Izsco Geplaatst 21 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2013 Club: DBK Ajax Merk: Adidas Sponsor: Carlsberg Thuis: Traditionele Ajax shirt Uit: Zwart met roze accenten Third: Bordeaux rood/bruinachtig met gele mouwen. En als het kan ook een Logo ervoor gemaakt worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 Thanks Rune :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 22 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 22 juli 2013 Club: Sparta Rotterdam Merk: Adidas of Nike, doe wat jij het mooiste vind. ;) Sponsor: Managers United Thuis: Traditioneel - Rood-wit gestreept Uit: Donker - erg donker - blauw met lime accenten Third: Eigen keuze. Ik weet dat je er toch wat moois van kunt maken. Het liefst zou ik willen dat het iets weg heeft van de middeleeuwen, omdat het de alleroudste Nederlandse club is, maar die keus is aan jou. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 22 juli 2013 Share Geplaatst 22 juli 2013 Topwerk, weer. Klasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 juli 2013 Share Geplaatst 22 juli 2013 Thuis en uit zijn weer heerlijk hoor :< Derde vind ik afschuwelijk, sorry ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 22 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 22 juli 2013 Club: Lierse Merk: Lotto Sponsor: Telenet Thuis: Zoals dit (maar dan met Geel en wit) http://s1213.photobucket.com/user/izsco/media/Izsco/Man%20Utd/Thuiscopy_zps7f20fa98.png.html Uit: Zwart met gele accenten Derde: Zalmroze met roze accenten Club: Sporting Portugal Merk: Nike Sponsor: Unicef Thuis: Groen met witte tinten Uit: Wit met groene accenten Derde: Villarealgeel en eigen mix.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jonas. Geplaatst 22 juli 2013 Share Geplaatst 22 juli 2013 Geweldige kits van Lierse! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR.#1 Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 En als derde kit een wit shrit met hetzelfde patroon als het uittenue. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 23 juli 2013 request Zijn al gemaakt. Paar pagina's terug of elders op het forum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR.#1 Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Dat waren andere Izsco. Het thuisshirt heeft bijvoorbeeld geen witte kraag en het uitshirt was marineblauw ipv zwart/lichtzwart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 23 juli 2013 http://forum.manutd.nl/showthread.php?19401-Izsco-Kits&p=4277654&viewfull=1#post4277654 Alleen geen third nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR.#1 Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Oh mijn excuses dan. Zou je misschien het derde shirt willen maken in de stijl van het uittenue Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 23 juli 2013 Oh mijn excuses dan. Zou je misschien het derde shirt willen maken in de stijl van het uittenue Geen probleem. Jij dacht volgens mij aan de request die jij had geplaatst. Thuis en Uit overigens gemaakt door Hammer9 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Zo simpel, maar zo mooi _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Zo simpel is dat niet hoor. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR.#1 Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Wauw held man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JR-Style Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Nadat je een schitterend logo voor me gemaakt hebt wil ik nu een paar shirtjes voor Go Ahead Eagles :) Club: Go Ahead Eagles Merk: Adidas Sponsor: Shell Thuis: Klassiek rood-geel verticale strepen. Uit: Wit met rood-gele accenten Derde: Eigen creatie ( Liefst met een Eagle erin verwerkt als het kan) Extra: Een gouden Eredivisiebadge bij de eerste twee shirts en een Champions League badge op de derde. Ook wil ik graag op elk shirt een ster boven het logo. Alvast bedankt! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bennie Geplaatst 23 juli 2013 Share Geplaatst 23 juli 2013 Ik zou het geweldig vinden als je nieuwe tenues kan maken van Real Madrid. Club: Real Madrid C.F. Merk: Adidas Sponsor: Fly Emirates Thuis: Origineel wit, maar dan met zeekleur blauw en zwarte accenten (niet dat donker zeekleur blauw). Uit: Zeekleur blauw met witte accenten (niet dat donker zeekleur blauw). Derde: Iets dat het koninklijk en klassiek is. Het liefst iets met rood en donkergeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 24 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 24 juli 2013 Nadat je een schitterend logo voor me gemaakt hebt wil ik nu een paar shirtjes voor Go Ahead Eagles :) Club: Go Ahead Eagles Merk: Adidas Sponsor: Shell Thuis: Klassiek rood-geel verticale strepen. Uit: Wit met rood-gele accenten Derde: Eigen creatie ( Liefst met een Eagle erin verwerkt als het kan) Extra: Een gouden Eredivisiebadge bij de eerste twee shirts en een Champions League badge op de derde. Ook wil ik graag op elk shirt een ster boven het logo. Alvast bedankt! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JR-Style Geplaatst 24 juli 2013 Share Geplaatst 24 juli 2013 Wat een bazenshirts _O_ Meteen in mijn game zetten :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koen050 Geplaatst 24 juli 2013 Share Geplaatst 24 juli 2013 Stijl: Adidas: Club (met logo): Chelsea Merk: Adidas Sponsor: Pension Tivoli Thuis: Zoals op de foto graag Uit: Zelfde als thuis maar dan met de kleuren van het Barcelona thuis shirt. Evt. Derde: Mag, hoeft niet, mag je een mooie freestyle voor me bedenken. Extra: BVD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 25 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2013 Ik zou het geweldig vinden als je nieuwe tenues kan maken van Real Madrid. Club: Real Madrid C.F. Merk: Adidas Sponsor: Fly Emirates Thuis: Origineel wit, maar dan met zeekleur blauw en zwarte accenten (niet dat donker zeekleur blauw). Uit: Zeekleur blauw met witte accenten (niet dat donker zeekleur blauw). Derde: Iets dat het koninklijk en klassiek is. Het liefst iets met rood en donkergeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bennie Geplaatst 25 juli 2013 Share Geplaatst 25 juli 2013 Jaa die zijn heerlijk. Top!! Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthijs. Geplaatst 25 juli 2013 Share Geplaatst 25 juli 2013 Beste Izsco, ik wil een novelle starten met FC Utrecht, waarbij ik graag jouw prachtige shirts wil gebruiken. Ik zou je daarom willen vragen naar het volgende: Club: FC Utrecht Merk: Nike Sponsor: ING In alledrie de shirts mag je je creativiteit helemaal kwijt, al zou ik wel graag in het thuisshirt de rode en witte kleuren houden. Het tweede en derde shirt mag je zelf bepalen! Alvast enorm bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 26 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 26 juli 2013 Stijl: Adidas: Club (met logo): Chelsea Merk: Adidas Sponsor: Pension Tivoli Thuis: Zoals op de foto graag Uit: Zelfde als thuis maar dan met de kleuren van het Barcelona thuis shirt. Evt. Derde: Mag, hoeft niet, mag je een mooie freestyle voor me bedenken. Extra: BVD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten