Setzzie. Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Nee, alleen Matavz imo. Pedersen is een echte 2e spits/10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dorgath Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Ja, dat is die rooie he.. Laatste keer dat ik gekeken heb maakte die een redelijke indruk. Nog niet echt kunnen zien, want hij had amper wat te doen die wedstrijd. Ja dat is hem. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Opstelling: Luciano; Kieftenbeld, Ivens, Granqvist en Stenman; Hiariej en Sparv; Enevoldsen, Pedersen en Tadic; Matavz. Volgens mij is dit de opstelling voor vanmiddag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Weer Kieftenbeld rechtsback. Huistra houdt dus vertrouwen in hem. Ook benieuwd of Andersson zijn rentree gaat maken vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Harrie harrie weer centraal, speelde lekker de vorige x. Hoop dat ie het kan volhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Gelukkig met de overwinning, penalty was wel volkomen terecht. Matig spel, met Luciano imo als beste man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Pedersen verdiende daar echt een keiharde LOL, niet normaal wat een kans :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Ja, het is totaal geen afmaker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Nou Wesley Verhoek verdient ook een aardig harde LOL, omg wat een misser ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Weer Kieftenbeld rechtsback. Huistra houdt dus vertrouwen in hem. Ook benieuwd of Andersson zijn rentree gaat maken vandaag. Andersson zit misschien komende zaterdag bij de selectie. Ligt eraan hoe hij de wedstrijd van de reserves overleeft. Het was dramatisch. Pedersen was drama, maar zoals ik al vaker heb aangegeven hij is geen diepe spits. Matavz wissel snapte ik niet, trainer wou hem prikkelen beetje gelukt. Hiariej en Luciano waren de betere vanmiddag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dorgath Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Ik vond Stenman ook erg sterk. Verder een matige wedstrijd, maar wel een mooie overwinning. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 18 september 2010 Share Geplaatst 18 september 2010 Nou vanavond om 18:45 (wat een kuttijd btw) tegen Excelsior. Ik heb veel mensen gehoord die er geen vertrouwen in hebben, maar toch gaan we vanavond gewoon winnen en dan staan we voor een nachtje eerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 18 september 2010 Share Geplaatst 18 september 2010 Hiariej is echt een baas. :cheer: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 18 september 2010 Share Geplaatst 18 september 2010 Heerlijk, iig zaterdag nacht koploper:D Slaapt alweer een stuk lekkerder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dorgath Geplaatst 19 september 2010 Share Geplaatst 19 september 2010 Ja Hiariej op het middenveld is echt een goede zet gebleken. Kieftenbeld begint ook steeds beter zijn draai te vinden op rechtsback. En we kunnen nu in ieder geval zeggen dat we dit seizoen koploper zijn geweest. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 23 september 2010 Share Geplaatst 23 september 2010 Over gister zwijgen we gewoon neem ik aan. Was niet goed, winst gepakt en op naar de volgende wedstrijd. PSV staat alweer voor de deur dus kunnen we het gelijk recht zetten met een gelijkspel. Hoewel als ik kijk naar de laatste wedstrijd van PSV (Roda) dat een stunt ook niet uitgesloten moet worden:oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 23 september 2010 Auteur Share Geplaatst 23 september 2010 Hiariej is echt een baas. :cheer: Hij doet ook altijd mee met Ploegleider, alleen daarom al baas 8) Verder totaal eens met Petert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 23 september 2010 Share Geplaatst 23 september 2010 Hij is alleen een baas in COD en PES hoor. :p Over gister wil ik geen woorden kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 23 september 2010 Share Geplaatst 23 september 2010 Akkerman? Ah die is tegenwoordig spits. Toen hij in de B1 balde mocht die een keer met de A1 meeballen vanwege te weinig man.. Kwam er daar als spits in en knalde er 2 in. Sindsdien is het een spits. Kan ook zijn dat hij in de C1 balde en met de B1 mee mocht, maar dat herinner ik me niet meer helemaal. Rijsdijk en Post zuigen. Rijsdijk kan opzich wel voetballen, maar die Post is echt een hopeloos geval. En over de keeper, tja lastig. Van Loo is natuurlijk een leuke 2e doelman. De jeugd leert van fouten, maar als ze niet mogen spelen kunnen ze ook geen fouten maken en dus niet leren.. Maar ja, keus van de trainer/beleid. Beetje lang geleden, maar speelt die tegenwoordig in de spits? Ik heb bij hem in het team gezeten vroeger, maar die kerel is toch gewoon een verdediger of scoort ie ook veel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 23 september 2010 Share Geplaatst 23 september 2010 Ja, hij speelt echt in de spits tegenwoordig. Het ging precies zoals het verhaaltje die je heb gequotet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 24 september 2010 Share Geplaatst 24 september 2010 Nou, morgen wacht PSV. In de toto heb ik een 1 ingevuld, maar we kunnen wel een puntje meenemen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dorgath Geplaatst 25 september 2010 Share Geplaatst 25 september 2010 Ik denk toch dat het de eerste nederlaag gaat worden. PSV ligt Groningen totaal niet. Maja hoop natuurlijk stiekem op een gelijkspel. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 25 september 2010 Share Geplaatst 25 september 2010 Ja, hij speelt echt in de spits tegenwoordig. Het ging precies zoals het verhaaltje die je heb gequotet. Zeer apart, was wel het laatste wat ik had verwacht. Hij was vroeger echt een goede verdediger, maar als ie een goede spits is, waarom niet he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 25 september 2010 Share Geplaatst 25 september 2010 Nou, morgen wacht PSV. In de toto heb ik een 1 ingevuld, maar we kunnen wel een puntje meenemen denk ik. Hihi. Ontzettend onverdiend qua spel, maar PSV speelde erg zwak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 25 september 2010 Share Geplaatst 25 september 2010 Klasse heren. Totaal onverdiend, maar leuk:D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten