon - Liminal Space

Xanopticon - Même Mage [EP]

Xanopticon - The Silver Key EP [EP]

Xanoptican/Eitherherd - Novus Ordo Seculorum [EP]

Kende enkel losse tracks van Xanoptican en dat beviel wel, dus even wat meer gedownload.

Nine Inch Nails - The Downward Spiral

Klassieker, dus schande dat ik die nog nooit beluisterd had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites