Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Willem II

Joost_10

Aanbevolen berichten

Ach, zelf bedreigen ze een wethouder en ze kunnen er weer 15 miljoen tegenaan smijten. Mooi volk hoor, die NAC-fans.

Bedreiging <-> inzamelingsacties

Zoek het verschil.

Je weet zelf ook dat dit nergens op slaat he Gino. Dat er een paar gekken bij lopen betekend echt niet dat wij allemaal geen mooi volk zijn. Daarnaast hebben de NAC-supporters zelf ook geld opgehaald.

:-D

Vorig jaar won Willem II volgens mij 2 keer, dus weet niet:sorry:

Wij wonnen ze alle drie, waarmee ik niet wil zeggen dat het makkelijk ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:-D

Vorig jaar won Willem II volgens mij 2 keer, dus weet niet:sorry:

Lol, je weet niet eens de historie van je eigen club? Vorig jaar drie keer gewonnen en dit seizoen de eerste ook al.

10 jaar geleden ;e oh mijn god. Toen waren jij en ik nog een klein menneke die bij elkaar op de basisschool konden zitten. Bovendien wonnen wij een paar keer van jullie in de laatste jaren dus je kraamt onzin uit. Ik concludeer gewoon uit jouw posts dat je een beetje te veel haat hebt aan Willem II en dan kan ik wel begrijpen ja dat je ons wil zien degraderen. Maar vanwaar al die haat joh? Nergens voor nodig.

Maak niet uit, maar ik loop inmiddels al wel 14 jaar rond bij NAC dus weet er genoeg over. En de haat tegen Willem ll en Feyenoord is inderdaad erg groot, maar dat hoort bij voetbal. En de liefde voor mijn club is inderdaad ook erg groot, gaat zelfs zo ver dat het voor altijd op mijn lichaam staat (Niet stoer bedoeld, maar om aan te geven hoe belangrijk NAC voor mij is). Een seizoen Jupiler zal leuk zijn en daarna gewoon weer de derby's.

Maar als jullie erin blijven, zal dat knap zijn met de huidige stand en selectie in de winterstop. Wil er alleen maar mee zeggen dat ik er niet rouwig om zal zijn als jullie daadwerkelijk eens een keer degraderen.

Je weet zelf ook dat dit nergens op slaat he Gino. Dat er een paar gekken bij lopen betekend echt niet dat wij allemaal geen mooi volk zijn. Daarnaast hebben de NAC-supporters zelf ook geld opgehaald.

Moet ik nu ook alle trieste acties van Willem ll erbij gaan halen? Super vlinders in een vol uitvak gooien is er maar een voorbeeld van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aah, klopt, dat was het jaar daar weer voor dat Willem II 2 keer won.

@alvonac, Willem II is niet mijn club dus dat scheelt weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol. In breda lachen ze nu wel, maar over 2 jaar zitten jullie ook dik in de financiële problemen, net als de rest van NL. Maar dan hebben wij het ergste al gehad en kunnen wij weer lachen. In totaal zijn er tussen ons 139 derby's gespeeld. Wij wonnen er 51 en 33 keer werd het gelijk. Dus zoveel verschil zit er ook weer niet in.

[spoiler=laatste ontmoetingen]

26 september 2010 | nac - Willem II | 2-1 | 2 lucky vrije trappen

5 februari 2010 | Willem II - nac | 1-2 | Duidelijk

8 november 2009 | nac - Willem II | 4-0 | Helemaal duidelijk

23 september 2009 | Willem II - nac | 2-3 | KNVB Beker, laatste minuten verspeelden wij de winst door o.a. penalty | Zéér lucky

5 april 2009 | Willem II - nac | 2-0 | Duidelijk

14 september 2008 | nac - Willem II | 1-3 | Duidelijk

Kortom, hoogmoedswaanzin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond dat Willem II wel een punt verdiende hier. Niet omdat ze de betere waren, maar gewoon vanwege al die inzet om die 1-1 proberen te behouden. En PSV dat juicht alsof ze de Champions League winnen, maar ze scoren in de 93ste minuut tegen de nummer 18 dat met 9 man speelt.;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks om WillemII af te zeiken of PSV op te hemelen, maar PSV heeft dit alleen maar aan zichzelf te danken omdat ze hun kansen niet afmaken. WillemII heeft verder alleen maar voor de goal gelegen op de hoop dat hij voor PSV niet goed valt.

En ik begrijp niet waarom je voor werklust punten verdient?

Rode kaart van Lampi was zeer overdreven van Halilovic was gewoon 'slecht gewisseld'!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks om WillemII af te zeiken of PSV op te hemelen, maar PSV heeft dit alleen maar aan zichzelf te danken omdat ze hun kansen niet afmaken. WillemII heeft verder alleen maar voor de goal gelegen op de hoop dat hij voor PSV niet goed valt.

Rode kaart van Lampi was zeer overdreven van Halilovic was gewoon 'slecht gewisseld'!

PSV heeft amper echte kansen gehad joh. Willem II heeft gewoon prima verdedigd. Dat ze geen kansen creeren klopt inderdaad, maar dat hoeft ook niet als je voorstaat of gelijkstaat. Halilovic slecht gewisseld snap ik dan weer niet;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Serieus man trek je kop van je romp en gooi em van berg dan maak je nog meer sense dan nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites