dvsermelo Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Pagina 216 van dit topic... Jep, dat was een jaar geleden. Mag ik nu geen shirt meer aanvragen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 21 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2014 Jep, dat was een jaar geleden. Mag ik nu geen shirt meer aanvragen? Natuurlijk wel, maar vergeet dan niet dat je ooit iets hebt aangevraagd. Het maken van shirtjes kost tijd, dan is het eeuwig zonde dat er daarna niets mee gedaan wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Natuurlijk wel, maar vergeet dan niet dat je ooit iets hebt aangevraagd. Het maken van shirtjes kost tijd, dan is het eeuwig zonde dat er daarna niets mee gedaan wordt. Dat spijt me echt. Ik weet dat ik rond die tijd op vakantie ben gegaan. Na mijn request vernam ik een paar weken niets, toen dus vakantie. Na die vakantie ben ik waarschijnlijk niet veel meer met FM bezig geweest. Nu daarentegen wel. Dus mocht je mijn request willen maken, zou dat top zijn :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 22 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 22 augustus 2014 club : Sheffield Utd merk : Nike sponsor : Geen thuis : Originele kleuren: Rood wit met een paar zwarte details. De rood verticale banen onderaan iets speciaals mee. Bijvoorbeeld het gele uitshirt van Barca hierboven, alleen dan iets dikkere verticale banen. uit: Vrije keuzen derde: Geen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 22 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 22 augustus 2014 Erg Mooi bedankt :D Zou je voor mij ook nieuwe kits willen maken van het Nederlands Elftal? Thuis een herkenbaar NL Elftal en uit en derde mag je zelf kiezen dat zelfde geld voor de merk en sponsor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 22 augustus 2014 Share Geplaatst 22 augustus 2014 Dat derde shirt van Nederland_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
martin1807 Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Geniaal _O_ Echt Top Dus met die shirts worden we wereldkampioen in 2030 :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 WAUW! Werkelijk waar perfect! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Dank je [MENTION=9120]Izsco[/MENTION]; voor de Sheffield shirts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gv10 Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Club: Manchester United Shirtsponsor: Adidas Hoofdsponsor: Asus Thuis: Traditioneel rood met witte accenten Uit: blauw Derde: zwart met witte accenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goaltje Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Club: PSV Shirtsponsor: Nike Hoofdsponsor: Philips Thuis: Echte thuisshirt Uit: Echte uitshirt Derde: Vrije keuze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Zou je naar aanleiding van de Oranjeshirts ook shirts voor de Rode Duivels willen maken aub? Shirtsponsor: Adidas Thuis: rood Uit: zwart Derde: eigen keuze Er mag gerust iets 'duivels' verwerkt worden in het derde shirt. En graag het nummer acht op de borst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 26 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 26 augustus 2014 Club: Beşiktaş JK Merk: Adidas Sponsor: Vodafone Thuis: Deze maar in Wit. (Streepjes grijs.) Uit: Deze maar in Zwart en Wit. 3e: Beşiktaş third 2015. Extra: Misschien een arend op de uit shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kocaer7 Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 Ze zijn prachtig! Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 30 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2014 Club: Manchester United Shirtsponsor: Adidas Hoofdsponsor: Asus Thuis: Traditioneel rood met witte accenten Uit: blauw Derde: zwart met witte accenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goaltje Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 Wat een shirts! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bint Geplaatst 6 september 2014 Share Geplaatst 6 september 2014 (bewerkt) Hey Iszco, ik heb een nieuwe request als dat kan! Club: SV Meerssen Shirtsponsor: Roferre (zie shirt) of deze link: http://www.roferre.com/ Thuis: Deze kleur blauw en geel: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4b/Meerssen_vlag.svg/326px-Meerssen_vlag.svg.png Uit: Kleuren zwart met wit (of zwart met zilver, als dat kan zou helemaal te gek zijn!) Als het kan, zou ik het model van het shirt graag in deze stijl willen hebben http://i57.tinypic.com/2942ioh.jpg Als dat niet lukt, mag je van zowel uit als thuis zelf weten wat het ontwerp is, daar doe ik niet zo moeilijk over. Ik ben allang blij als het geen geel-zwarte shirts meer zijn :$ Bedankt! 6 september 2014 bewerkt door marcelkeuh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gv10 Geplaatst 7 september 2014 Share Geplaatst 7 september 2014 Thanks. Super shirts weer. Maar had ook niets anders verwacht van de maestro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heisenberg Geplaatst 11 september 2014 Share Geplaatst 11 september 2014 never mind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 12 september 2014 Auteur Share Geplaatst 12 september 2014 Club: PSV Shirtsponsor: Nike Hoofdsponsor: Philips Thuis: Echte thuisshirt Uit: Echte uitshirt Derde: Vrije keuze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 12 september 2014 Auteur Share Geplaatst 12 september 2014 Zou je naar aanleiding van de Oranjeshirts ook shirts voor de Rode Duivels willen maken aub? Shirtsponsor: Adidas Thuis: rood Uit: zwart Derde: eigen keuze Er mag gerust iets 'duivels' verwerkt worden in het derde shirt. En graag het nummer acht op de borst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 13 september 2014 Share Geplaatst 13 september 2014 Heel mooi [MENTION=9120]Izsco[/MENTION]; Bedankt man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goaltje Geplaatst 13 september 2014 Share Geplaatst 13 september 2014 Heel mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 13 september 2014 Share Geplaatst 13 september 2014 club : Transvalia Berlin (Fantasy team) Logo: Heb ik nog niet....maar dat kan ik er zelf toch wel opzetten mocht ik hem ooit hebben?? Logo zou iets worden zoals de vlag van berlijn merk : Adidas sponsor : Saturn thuis : Wit met rood en zwart uit: Zwart met rood en wit (als het mogenlijk is wil ik graag een beer als watermerk in t shirt verwerkt...Zoeiets als real madrid heeft alleen dan iets minder aanwezig) derde: Lichtblauw met oranje accenten Mocht je nou geen inspiratie hebben, die shirts hierboven van België en die op de vorige pagina van liverpool vind ik echt geniaal. Alvast heel erg bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lolkejan Geplaatst 14 september 2014 Share Geplaatst 14 september 2014 Ik zou wel graag fantasy kits van PSV willen Izsco. Club: PSV Shirtsponsor: Eigen keus Hoofdsponsor: Philips Thuis: Rood wit gestreept Uit: Vrije keuze Derde: Vrije keuze Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten