Marcos Geplaatst 26 februari 2011 Share Geplaatst 26 februari 2011 Stond gister op Voetbalzone. Hmmm, nouja tegenstrijdige berichten.:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 26 februari 2011 Share Geplaatst 26 februari 2011 De officiële site meld dat hij er wel bij is dus lijkt me duidelijk dan;) http://www.fcgroningen.nl/home/nieuws/nieuwsbericht/artikel/ajilore-en-andersson-er-niet-bij-matavz-wel/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 27 februari 2011 lXXrgRxGgGM Martin Drent ook de killer van Feyenoord _O_ (helaas geen filmpje van kunnen vinden) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Ohh, die 0-4 was zo geweldig. Herinner me dat als de dag van gister. Rond een uur of 10 met de trein weg, minstens 3x gestopt doordat er grappenmakers aan de noodrem trokken. Eenmaal in het stadion was het al een feest op zich. Uitvak was vol + nog 400 mensen een paar vakken verder op en nog onder het uitvak wat mensen. Na de wedstrijd 1 groot feest, nog 45 minuten in het uitvak opgesloten vanwege de rellen buiten. Uiteindelijk hadden mensen de deur forceert en konden we er eindelijk uit. Nog dagenlang van die overwinning genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Vandaag maar weer tijd voor een uitoverwinning. En dan maar eens nadenken aan wie we Enevoldsen verkopen en dan De Ridder kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Eens, wordt wel weer eens een x tijd. Matavz is trouwens op tijd fit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Matavz start gewoon in de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Stenman en Matavz 'gewoon' in de basis. Misschien wat te vroeg voor beide spelers, maar we moeten winnen aangezien ADO punten heeft verspeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Laten we hopen dat Matavz fit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Maar goed ook, zonder hun zag ik het somber in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 We worden genaaid door Nijhuis. Doelpunt 2 was hands, doelpunt 3 schwalbe van die spleetoog. Doelpunt 4 geen penalty. Amateuristisch niveau zeg.. Commentator ook dramatisch. Krijgt orgasme van Ryo en heeft totaal geen verstand van Groningen om Hiariej Veldmate te noemen. Ook spel van Groningen is dramatisch, opnieuw middenveld overlopen. Dramatisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Alsof je met een andere scheids wel gewonnen had? Groningen heeft gewoon niets te vertellen gehad. Beetje jammer om het op de scheids te steken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Gewoon weer gemakzucht dit, echt waardeloos. @Michael; is gewoon gevalletje; als de 2e goal niet telt was het anders gelopen. Zo kan iemand een stempel drukken op de wedstrijd was vaak tegen feyenoord is geweest. Maar nu is het een keer andersom en dan zie je het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Alsof je met een andere scheids wel gewonnen had? Groningen heeft gewoon niets te vertellen gehad. Beetje jammer om het op de scheids te steken. Ga nou niet de wijsneus lopen uit te hangen met je betweterige gedrag. Ik zeg dat Groningen dramatisch is, maar goed. Ik zal alvast een sollicitatie als moderator verzenden voor jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Danku. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Wat een afgang. Ongelooflijk. Scheids was ook om te janken, maar dan wordt het nog 4-2 ofzo. Echt, wat kan ik me hier over opwinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Nou, dan was het 2-1. Maargoed, the Man of the match is overduidelijk. Bas Nijhuis, met drie (vier volgens anderen) assists. edit; We hebben wel een probleem op het middenveld zeg. Dit is echt erg aan het worden, andere clubs profiteren nu van de matigheden van Groningen. Wat vonden jullie trouwens van Veldmate? Hield Ryo goed in bedwang he :-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Ja wtf, dan kijk je echt nooit voetbal. Dat scheelt een halve meter.;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Wie legt er allemaal geld in om Kieftenbeld, Holla, Pedersen en Enevoldsen te laten verlammen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Wie legt er allemaal geld in om Kieftenbeld, Holla, Pedersen en Enevoldsen te laten verlammen? Misschien krijg je groepskorting als je Wernbloom, Bossen en Falkenburg erbij neemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Misschien krijg je groepskorting als je Wernbloom, Bossen en Falkenburg erbij neemt. Je moet wel geld inleggen. Want anders krijgen we alleen gebroken benen, maar ik wil meer dan dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Nijhuis ook nog even meenemen, dan heb je flinke korting denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Frank pas maar uit, straks staat de politie voor je deur en kan je de bak in en een dag later je verhaal vertellen bij DWDD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Haha @ charlotte bouwman:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Kan ik mijn posts ook protecten? Want ik hoor al zwaailichten geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten