Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Matavz 94e minuut, krijgt de bal perfect van Tadic, springt op en neemt de bal op de borst aan. Staat volledig ongedekt dus heeft alle tijd om een hoek uit te kiezen en hij ramt em kiezelhard in de kruising. Het stadion barst uit zn voegen en het Europees voetbal is binnen.

Ow nee, kut, hij produceerde een slap kopballetje. :(

Damn, het had zo mooi kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie zet er binnenkort zo'n mooie houten naaimachine bij Mark Jan Fledderus in de tuin. #groher

Kudo's naar Mario.

Wat een ontzettend irritant ventje is dat zeg.

Maar we door:D Nu op naar Ado! Tering zeg, heb 3 keer men boxer kunnen vervangen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overdrijven Richard. Sparv had na zijn eerste gele kaart geen overtreding meer gemaakt. Matige scheids trouwens.

Maar goed, na die 2-1 had zakte mijn vertrouwen wat in, maar gelukkig naar de finale van de play-offs waar ADO wacht. Zonder Sparv moeten we het uit maken en wellicht zonder Hiariej. Ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overdrijven Richard. Sparv had na zijn eerste gele kaart geen overtreding meer gemaakt. Matige scheids trouwens.

Maar goed, na die 2-1 had zakte mijn vertrouwen wat in, maar gelukkig naar de finale van de play-offs waar ADO wacht. Zonder Sparv moeten we het uit maken en wellicht zonder Hiariej. Ben benieuwd.

Ik had het ook over z'n eerste gele kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die scheidsrechter moet zich echt gaan schamen, wat een belachelijk optreden. Floot alles kapot, deelde kaarten uit waarvan je dacht 'niks aan de hand' en gaf geen kaart op de momenten waar het wel moest.

Verder was het een zeer matige wedstrijd, Groningen wilde wel maar was niet fel genoeg terwijl Heracles wel fel speelde maar niks klaar kon spelen. Uiteindelijk wel een terechte overwinning geboekt door een goede tweede helft, nu op naar ADO. Denk dat ik donderdag maar naar Den Hag af reis.

Vandaag ook weer positief verrast door nummer 48 Virgil van Dijk, aan het begin van dit seizoen vond ik het maar niks, maar hij heeft zich echt ontwikkelt: kopsterk, verliest weinig duels etc. Het grootste verdedigende talent Luis Pedro moet zelfs voor hem wijken, dat zegt wel veel. Snap dit niet RKC hem zo makkelijk heeft laten gaan.

Trouwens die Fledderus mag een enkeltje naar zwarte zee, misselijk ventje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonge jonge, wat heb ik me kapot geérgerd aan die Fledderus zeg. Ongelooflijk, je zo tegen je voormalige werkgever je zo te misdragen.

Onnodig spannend gemaakt nog, stom van Sparv zeg.;e

Tadic weer 2 assists, echt wat een held. Die ene truc._O_ _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites