palacio Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 FC met 1-0 voor na 5 minuten tegen PAOK in Norg. Heb een stream gevonden, de Grieken zenden het dus uit ;c. Bacuna werd gehaakt door de doelman, Matavz scoort. FC met 2-0 voor in minuut 27. Andersson schiet binnen de zestien en Matavz tikt de rebound binnen. Leandro Bacuna: 3-0 in minuut 34. 3-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 In de categerie huh!? Politie verbiedt oefenduel FC Groningen De oefenwedstrijd tussen FC Groningen en het Belgische Sporting Lokeren, die gepland stond voor volgende week woensdag, kan niet doorgaan. De politie van Oude Pekela, waar het duel gespeeld zou worden, heeft een negatief advies gegeven. Het negatieve advies is uitgevaardigd omdat de politie bang is voor rellen. FC Groningen gaat direct op zoek naar een vervangende tegenstander, meldt de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 Komt omdat Beerschot AC ook in de provincie oefent en ze zijn bang voor rellen tussen supporters van Lokeren en Beerschot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 Ik moet toegeven dat het me voorlopig vrij koud laat wat Groningen dit seizoen gaat doen. Ik denk dat ik me steeds minder voor voetbal ga interesseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 Mwah, ik zou ook niet graag in Pekel spelen hoor. [YOUTUBE]PBWzBxy6gjY[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 Ik moet toegeven dat het me voorlopig vrij koud laat wat Groningen dit seizoen gaat doen. Ik denk dat ik me steeds minder voor voetbal ga interesseren. Ik kan niet wachten anders tot de eerstvolgende brakke zondag dat ik weer op de tribune sta :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 Ik kan niet wachten anders tot de eerstvolgende brakke zondag dat ik weer op de tribune sta :huhu:² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 Nja ik heb m'n seizoenskaarten opgezegd dus ik heb daar sowieso geen last (meer) van. Want het voelde als een verplichting om heen te gaan en dan kan je er maar beter mee stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 14 juli 2011 Share Geplaatst 14 juli 2011 Had ik ook vorig jaar. Dan maar lekkere Eredivisie Live, veel chiller en lekker laks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 15 juli 2011 Share Geplaatst 15 juli 2011 Ik ben er dit jaar gewoon weer bij, heb er zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 15 juli 2011 Share Geplaatst 15 juli 2011 Ik ben er dit jaar gewoon weer bij, heb er zin in!² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 4-0 winst op veentje, dit wordt een kut seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 Nee joh jullie hebben nog steeds Tadic en Matavz als die 2 in vorm zijn komt het gewoon goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 17 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 17 juli 2011 Als ze vlak voor de deadline worden weggekocht niet. Maar 4-0 winst tegen een team waar Cijntje in speelt is toch verdienstelijk hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 Haha Cijntje, ik zit wel eens bij Veendam en die lui daar zijn de hele wedstrijd stil, behalve als 'ons' Cijntje aan de bal is hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 meestal geen goed teken dat we winnen van Veendam, maar volgend jaar werd het ook 3-0(?) uit mijn hoofd en werden we ook 5e. edit; dat was het jaar ervoor, vorig jaar 2-1 verlies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 Ach man, dat wedstrijdje tegen Veendam is nietszeggend hoor. Laten we maar gewoon wachten op wat er op het veld staat de eerste wedstrijd. Kijken of we weer mee kunnen draaien met de subtop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 21 juli 2011 Share Geplaatst 21 juli 2011 Femi waarschijnlijk op huurbasis naar Brondby, ik heb altijd nog wel wat in hem gezien maar kan nu echt niet anders conclunderen dat het een verschrikkelijke miskoop is geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 24 juli 2011 Share Geplaatst 24 juli 2011 Pak op de broek gehad van HSV zie ik zojuist. 0-4 :o Das niet best Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 24 juli 2011 Share Geplaatst 24 juli 2011 Redelijk geflatteerd, Groningen ook veel kansen gemist, onder andere een penal van Matavz, maar verdedigend is het echt een drama. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 24 juli 2011 Share Geplaatst 24 juli 2011 speelde HSV met haar beste elf of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 24 juli 2011 Share Geplaatst 24 juli 2011 Ja, vandaag met de beste spelers die ze tot hun beschikking hadden, dus Elia ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 24 juli 2011 Share Geplaatst 24 juli 2011 Zoals ze die 3-0 weggaven. Was dat Marcel Janssen? Die stond net tien seconden in het veld... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 24 juli 2011 Share Geplaatst 24 juli 2011 Die 4-0 was minstens net zo ernstig. Verdedigend hoort Groningen op dit moment in de onderste regionen van de eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Denk je dat die Burnet en Kappelhoff ook volgende week gaan starten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten