Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

Paar erg mooie doelpunten gemaakt deze (eerste) speelronde. Afstandschot van Caen, volley uit een corner (volgens mij door Auxerre) en nog een aantal afstandschoten.

PSG zou trouwens wel een nieuwe linksback kunnen gebruiken, speelde niet zijn beste match (mag ik hopen).

Rennais 1-5 (d) Deden vorig seizoen ook lang mee om de prijzen.

Dijon speelde dan ook wel erg drama ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drama? :r 1-1 bij Stade Rennais is echt niet slecht hoor, alleen jammer dat de tegengoal in de 89e minuut viel natuurlijk.

Echt wel ,hoor. Goede ploeg, maar als je zovele miljoenen uitgeeft en jezelf bombardeerd tot dé titelkandidaat nr. 1, moet je winnen van Rennes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol, ze zijn net twee wedstrijden onderweg. Wat denk je dat die spelers elkaar gelijk helemaal blind kunnen vinden. Bovendien speelde Pastore nog steeds niet mee. Zo'n project kost maanden, al dan niet een jaar. Sowieso kijken ze op lange termijn, want ze hebben allemaal spelers gehaald met een grote toekomstperspectief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het spel zal nog niet geweldig zijn, nee. Maar de individuele klasse moet toch komen bovendrijven, en het verschil maken.

Gameiro en Matuidi vielen er later pas in, enkel Menez speelde van de nieuwe transfers denk ik. Pastore zat niet eens in de selectie. Welke individuele klasse moet het verschil dan maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites