Basiztaz Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Hopelijk is dat nieuwe shirt snel te koop! Wat een geil shirt man_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Gewonnen ja.:) En idd prijsje, beker+FCG shirt(helaas oude) en 50 euro voor de fanshop.:D Haha okeej dan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Matavz 94e minuut, krijgt de bal perfect van Tadic, springt op en neemt de bal op de borst aan. Staat volledig ongedekt dus heeft alle tijd om een hoek uit te kiezen en hij ramt em kiezelhard in de kruising. Het stadion barst uit zn voegen en het Europees voetbal is binnen. Ow nee, kut, hij produceerde een slap kopballetje. :( Damn, het had zo mooi kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Vanavond met de auto richting Almelo. Ben benieuwd wat het wordt. Sowieso dikke haat aan dat kunstgras, das echt een nadeel. Ik teken voor een 1-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Ik twijfel nog, opzich is het best leuk om met een mannetje of 20 naar Almelo te reizen en daar in de kroeg te kijken. Het is 75 minuten rijden, maar aangezien ik weinig hoop heb ik een goede afloop twijfel ik. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Wegereef als scheids ;e Die man kan er niks van. We hebben het altijd lastig uit bij Heracles, dus we mogen blij zijn met een gelijkspel. We gaan hier niet winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Toch leuk, sta op de FCG website. Maar over de wedstrijd, gelijkspel moeten we tevreden mee zijn denk ik. Kunnen we het thuis afmaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Kieftenbeld ;e Enevoldsen ;e;e;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Kieftenbeld. Nog erger dan Breukers. Maar ik verheug me nu al op lachman;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Dan kun je je lang gaan verheugen, maar die zit mooi op het bankje. Hiariej rechtsback en Holla als CM. Slecht zeg, verdiende overwinning voor Heracles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Idd Harrie zal wel rechtsback gaan en Holla dan Centraal, hopen dat Matavz weer kan spelen want die Bacuna is wel een luie donder hoor. Rent alleen maar als het niet moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Bacuna was afgelopen zondag de beste man imo die het meeste liep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Hij loopt veel ja, maar wel dom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Heb een spectaculaire wedstrijd gezien, maar met een matig FC Groningen. Toch zie ik ons zondag wel winnen van dit Heracles. Was prima vertoeven op de hoofdtribune, heb me niet ingehouden bij de goals. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Bacuna vind ik juist steeds beter worden, heb de laatste tijd wel wat kritiek gehad maar speelde zondag en in mindere mate gisteren als 1 van de beteren hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 2-0 Groningen! Gelukkig maar, Heracles in Europa kan echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Gefeliciteerd jongens. Waren twee leuke wedstrijden om te zien.(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Wie zet er binnenkort zo'n mooie houten naaimachine bij Mark Jan Fledderus in de tuin. #groher Kudo's naar Mario. Wat een ontzettend irritant ventje is dat zeg. Maar we door:D Nu op naar Ado! Tering zeg, heb 3 keer men boxer kunnen vervangen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Die Sparv is ook irritant hoor, met al die overtredingen en dan gaan klagen dat hij, na 30 overtredingen, uiteindelijk een gele kaart krijgt. Die was meer dan terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Overdrijven Richard. Sparv had na zijn eerste gele kaart geen overtreding meer gemaakt. Matige scheids trouwens. Maar goed, na die 2-1 had zakte mijn vertrouwen wat in, maar gelukkig naar de finale van de play-offs waar ADO wacht. Zonder Sparv moeten we het uit maken en wellicht zonder Hiariej. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Overdrijven Richard. Sparv had na zijn eerste gele kaart geen overtreding meer gemaakt. Matige scheids trouwens. Maar goed, na die 2-1 had zakte mijn vertrouwen wat in, maar gelukkig naar de finale van de play-offs waar ADO wacht. Zonder Sparv moeten we het uit maken en wellicht zonder Hiariej. Ben benieuwd. Ik had het ook over z'n eerste gele kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Die scheidsrechter moet zich echt gaan schamen, wat een belachelijk optreden. Floot alles kapot, deelde kaarten uit waarvan je dacht 'niks aan de hand' en gaf geen kaart op de momenten waar het wel moest. Verder was het een zeer matige wedstrijd, Groningen wilde wel maar was niet fel genoeg terwijl Heracles wel fel speelde maar niks klaar kon spelen. Uiteindelijk wel een terechte overwinning geboekt door een goede tweede helft, nu op naar ADO. Denk dat ik donderdag maar naar Den Hag af reis. Vandaag ook weer positief verrast door nummer 48 Virgil van Dijk, aan het begin van dit seizoen vond ik het maar niks, maar hij heeft zich echt ontwikkelt: kopsterk, verliest weinig duels etc. Het grootste verdedigende talent Luis Pedro moet zelfs voor hem wijken, dat zegt wel veel. Snap dit niet RKC hem zo makkelijk heeft laten gaan. Trouwens die Fledderus mag een enkeltje naar zwarte zee, misselijk ventje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Sjonge jonge, wat heb ik me kapot geérgerd aan die Fledderus zeg. Ongelooflijk, je zo tegen je voormalige werkgever je zo te misdragen. Onnodig spannend gemaakt nog, stom van Sparv zeg.;e Tadic weer 2 assists, echt wat een held. Die ene truc._O_ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Tadic kan nog maar zo een schorsing aan z'n broek krijgen en dan mist hij 't tweeluik met ADO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten