Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

Dat is dus zeker niet het geval. Moet je nagaan. Turkije had 1 miljard euro over om het 1 en ander aan te passen. Hetgeen wat bjk4ever daarnet in zijn teksten opnoemt.

Hier is de officiële site, hier kun je zien welke stadions er zouden komen.

Trouwens, Turkije zal gewoon met al zijn plannen doorgaan. Ze willen namelijk het Turkse voetbal hogerop tillen. Dus die stadions en infrastructuur bla bla zullen allemaal gewonnen komen!

Het enige probleem is nu, er is nu geen deadline. Dus wie weet hoe lang het zal duren...

Stadions: http://www.euro2016adayiturkiye.com/index.php?mid=149

Bereik: http://www.euro2016adayiturkiye.com/index.php?mid=142

Supporters ''ruimte'': http://www.euro2016adayiturkiye.com/index.php?mid=183

Overnachtingen: http://www.euro2016adayiturkiye.com/index.php?mid=150

*Rechtsboven staat een English knop!

EDIT: In de loop van jaren irriteer ik me steeds meer aan Platini en Blatter. Er word inderdaad een vies spelletje gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet om iets uit te lokken he, maar was Turkije niet zo een land waar niet alles gelijk is/was?

Ik ben er niet 100% van op de hoogte, maar dacht zoiets gelezen te hebben.

Ja, gelukkig dat alles in Frankrijk wel gelijk is. Dat zien we duidelijk terug bij de jaarlijkse volksfeesten in de banlieue's waar het traditie is om vrolijk auto's in de fik te steken en te feesten.:clap:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jah en in turkije weet je het nooit!

Met al die idiote Turkse 'supporters'...

Klopt ja, zagen we ook duidelijk bij de finale van de CL in 2005 en finale van de UEFA Cup vorig jaar, ongelooflijke ongeregeldheden en supporters die zomaar het veld opliepen ja. Gelukkig maar dat de fans van bijvoorbeeld Paris SG, Marseille en Nice zulke brave supporters zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet om iets uit te lokken he, maar was Turkije niet zo een land waar niet alles gelijk is/was?

Ik ben er niet 100% van op de hoogte, maar dacht zoiets gelezen te hebben.

Jah en in turkije weet je het nooit!

Met al die idiote Turkse 'supporters'...

Idd frustraties he. Wie de bal kaatst mag hem terugverwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom ga je trippen om mijn post haha.

Kan ik me best voorstellen. Er wordt (volgens hem, ik oordeel niet wie gelijk heeft omdat ik er simpelweg niets over weet) onredelijk over z'n land gesproken, en ik kan me best voorstellen dat hij het jammer vindt dat het EK niet in Turkije wordt gehouden. Ik had precies hetzelfde met het WK in Zuid-Afrika (er was een grote kans dat het naar Marokko ging).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blij dat het iig niet in Turkije is, vind Frankrijk een grotere voetbalnatie en anders was Turkije automatisch gekwalificeerd, nu niet.

Zei je dit ook toen Polen, Oekraine, Zwitserland, Oostenrijk, Zuid-Afrika, Belgie, Nederland, Zuid-Korea, Japan een toernooi mochten organiseren of zeg je dat nu alleen maar? Ik gok het tweede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lyon wil Boumsong en Ederson kwijtJean-Alain Boumsong en Ederson moeten uitkijken naar een nieuwe werkgever. Het duo kreeg van Olympique Lyon te horen dat ze andere oorden mogen opzoeken. Voorzitter Jean-Michel Aulas bevestigde het nieuws intussen.

09/06/2010 03:14 | 0 reacties | 535x gelezen

Boumsong staat sinds 2008 op de loonlijst van Lyon. De club haalde hem destijds weg bij Juventus, maar in Zuid-Frankrijk kon hij nooit overtuigen. Hetzelfde geldt voor Ederson, die in 2008 werd overgenomen van Nice. Voorzitter Aulas bevestigde op de persvoorstelling van Jimmy Briand, die overkomt van Stade Rennes, dat het duo mag vertrekken.

Over de situatie van Cleber Anderson, Kim Källström en Jean Makoun deed de sterke man van Lyon geen uitspraken, maar ook deze drie spelers zullen de Franse club volgens de plaatselijke pers verlaten. Op de interesse van Paris Saint-Germain in Mathieu Bodmer reageerde Aulas erg kort: “Ik heb nog niets gehoord, terwijl ik tijdens Roland Garros naast een bestuurslid van PSG zat.â€

Makoun? Die speelt toch niet slecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites