Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Weer Kieftenbeld rechtsback. Huistra houdt dus vertrouwen in hem. Ook benieuwd of Andersson zijn rentree gaat maken vandaag.

Andersson zit misschien komende zaterdag bij de selectie. Ligt eraan hoe hij de wedstrijd van de reserves overleeft.

Het was dramatisch. Pedersen was drama, maar zoals ik al vaker heb aangegeven hij is geen diepe spits. Matavz wissel snapte ik niet, trainer wou hem prikkelen beetje gelukt. Hiariej en Luciano waren de betere vanmiddag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over gister zwijgen we gewoon neem ik aan. Was niet goed, winst gepakt en op naar de volgende wedstrijd. PSV staat alweer voor de deur dus kunnen we het gelijk recht zetten met een gelijkspel. Hoewel als ik kijk naar de laatste wedstrijd van PSV (Roda) dat een stunt ook niet uitgesloten moet worden:oops:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akkerman? Ah die is tegenwoordig spits. Toen hij in de B1 balde mocht die een keer met de A1 meeballen vanwege te weinig man.. Kwam er daar als spits in en knalde er 2 in. Sindsdien is het een spits. Kan ook zijn dat hij in de C1 balde en met de B1 mee mocht, maar dat herinner ik me niet meer helemaal.

Rijsdijk en Post zuigen. Rijsdijk kan opzich wel voetballen, maar die Post is echt een hopeloos geval. En over de keeper, tja lastig. Van Loo is natuurlijk een leuke 2e doelman. De jeugd leert van fouten, maar als ze niet mogen spelen kunnen ze ook geen fouten maken en dus niet leren.. Maar ja, keus van de trainer/beleid.

Beetje lang geleden, maar speelt die tegenwoordig in de spits? Ik heb bij hem in het team gezeten vroeger, maar die kerel is toch gewoon een verdediger of scoort ie ook veel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites