Setzzie. Geplaatst 19 april 2012 Share Geplaatst 19 april 2012 Het was wat ik hoor he, heb ook niet altijd gelijk. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Stom ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 Huistra en Pedersen. Die horen geen stap meer in de Euroborg te zetten. Oprotten en wel nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 28 april 2012 Share Geplaatst 28 april 2012 Ik schaam me gewoon niet eens meer voor dit team, zo erg is het al geworden. Dat het gewoon 'normaal' is dat we niet winnen van (met alle respect) De Graafschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 De eerste wedstrijd sinds jaren die echt helemaal nergens meer om ging. En ze spelen al sinds de winterstop alsof het nergens meer over gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 3 mei 2012 Share Geplaatst 3 mei 2012 http://www.nusport.nl/mixed-zone/2801876/pedersen-laat-nijland-stikken.html Hoe zit et met zijn contract? Gaat ie weg na dit seizoen of wordt ie de deur uitgegooid? Wat een achtelijke klompvoet, als nou kon voetballen en doelpuntjes scoorde dan was het nog tot daar aan toe, maar zelfs dat lukt hem niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 3 mei 2012 Share Geplaatst 3 mei 2012 Huistra en Pedersen. Die horen geen stap meer in de Euroborg te zetten. Oprotten en wel nu. Waarom Huistra? Vorig seizoen heeft hij het uitstekend gedaan, vond iedereen hem een toptrainer. Als je toch op ietmand boos moet worden doe dat dan op de technisch directeur. Ik weet niet wie hij heeft gehaald, maar die komen bij lange na niet in de buurt van degene die weg zijn gegaan? Teixeira, Kwakman, WTF?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 3 mei 2012 Share Geplaatst 3 mei 2012 Pedersen heeft dus nog een contract voor 1 jaar, maar ik mag toch hopen dat de club nu een keer Challaz zegt tegen die klompvoet. Huistra zal ook weg moeten, als ik de verhalen moet geloven is de 'chemie' weg.. Nou en dat is wel te zien op het veld. Niemand doet nog wat voor elkaar. Kan hij vorig jaar nog zo goed hebben gepresteerd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 3 mei 2012 Share Geplaatst 3 mei 2012 Waarom Huistra? Vorig seizoen heeft hij het uitstekend gedaan, vond iedereen hem een toptrainer. Als je toch op ietmand boos moet worden doe dat dan op de technisch directeur. Ik weet niet wie hij heeft gehaald, maar die komen bij lange na niet in de buurt van degene die weg zijn gegaan? Teixeira, Kwakman, WTF?! Huistra nooit een goede trainer gevonden hoor. Kwakman was op papier geen verkeerde aankoop, want bij NAC was het altijd een betrouwbare voetballer. Dat Texeira drama is, dat had ik aan het begin van het seizoen al gezien. Verder is de trainer grotendeels verantwoordelijk voor het beleid binnen de ploeg. En heeft dus zeker een grote inspraak om de nieuwe spelers aan te prijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 4 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2012 (bewerkt) Laat ik mijn woordkeuze wat veranderen, want ik heb niks van Kwakman in DLD gezien: Ik denk dat hij daar al slecht speelde, aangezien hij bij een laag team al mocht vertrekken. Als hij goed speelde zou hij een waarde hebben en voor een clup als Augsburg is dat ook wat waard lijkt me. 4 mei 2012 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 (bewerkt) Heb vannacht gehoord dat Luciano met de vriendin van Holla lag te neuken, terwijl Huistra de vrouw van Luciano pakte. Heujj, weer verloren. Toppertjes. 6 mei 2012 bewerkt door Setzzie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 Haha, was je zat Frankie? Lees net op twitter dat Renze de Vries is overleden. 81 jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Haha, nee toevallig niet. Maar het verbaast me sowieso niet dat Luciano en de vriendin van Holla hierbij betrokken waren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Gaat Holla nog steeds met die Isabel dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Yup. Dus daarom verbaast me het niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Die had ze nog niet gehad zeker dan.. Dan ist idd logisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Jullie kunnen weer rustig gaan slapen, Pietertje is ontslagen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Was er voor Huistra meer uit te halen? Ik kijk weinig Groningen, maar ik heb niet het idee dat Groningen zo'n goede selectie heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Ik vind van niet de Groningen supporters vinden van wel. Gewoon een hele matige elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 In mijn ogen zou een plek bij de eerste negen wel kunnen qua selectie, hadden niet veel ingeleverd t.o.v. het jaar ervoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Ze hebben alleen beter materiaal dan RKC als je de clubs uit het linkerrijtje erbij pakt maar ja RKC was de revelatie van het seizoen en dan kan je een keer buiten de boot vallen. RKC is vooral heel slim geweest jullie hebben Texeira zij hebben Nemeth gratis en die is 10 keer zo goed. Jullie hebben Sparv en zij hebben Sno gratis die is ook 10 keer zo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 In mijn ogen zou een plek bij de eerste negen wel kunnen qua selectie, hadden niet veel ingeleverd t.o.v. het jaar ervoor EHHH???!! :cab: Matavz, Granqvist dat waren de 2 beste spelers. En dan ook nog Stenman, en ze halen er 3x niks voor terug. Noem het maar niks nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 EHHH???!! :cab: Matavz, Granqvist dat waren de 2 beste spelers. En dan ook nog Stenman, en ze halen er 3x niks voor terug. Noem het maar niks nee. Sommige mensen vinden Van Dijk een goede verdediger omdat hij 1 wedstrijd tegen Feyenoord goed speelde. Hij mag imo niet eens de schoenen van Granqvist dragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Matavz is in mijn ogen goed vervangen voor Texeira, maar was idd Granqvist en Stenman vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Dit is toch wel weer zonnig nieuws op deze regenachtige dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten