frietsaus Geplaatst 18 juli 2011 Share Geplaatst 18 juli 2011 Een tik is dat, en voor nieuwe cd's is dat niet duur. Zitten 3 dubbelaars bij :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Final Frontier Oordeel? Ik vind 'm wel wat hebben, maar niet zo sterk als Matter of Life and Death, die ik nog wel eens luister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Een tik is dat, en voor nieuwe cd's is dat niet duur. Zitten 3 dubbelaars bij :) Ik heb dezelfde tik. Ookal kan ik een cd tweedehands echt goedkoop krijgen dan nog kijk ik rond of ik hem nieuw voor misschien een paar euro meer kan krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 21 juli 2011 Share Geplaatst 21 juli 2011 Vinyl :< De nieuwe Bon Iver lag ook nog bij Plato, was te me toch iets te duur Nice! Toevallig heb ik die ook een paar weken terug bij men vader op zolder gevonden. Binnenkort weer eens naar de pelgrimshoeve. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 21 juli 2011 Share Geplaatst 21 juli 2011 Oeh, Rumours stond vandaag op bij de FRS. Blijft een waanzinnig werkstukje. Heb aldaar voor de lieve som van 1,25 The Southern Harmony and Musical Companion van The Black Crowes aangeschaft. Belachelijk goedkoop voor zo'n goede plaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Mocht een kijkje nemen in de LP-verzameling van m'n oom, de dubbele mocht ik meenemen. Het resultaat: [spoiler="nieuw"] Heb nog niet alles geluisterd, maar ben er erg blij mee. Nitty Gritty Dirt Band is een aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Dat zijn toch leuke platen Richard :- D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Vind ik ook! Toch word ik liever Bene genoemd ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Haha, faal :whistle: Geen idee hoe ik die fout kon maken, sorry Bene! ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Grinderman - Grinderman 2 op vinyl Arctic Monkeys - Suck it and See Arctic Monkeys - Whatever people... Blur - The Great Escape LCD Soundsystem - LCD Soundsystem The Strokes - Is this it? The Last Shadow Puppets - The Age of the Understatement Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Nice._O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Nice._O_ Vooral die plaat van Grinderman was echt een koopje, 15 euro voor vinyl + cd + poster. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Das wel tof. Heb je toevallig een foto van de poster? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Kapteyn Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 ;_) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erich Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Interpol - Turn on the bright lights Kings of Leon - Aha Shake Heartbrake Opeth - Deliverance Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 Plaatje Deze dus, alleen er staat ipv Grinderman rechts onderin to all our fans, love Grinderman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 Vinyl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Primal Scream presents Screamadelica (CD + Blu-ray) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Vinyl CD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Zullen wij zoenen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Lekker bezig, Hans. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Debonair bezorgt me keer op een keer een erectie die zijn weerga niet kent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 19 augustus 2011 Share Geplaatst 19 augustus 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 19 augustus 2011 Share Geplaatst 19 augustus 2011 Johan, blijft eeuwig zonde dat ze gestopt zijn. Wel een heerlijk label dat Excelsior Recordings, brengen alleen maar goede albums uit laatste jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten