Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Huistra en Pedersen. Die horen geen stap meer in de Euroborg te zetten. Oprotten en wel nu.

Waarom Huistra? Vorig seizoen heeft hij het uitstekend gedaan, vond iedereen hem een toptrainer. Als je toch op ietmand boos moet worden doe dat dan op de technisch directeur. Ik weet niet wie hij heeft gehaald, maar die komen bij lange na niet in de buurt van degene die weg zijn gegaan? Teixeira, Kwakman, WTF?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pedersen heeft dus nog een contract voor 1 jaar, maar ik mag toch hopen dat de club nu een keer Challaz zegt tegen die klompvoet. Huistra zal ook weg moeten, als ik de verhalen moet geloven is de 'chemie' weg.. Nou en dat is wel te zien op het veld. Niemand doet nog wat voor elkaar. Kan hij vorig jaar nog zo goed hebben gepresteerd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom Huistra? Vorig seizoen heeft hij het uitstekend gedaan, vond iedereen hem een toptrainer. Als je toch op ietmand boos moet worden doe dat dan op de technisch directeur. Ik weet niet wie hij heeft gehaald, maar die komen bij lange na niet in de buurt van degene die weg zijn gegaan? Teixeira, Kwakman, WTF?!

Huistra nooit een goede trainer gevonden hoor. Kwakman was op papier geen verkeerde aankoop, want bij NAC was het altijd een betrouwbare voetballer. Dat Texeira drama is, dat had ik aan het begin van het seizoen al gezien. Verder is de trainer grotendeels verantwoordelijk voor het beleid binnen de ploeg. En heeft dus zeker een grote inspraak om de nieuwe spelers aan te prijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat ik mijn woordkeuze wat veranderen, want ik heb niks van Kwakman in DLD gezien: Ik denk dat hij daar al slecht speelde, aangezien hij bij een laag team al mocht vertrekken. Als hij goed speelde zou hij een waarde hebben en voor een clup als Augsburg is dat ook wat waard lijkt me.

bewerkt door Niels
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben alleen beter materiaal dan RKC als je de clubs uit het linkerrijtje erbij pakt maar ja RKC was de revelatie van het seizoen en dan kan je een keer buiten de boot vallen. RKC is vooral heel slim geweest jullie hebben Texeira zij hebben Nemeth gratis en die is 10 keer zo goed. Jullie hebben Sparv en zij hebben Sno gratis die is ook 10 keer zo goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn ogen zou een plek bij de eerste negen wel kunnen qua selectie, hadden niet veel ingeleverd t.o.v. het jaar ervoor

EHHH???!! :cab:

Matavz, Granqvist dat waren de 2 beste spelers. En dan ook nog Stenman, en ze halen er 3x niks voor terug. Noem het maar niks nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EHHH???!! :cab:

Matavz, Granqvist dat waren de 2 beste spelers. En dan ook nog Stenman, en ze halen er 3x niks voor terug. Noem het maar niks nee.

Sommige mensen vinden Van Dijk een goede verdediger omdat hij 1 wedstrijd tegen Feyenoord goed speelde. Hij mag imo niet eens de schoenen van Granqvist dragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites